Beste Leverancier, De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.
Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.
Startdatum: 01-07-2025 Einddatum: 31-12-2025 Optioneel tot verlenging conform duur werkzaamheden: Ja Aantal uren gemiddeld per week: 12-16 Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 3 Planning interviews: z.s.m. na sluiting
Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.
Wensen
Competenties
De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag.
Planning interviews: z.s.m. na sluiting
Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.