Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
25 aug 2025Als Medewerker Gegevensbeheer WOZ verwerk je de verkopen en transacties vanuit het Kadaster. Je zorgt dat alles klopt en volledig is: van het opvoeren van nieuwe objecten van eigenaar/gebruik tot aan oppervlakte en deelobjecten. Zodoende kan de taxateur zorgdragen voor de waardebepaling en marktanalyses. Je werkt met diverse digitale systemen om tot alle informatie te komen. Het Kadaster, BAG, Luchtfotos, Geoweb, DBA, DDS en KvK zijn jou niet vreemd. Je legt verbanden tussen bestaande basisregistraties, waarbij je jouw analytische en positief-kritische blik gebruikt om alles bij elkaar te puzzelen en door te voeren in het belastingsysteem Gouw. Naast het zorgdragen voor de administratie voor de gemeentelijke heffingen heb je ook oog voor de levering van deze gegevens aan de afnemers zoals het Waterschap. Er is sprake van een nauwe samenwerking tussen de taxateurs, heffers, inners, bezwaarschrift afhandelaars en de WOZ medewerkers. Het gaat hier om een opdracht om in het verleden ontstane achterstanden weg te werken zodat de andere collegas van WOZ-Gegevensbeheer zich kunnen focussen op de reguliere werkzaamheden.
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in de week van 8 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 1 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 2 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 4 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.