Allround Jurist

Jelmeraweg 1, 9162 EA Ballum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00 32-36 Friesland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

2 jan 2025

Opdracht omschrijving

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

 

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van:

 

Zelfstandig juridisch professional

(32-36 uur per week)

 

Voor tijdelijke ondersteuning van het team Juridische Zaken is de gemeente Ameland op korte termijn op zoek naar een breed inzetbare jurist met ervaring binnen de overheid, om uiteenlopende juridische dossiers op te pakken. De nadruk van de werkzaamheden betreft advisering over privaatrechtelijke vraagstukken inclusief de werkverdeling op dit onderwerp, het inwerken van een nieuwe collega en het begeleiden van de implementatie van tranche 1 en 2 van de Wet open overheid (Woo).

Verantwoordelijkheden

Onze ideale kandidaat herkent zich in de volgende beschrijving:

  • Je bent in het bezit van minimaal een afgeronde HBO+/WO opleiding rechten;

  • Je beschikt over ruime werkervaring (5 jaar) binnen een ambtelijke organisatie als zelfstandig juridisch professional;

  • Je hebt kennis van en ervaring met privaatrechtelijke vraagstukken en procesvertegenwoordiging;

  • Je hebt een goede bestuurlijk-politieke antenne en bent een goede (strategische) sparringpartner voor collega’s en bestuur;

  • Expertise op het gebied van gemeenterecht en de Wet open overheid (Woo);

  • Leidinggevende capaciteiten;

  • Je bent proactief, schakelt snel en bent steeds op zoek naar kansen en oplossingen;

  • Je hebt een gezonde doenersmentaliteit en werkt samen vanuit een open en positieve houding.

Selectiecriteria:

  • kandidaat is op korte termijn beschikbaar voor de duur van 3 maanden (tot en met maart 2025) met optie tot verlenging;

  • tarief maximaal €115,- per uur ex. Btw, inclusief reis- en verblijfkosten;

  • wij selecteren een kandidaat op basis van economisch meest voordelige inschrijving;

  • de inkoopvoorwaarden van Gemeente Ameland zijn van toepassing;

  • Kandidaat levert een uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 6 maanden);

  • Kandidaat levert een verklaring Belastingdienst inzake betalingsgedrag (niet ouder dan 6 maanden).

De kandidaat is inzetbaar vanaf 01 januari 2025 tot en met 31 maart 2025 voor ca. 32-36 uren per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Ruime aantoonbare werkervaring als adviseur op dit specifiek vakgebied. Graag hier toelichten. Dit criterium is een eis. Een toelichting is verplicht.

• Beschrijving van de aanpak voor zelfstandige uitvoering van de opdracht; • Geef aan hoe eigen werktijden en -locatie worden bepaald; • Specificeer welke eigen middelen en hulpmiddelen worden gebruikt; • Licht toe hoe eventuele vervanging bij afwezigheid is geregeld; • Geef aan of u ook voor andere opdrachtgevers werkzaam bent of kunt zijn; • Onderbouwing tariefstelling in relatie tot het wettelijk minimumtarief van €33,- per uur.

Minimaal een relevante afgeronde opleiding op HBO+/WO niveau. Graag hier toelichten. Dit criterium is een eis. Een toelichting is verplicht.

40 %

Kwaliteit van de voorgestelde aanpak, ervaring en expertise, mate van zelfstandigheid en ondernemerschap. Gewicht: 40%. Een toelichting is verplicht.

40 %

Interview. Gewicht: 40%. Een toelichting is verplicht (bereidheid het eventuele ‘toetsend’ interview aan te gaan).

20 %

Prijs. Uurtarief maximaal: €115,- per uur ex. Btw, inclusief reis- en verblijfkosten. Dit criterium is een eis. Gewicht: 10%.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.