Toezichthouder

Gemeente Altena

Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

31 jul 2024

Omschrijving van de opdracht
Als toezichthouder ben je verantwoordelijk voor het opleveren van een goed resultaat binnen de financiële kaders. Daarnaast ben je in staat om knelpunten op een goede manier over te dragen naar de beheerorganisatie en fungeer je als de spil tussen de uitvoering en beheer. Je bent de ogen en oren van de gemeente Altena. Je hoofdverantwoordelijkheid ligt echter bij het toezicht tijdens de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden aan groen en water.

Overige werkzaamheden

  • Toezicht op groenbestekken (onkruidbestrijding op verhardingen, maaien gazons langgras en maaien bermen)

  • Bijhouden van de administratie (UAV) en meer/minderwerklijsten; 

  • Uitvoeren van beeldkwaliteit controles en het aanspreken van de aannemer op de veiligheid, kwaliteitseisen en risico's. In de voorbereiding van een project meedenken over de uitvoerbaarheid en geef je advies over taakverdeling aannemers en eigen dienst; 

  • Signaleren van afwijkingen, meer- en minderwerk en verbetermogelijkheden. Met een grote beslissingsbevoegdheid hierin; 

  • Vormen van een team met de (gebieds)beheerders van de gemeente; 

  • Bijdragen aan efficiëntieverbetering van de onderhouds- en herstelwerkzaamheden inclusief de financiële afronding; 

  • Het voeren van besteksadministratie en monitoren van kosten; 

  • Afhandelen meldingen en klachten van inwoners; 

  • Rapporteren van uitgevoerde werkzaamheden aan de teamleider; 

  • Voeren van bouwvergaderingen met de aannemers en zorg voor vastlegging daarvan.

Wie ben je?
Je bent iemand die autoriteit uitstraalt en resultaat gericht werkt. Je kan goed omgaan om met mensen en kan op deze manier de juiste informatie ophalen. Daarnaast ben je besluitvaardig en kan je goed zelfstandig werken. Je kan een sparringpartner zijn en bent communicatief sterk.

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;

  • Ervaring binnen bestek programma’s;

  • Gemeentelijke ervaring

Eisen

  • Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier na gunning ban de opdracht. Pas wanneer de VOG in bezit is kan gestart worden met de opdracht. Op basis van het volgende profiel dient de VOG aangevraagd te worden: -Algemeen screeningsprofiel -Risicogebieden : 1,4, -Functieaspecten : 11,12,41

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.

  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG.

  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau in de richting van groen of civiel. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring als toezichthouder Groen. Dit moet blijken uit het CV.

  • Uurtarief kandidaat is niet hoger dan maximumtarief (incl Fee en Reiskosten)

  • Kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs B. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties.

Wensen

  • Kandidaat heeft in de afgelopen 10 jaar ervaring als Toezichthouder Groen en Water binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV

  • Kandidaat heeft recente ervaring met RAW systematiek en bestekken. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met CROWbeeld systematiek. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken met meldingssystemen als Fixi Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat is in het bezit van een VCA VOL. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met het aansturen van de eigen uitvoeringsdienst. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft kennis van en gewerkt met MS Office 365. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek

  • Kandidaat kan zelfstandig werken. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over een probleemoplossend vermogen. Dit moet blijken uit het gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.