Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Beste Gegadigde, De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld.
Startdatum: 1-10-2025
Einddatum: 30-09-2026
Werklocatie: 1 dag op het hoofdkantoor GGD aan de Nieuwe Achtergracht 100 te Amsterdam, de rest op de locatie in Nieuw West, Evertsweertplantsoen 3A, te Amsterdam
Aantal fte: 1
Aantal uren per week: 32-36
Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 2
Aantal kandidaten op interview: 3
Planning interviews: 1e week van september. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's.
Niet bekend
De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten.
Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.
Planning interviews: 1e week van september. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's.
Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.