Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2026Publicatiedatum:
27 nov 2025Wil jij ons cluster Burgerzaken tijdelijk versterken met jouw kennis en jouw enthousiasme? Ben je op zoek naar een interessante functie met veel afwisselingen waarin een groot beroep wordt gedaan op jouw zelfstandigheid, teamgeest, kennis en kunde? Dan zoeken we jou als Medior medewerker Burgerzaken
Jouw taken
Je bent aanspreekpunt voor inwoners en collega's bij complexe aanvragen op gebied van de BRP en de Burgerlijke stand. Je levert een bijdrage aan een optimale dienstverlening, met oog voor de kwaliteit van persoonsgegevens, privacy en fraudebestrijding.
Als medior medewerker kun je zelfstandig werken en beheers je niet alleen je eigen taken, maar ook die van de junior.
Jouw taken zijn onder meer:
Eerste inschrijvingen en hervestigingen uit het buitenland
Optie en naturalisatie
Mee draaien in de telefoondienst van het team
Doorvoeren van mutaties in de BRP
Registratie van arbeidsmigranten
Behandelen van complexe aanvragen op het gebied van de BRP
Adresonderzoeken en briefadressen
Beoordelen van brondocumenten waarbij je internationaal privaatrecht toepast
Inwerken en helpen van junior medewerkers
Daarnaast bewaak je samen met je collega's de kwaliteit van de BRP. Ten slotte ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de organisatie van verkiezingen.
Een maximum uurtarief van 90- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee (35 punten);
Specialistische opleidingen BRP en BS afgerond met certificaat (25 punten);
Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan (40 punten).
Zelfstandigheid;
Analytisch vermogen;
Samenwerken;
Kwaliteitsgerichtheid;
Plannen en organiseren;
Harde werker.
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar wij voor staan
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Je werkt in team Burgerzaken met in totaal 7 collega's die elke dag weer voor de klant klaar staan. In het team werken we met een mix van junior-, medior- en seniormedewerkers. De sfeer is open, constructief en gezellig. De meeste collega's zijn al jarenlang werkzaam bij ons wat zorgt voor een stabiele basis, veel kennis en een warme collegiale band. We werken continu samen aan de verdere verbetering van de dienstverlening. We nemen daarbij de tijd om met elkaar te sparren over de vraagstukken waar we mee bezig zijn en zijn in grote mate van zelf organiserend.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 8 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Mogelijk, maar nog niet bekend
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 / 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).