thumbnail
thumbnail

Communicatiemedewerker

FUMO

J.W. de Visserwei 10, 9001 ZE Grou, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00
24-28 uur Friesland

Begindatum:

1 jun 2023

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

24-28 uur

Publicatiedatum:

23 mei 2023

Omschrijving van de opdracht
Jij bent creatief en beschikt over een vlotte pen. Je hebt een klantgerichte instelling en bent niet bang om initiatief te nemen. Je houdt van afwisseling en vindt het leuk om met alle aspecten van het communicatievak bezig te zijn. Spreekt dit je aan? Zet je dan in voor een veilige en schone leefomgeving in Fryslân als (tijdelijk) Communicatiemedewerker binnen de FUMO.

De Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing (FUMO) is een professionele en hoogwaardige omgevingsdienst die gericht in verbinding wil staan met haar opdrachtgevers, de 18 Friese gemeenten, de Provincie Fryslân en Wetterskip Fryslan. Dagelijks leveren zo’n 180 enthousiaste professionals een bijdrage aan een veilige en schone leefomgeving in Fryslân. Daarbij zoeken we continu naar de balans tussen milieu en economie.

De FUMO verzorgt de uitvoering van vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van natuur  en milieu. Daarnaast verlenen we specialistisch advies op het gebied van licht, geluid, trillingen, lucht, geur, bodem, energie, externe veiligheid en juridische zaken.

De organisatie van de FUMO bestaat uit drie afdelingen: Bedrijfsvoering, Vergunningverlening en Specialistisch Advies, Toezicht en Handhaving. Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij op korte termijn, ter vervanging en voor de duur van 4 maanden (met optie tot verlenging), een ervaren en enthousiaste Communicatiemedewerker.

Verantwoordelijkheden
In deze dynamische functie geef je samen met de Communicatieadviseur uitvoering aan de communicatiestrategie van de FUMO, de omgevingsdienst van Fryslân. Je voert de volgende werkzaamheden uit:

  • Je schrijft en redigeert teksten op B1-niveau voor de website, intranet, social media en onze nieuwsbrief;

  • Je beheert en bewaakt de huisstijl en beschikt over voldoende vormgevingsvaardigheden om een uitnodiging of eenvoudige flyer te ontwerpen of aan te passen;

  • Je beheert de website, het intranet en de social mediakanalen van de FUMO;

  • Je coproduceert 1 x per 2 maanden een nieuwsbrief voor onze deelnemers (ambtenaren, bestuurders en politici van de Friese gemeenten, Provincie Fryslân en Wetterskip Fryslân);

  • Je staat de pers te woord en beantwoordt eenvoudige vragen (i.o.m. de communicatieadviseur);

  • Je organiseert en ondersteunt bij projecten en bijeenkomsten.Zoals de vernieuwing van ons intranet en het verbeteren van de toegankelijkheid en SEO van onze website.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2023 tot en met 30 september 2023 voor 24-28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Je hebt een afgeronde relevante MBO+/HBO-opleiding

  • Je hebt enkele jaren (relevante) werkervaring in het communicatievak

  • Je kunt goed overweg met social media, Mailchimp en de vormgevingsprogramma's van Adobe

  • Je bent in staat om kort, helder en pakkend te schrijven en weet je mondeling goed uit te drukken

  • Je legt makkelijk contacten en hebt gevoel voor politieke en bestuurlijke processen

  • Je kunt goed samenwerken, bent prettig in de omgang en hebt een gezonde dosis humor.

Gunningscriteria

  • Aanvullende afgeronde opleidingen passend in het vakgebied

  • Naast gerichte werkervaring is ervaring met het werken binnen een Omgevingsdienst dan wel politiek gestuurde omgeving een pre

  • Aantoonbare werkervaring binnen teamverband.

Competenties

1. Politiek/bestuurlijke sensitiviteit
2. Organisatiesensitiviteit
3. Resultaatgericht
4. Klantgericht
5. Kwaliteitsgericht
6. Nauwkeurigheid
7. Samenwerkingsgericht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Communicatiemedewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.