thumbnail
thumbnail

Interim Team manager Buitendienst

Gemeente Altena

Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mrt 2023

Einddatum:

30 jun 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jan 2023
Aanleiding
Doordat onze teammanager Buitendienst tijdelijk niet in staat is om zijn werkzaamheden uit te voeren zijn wij op zoek naar een interim manager voor de periode tot 1 juli 2023, mogelijk met verlenging.

Wat doe je als interim Team manager Buitendienst
De buitendienst van gemeente Altena verricht belangrijk werk. De afgelopen jaren is hard gewerkt om, na de gemeentelijke fusie in 2019, een gezamenlijke buitendienst te vormen. Daarin zijn belangrijke stappen gezet. Tegelijkertijd zijn er ook nog genoeg zaken die verder uitgewerkt moeten worden. En zoals gebruikelijk bij een buitendienst, zul je elke dag weer moeten schakelen op de actualiteit van die dag.


Als teammanager:
  • Ben jij integraal verantwoordelijk voor de doelen, resultaten, middelen, personele capaciteit en het functioneren van de buitendienst.
  • Geef je richting en structuur aan de verschillende werkprocessen van de buitendienst en zorgt ervoor dat iedereen vanuit zijn of haar rol een effectieve bijdrage kan leveren aan het totaal.
  • Ben je het aanspreekpunt voor andere afdelingen, politiek, bewoners/organisaties en externe partners voor de taken van het team.
  • Ben je lid van het managementteam van de organisatie.

Team buitendienst
Onze buitendienst bestaat uit ongeveer 55 medewerkers. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de openbare ruimte binnen gemeente Altena. Buitendienst medewerkers zijn werkzaam in vier gebieden en één Altena breed werkend bomen- en begraafplaatsenteam. Ze voeren een breed scala aan uitvoerende, vaktechnische werkzaamheden uit, zoals werkzaamheden op het gebied van beheer, onderhoud, renovatie in de groenvoorziening en op begraafplaatsen, maar ook wegmeubilair en verhardingen. De medewerkers worden aangestuurd door de vijf gebiedsbeheerders, die verantwoordelijk zijn voor hun eigen gebied. Daarnaast hebben we een bedrijfsbureau dat het team administratief en inhoudelijk faciliteert. Onze ambitie is door ontwikkeling naar een flexibele, moderne en breed inzetbare buitendienst, waar de kwaliteit van de leefbaarheid en leefomgeving voor inwoners van de gemeente Altena voorop staan.

 Wat vragen wij van jou?
  •  Je hebt een afgeronde relevante  opleiding op tenminste HBO-niveau.
  • Je hebt meerjarige leidinggevende ervaring in een operationeel uitvoerende omgeving.
  • Je kunt opereren in een politiek-bestuurlijke omgeving.
  • Je hebt een breed inzicht in (en liefst ervaring met)  de activiteiten van de buitendienst.
  • Je hebt een coachende en duidelijke stijl van leidinggeven.
  • Je bent in staat om snel overzicht te krijgen in alle lopende zaken en de sturing die dit vraagt.
  • Je bent vertrouwenwekkend naar je medewerkers en van daaruit in staat om snel en effectief gedragen beslissingen te nemen.

Competenties als resultaatgericht, ondernemend, verbindend en toegankelijk zijn jou op het lijf geschreven.

Over ons

Altena is een veelzijdige en jonge gemeente op de grens van Noord-Brabant, Zuid-Holland en Gelderland. Een prachtig gebied met groen, water, innovatieve landbouw, ondernemerschap en de op één na grootste binnenvaarthaven van Nederland. We zijn een ambitieuze gemeente die zich doorontwikkelt. De vraagstukken voor het landelijke gebied zijn groot, daarom investeren we in nog meer kwaliteit en versterking van onze organisatie. De komende jaren gaan we een paar duizend woningen bouwen, de A27 verbreden, de binnenhaven uitbreiden én willen we een duurzame en natuurinclusieve gemeente zijn. Er is bij Altena veel ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen. We vinden het belangrijk dat jij uitdaging en waardering vindt in je werk, want jouw werk doet ertoe! Samen met onze 400 bevlogen collega’s kan jij je inzetten voor de inwoners en de ondernemers van de gemeente.

 

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Interim Team manager Buitendienst die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.