Zuidas - Zuidasdok - Projectondersteuner

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Sluit over 12 dagen
80 32 Noord-Holland

Begindatum:

1 mei 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

16 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
Zuidas
Bouwen aan een unieke Amsterdamse stadswijk, waar duizenden mensen wonen, werken en recreëren. Dat is ons werk. We doen dat in opdracht van de gemeenteraad van Amsterdam. Zuidas is een internationale toplocatie, op een strategische plek tussen de binnenstad en Schiphol. Het gebied ontwikkelt zich tot een complete stadswijk. Een toplocatie waarin werken, wonen en voorzieningen worden gecombineerd, en met een sterk internationaal karakter. Zuidas kenmerkt zich door een goede bereikbaarheid vanwege de nabijheid van station Amsterdam Zuid, verschillende metrostations, de snelweg A10 Zuid en de nabijheid van Schiphol.

Zuidasdok
Tegelijkertijd met de gebiedsontwikkeling Zuidas wordt een van de belangrijkste infrastructurele projecten van Nederland gerealiseerd; Zuidasdok. Om de bereikbaarheid van Amsterdam en de noordelijke Randstad te bewaken en de leefbaarheid in Zuidas te vergroten, realiseren we met Zuidasdok het volgende:

  • Vernieuwen en uitbreiden station Amsterdam Zuid

  • Verbreden en deels ondergronds brengen snelweg A10 Zuid

  • Herinrichten van de knooppunten De Nieuwe Meer en Amstel

  • Herinrichten openbare ruimte stationsgebied

De opdrachtgevers van Zuidasdok zijn het Rijk, de provincie Noord-Holland, Vervoerregio Amsterdam en gemeente Amsterdam. De uitvoerende organisaties voor Zuidasdok zijn Rijkswaterstaat, ProRail en de gemeente Amsterdam, samen vormen zij de programmaorganisatie Zuidasdok.

Opdrachtomschrijving
Als managementondersteuner ondersteun je het projectteam OVT en programma.

Werkzaamheden
Hoofdverantwoordelijkheden behorende bij functie.

  1. Organisatorische en secretariële taken: Agenda- en mailboxbeheer van het projectteam OVT als Programma Zuidasdok bij enkele managers, organiseren van bijeenkomsten, en opstellen van de agenda als notuleren bij vergaderingen (o.a. bij OVT MT, VGO en MPB-Overleg).

  2. Informatiebeheer: Verzamelen van informatie zodat managers goed voorbereid zijn.

  3. Sparringpartner: Ondersteunen bij het structureren van werk en afspraken.

  4. Bewaken van acties en besluiten: Bijhouden van gemaakte afspraken en attenderen op deadlines.

  5. Afstemming: Het afstemmen met het secretariaat van aannemer(s) en/of overige leveranciers m.b.t. het plannen van bijeenkomsten en afspraken.

  6. Het indien nodig bemensen van de receptie Zuidasdok, bij (geplande) afwezigheid van de receptionist.

  7. Het ondersteunen van het facilitair proces Zuidasdok.

  8. Ondersteuning bij relatiebeheer en praktische dienstverlening de Homebase

  9. Ondersteunen van het projectteam OVT en programma bij Zuidasdok

CV-eisen
U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.

Eisen
Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  1. De aangeboden kandidaat is in het bezit van minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een passende richting zoals Bedrijfskunde, Projectmanagement, Secretarieel of in een vergelijkbare richting.
     Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

  2. De aangeboden kandidaat spreekt en schrijft goed Nederlands.

  3. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met MS Office, in het bijzonder Word, Excel, Outlook, Teams

  4. (Werkgever van) kandidaat verklaart dat er vanuit de onderneming geen sprake is van belangenverstrengeling met Zuidasdok.

Competenties
60 Punten

  •  Plannen

  • Vakgerichtheid

  • Klantgerichtheid

  • Relatiebeheer

  • Initiatief

  • Integriteit

Wensen
Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  1.  De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met infrastructurele projecten of programma’s.
    20p

  2. De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met webbased archiefsystemen (in dit geval SharePoint Online).
    20p

  3. De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur uitstekende organisatorische en administratieve vaardigheden, met het vermogen om meerdere taken en deadlines te beheren.
    10p

  4. De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en het vermogen om effectief te communiceren met interne en externe stakeholders.
    10p

  5. De aangeboden kandidaat heeft bij een proactieve en zelfstandige werkhouding, met het vermogen om problemen op te lossen en initiatief te nemen in een dynamische projectomgeving.
    10p

  6. De aangeboden kandidaat is bij voorkeur flexibel inzetbaar, bv. dagelijks (bij voorkeur van maandag – donderdag) van 9:00 – 14:00.
    10p

  7. De aangeboden kandidaat beschrijf tin een korte motivatie (max 1 A4) waarom de kandidaat deze functie graag vervuld, voldoet aan de eisen en wensen en daarom bij uitstek geschikt is voor deze functie.
    10p

  8. Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal € 55,- en maximaal € 80,-
    Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.
    10p

Aanvullende informatie

  • Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI

  • Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check

  • U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
    Vul in:

    • organisatie

    • naam contactpersoon

    • telefoonnummer contactpersoon.

Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie. 
Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn

Let op!: Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzp’er) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzp’ers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur