Begindatum:
13 okt 2025Einddatum:
31 jan 2026Publicatiedatum:
16 sept 2025De gemeente Achtkarspelen is, vanwege ziektevervanging, op zoek naar een tijdelijke beleidsmedewerker Facilitair. De beleidsmedewerker Facilitair is verantwoordelijk voor het soepel en efficient uitvoeren van facilitaire processen binnen het gemeentehuis. Deze functie is ingeschaald in schaal 9 cao Gemeenten.
Vanwege de aard en inhoud van deze opdracht is het belangrijk om te voldoen aan de richtlijnen van de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA). Om schijnzelfstandigheid te voorkomen, is inschrijving uitsluitend mogelijk voor partijen die personeel in loondienst beschikbaar stellen.Dit betekent dat zelfstandigen zonder personeel (zzpers), evenals bvs met enkel een directeur-grootaandeelhouder, helaas niet in aanmerking komen voor deze opdracht. Ook inschrijvingen via detacheringsbureaus, brokers, uitzendorganisaties of andere intermediairs die zzpers aanbieden, kunnen niet worden meegenomen in de beoordeling ongeacht de aard van de contractuele relatie.Alleen kandidaten die aantoonbaar in loondienst zijn bij de inschrijvende partij komen in aanmerking voor gunning. De gemeente behoudt zich het recht voor om bij twijfel aanvullende documentatie op te vragen om de aard van het dienstverband te verifieren. Als blijkt dat niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, kan dit leiden tot uitsluiting van verdere deelname aan de procedure.
Adviseren t.a.v. facilitaire werkzaamheden: Adviseren en vertalen van de facilitaire kaders en doelstellingen;Het adviseren en rapporteren over optimalisatie en aanpassing van beleid en uitvoeringsregels;Het initieren, sturen en zorgdragen voor de afhandeling van de formele besluitvorming;Aanspreekpunt zijn voor leveranciers en collega's met betrekking tot schoonmaak, facilitaire inkooptrajecten;Het toetsen van aanvragen en verzoeken op het gebied van de facilitaire dienstverlening;Proactief signaleren van knelpunten en het optimaliseren van facilitaire processen;Het bewaken van de verschillende uitvoeringsprocessen en procedures.
Contractbeheer en leveranciersmanagement: Behartigen van diverse facilitaire inkoop- en aanbestedingstrajecten;Het beheren en onderhouden van de facilitaire contracten, alsmede het onderhouden van contacten met leveranciers;Het beheer en bewaken van diverse facilitaire budgetten.
Zorgdragen voor wet- en regelgeving: Zorgen dat facilitaire voorzieningen voldoen aan wettelijke eisen en vertalen van wetgeving naar heldere procedures.
Is zo nodig tijdens ingeroosterde weken buiten de reguliere werktijden bereikbaar en beschikbaar in geval van calamiteiten
Niet bekend
De gemeente Achtkarspelen is, vanwege ziektevervanging, op zoek naar een tijdelijke beleidsmedewerker Facilitair.
De gesprekken vinden plaats op 7 oktober 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 oktober 2025 tot en met 31 januari 2026 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 24 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.