Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
30 apr 2026Publicatiedatum:
25 nov 2025- U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
- De aangeboden kandidaat is in het bezit van een erkende afgeronde hbo opleiding. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
- Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring en kennis van de Participatiewet. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
- De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar gewerkt en ook ervaring als Inkomensconsulent. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
- De aangeboden kandidaat kan minimaal 75% van de werktijd fysiek aanwezig zijn op het stadsdeelkantoor. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
- De aangeboden kandidaat kan snel starten met infaseren, uiterlijk 01-01-2026. Dit dient duidelijk in de motivatiebrief kenbaar gemaakt te worden.
- De aangeboden kandidaat mag in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst zijn geweest bij de gemeente Amsterdam (knock-out).
- De kandidaat dient bij start van de opdracht in loondienst te zijn van de Inschrijver voor de gehele duur en het aantal uren van de opdracht (incl. verlengingen). De winnende Inschrijver moet binnen 2 werkdagen na voornemen tot gunning een getekende Eigen Verklaring via een externe administratieve broker aanleveren; bij niet-tijdige aanlevering wordt de offerte afgewezen. De gemeente kan aanvullende stukken opvragen ter onderbouwing.
De werklocatie is Amstel 1, 1011PN, AMSTERDAM. De planning voor interviews wordt nader bepaald. Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat dient hiervoor beschikbaar te zijn.
Aantal kandidaten op interview: 4
Optioneel tot verlenging:
Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Er mogen maximaal 4 kandidaten worden aangeboden, waarvan er 4 op interview komen.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.