Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland
Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
31 mrt 2026Publicatiedatum:
26 sept 2025Er is door verschillende omstandigheden extra aandacht nodig op een aantal belangrijke terreinen binnen het sociaal domein. Daarom zijn we op zoek naar een ervaren kandidaat die ons de komende tijd kan ondersteunen. Het kan gaan om een veelheid aan onderwerpen maar de focus ligt in eerste instantie vooral op het armoedebeleid, maar een bredere inzet is ook mogelijk zoals bijvoorbeeld het opstellen van een plan van aanpak eenzaamheid jongeren. Tot slot heb je direct contact met de huidige beleidsmedewerker armoedebeleid en speel je een rol in het toedelen van concrete taken op dit beleidsterrein.
Verantwoordelijkheden
Als beleidsontwikkelaar adviseer je gevraagd en ongevraagd portefeuillehouders, collega's en uitvoerende teams. Daarnaast neem je deel aan regionale overleggen en verzorg je geannoteerde agenda's. De beleidsontwikkelaar fungeert als vraagbaak voor de uitvoering, de teamleider van de uitvoering en is budgethouder voor de maatwerkvoorzieningen. Als beleidsontwikkelaar ben je een partner voor de mienskip en de andere organisaties in het werkveld. Je bent vast aanspreekpunt voor een of meerdere maatschappelijke organisaties en onderdelen van de gemeente, ook heb je de rol van voorbereidend opdrachtgeverschap. Het hebben van inzicht in complexe maatschappelijke processen, vraagstukken en beleidseffecten is van belang deze functie goed invulling te kunnen geven.
Werkzaamheden
Niet bekend
Als beleidsontwikkelaar ben je een partner voor de mienskip en de andere organisaties in het werkveld. Je bent vast aanspreekpunt voor een of meerdere maatschappelijke organisaties en onderdelen van de gemeente, ook heb je de rol van voorbereidend opdrachtgeverschap. Het hebben van inzicht in complexe maatschappelijke processen, vraagstukken en beleidseffecten is van belang deze functie goed invulling te kunnen geven.
Deze functie is ingeschaald in schaal 10 cao Gemeenten.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2025 tot en met 31 maart 2026. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
Documenten
Beoordelingscriteria