Salarisadministrateur

Fudura B.V.

Catharijnesingel 47, 3511 GC Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 32 Utrecht

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Salarisadministrateur – Fudura
Let op - Deta-vast (1 jaar inhuur daarna vast dienstverband Fudura)

Over jouw rol bij Fudura
De expert op het gebied van salarisadministratie binnen Fudura, dat ben jij! Je werkt samen in het HR team om te zorgen dat de salarissen elke maand correct en op tijd betaald worden. Jij bent het aanspreekpunt voor medewerkers voor alle vragen over salaris, pensioen en verzekeringen. Je bent de spin in het web en hebt regelmatig afstemming met de wagenparkbeheerder, verzekeraars en pensioenfonds.

Over de rol van een Payroll specialist AFAS bij Fudura
Als Payroll specialist ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van de salarisadministratie voor al onze medewerkers. Je zorgt ervoor dat salarissen correct worden berekend en uitbetaald volgens de geldende wet- en regelgeving en kent onze Cao’s en bedrijfsregelingen. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot salaris, belastingen en sociale verzekeringen. Je werkt samen met collega's binnen de HR-afdeling en rapporteert aan de HR-manager.

Naast een correcte salarisverwerking ben jij scherp op het proces. Je signaleert verbeterkansen en zorgt ook voor het door (laten) voeren hiervan.

Hoe ziet de functie er concreet uit?
In jouw rol ben je onder andere verantwoordelijk voor het verzamelen, controleren en verwerken van gegevens voor de salarisadministratie. Je berekent de salarissen, toeslagen en eventuele inhoudingen van onze medewerkers en controleert de loonstroken en jaaropgaven. Verder zijn er niet geautomatiseerde mutaties, zoals bonussen, overwerktoeslagen, etc. Deze verwerk je natuurlijk ook. Net als de uitkeringen van het UWV, wij zijn eigen risico drager voor de Ziektewet, WGA en WW.

Naast de administratieve werkzaamheden, schakel je ook regelmatig met onze medewerkers om hun payroll-gerelateerde vragen te beantwoorden. Maar ook heb je contact met externe partijen, zoals de Wagenparkbeheerders en het ABP. Signaleer jij optimalisatiekansen voor één van de processen? Jij draagt bij om deze optimalisatie ook daadwerkelijk te integreren.

Deze functie past perfect wanneer je beschikt over:
Jij bent grotendeels in je eentje verantwoordelijk voor de gehele salarisadministratie; het is dan ook belangrijk dat je goed zelfstandig kan werken en stressbestendig bent. Het spreekt voor zich dat je daarnaast accuraat te werk gaat. Ook sta je veel in contact met het HR-team, medewerkers en externe partijen, hiervoor gebruik jij jouw uitstekende communicatieve vaardigheden.

Vereisten:

  • heb je mbo+/ hbo werk- en denkniveau, in de richting van salarisadministratie;

  • Heb je minimaal 5 jaar relevante werkervaring als salarisadministrateur;

  • ben je in het bezit van PDL (Praktijkdiploma Loonadministratie);

  • heb je gedegen kennis van relevante wet- en regelgeving, zoals de Wet op de Loonbelasting;

  • heb je een streepje voor als je ervaring hebt met het salarissysteem AFAS;

  • ben je 28-32 uur beschikbaar.

Dit bied Fudura jou:
Ons salarispakket bestaat uit een aantrekkelijk basissalaris, een persoonlijk budget, vakantiegeld én een eindejaarsuitkering. Je krijg dus niet alleen een goed salaris, maar ook de ruimte om je arbeidsvoorwaarden af te stemmen op jouw persoonlijke situatie en wensen. 

  • Je basissalaris wordt bepaald op basis van je kennis en ervaring en ligt tussen €3.349,- en €4.784,- bruto per maand bij een 40-urige werkweek;  

  • Bovenop dit basissalaris ontvang je een persoonlijk budget van 17% (exclusief vakantiegeld), waarvan je zelf bepaalt hoe je dit inzet;

  • Laat het maandelijks uitbetalen als extra salaris, waardoor je salaris oploopt van minimaal €3.918,- tot maximaal €5.597,- bruto per maand; 

  • Koop extra verlofdagen (maximaal 35,5 dag extra per jaar bij een fulltime dienstverband); 

  • Spaar het op en laat het uitkeren op een moment dat het jou uitkomt; 

  • Of een combinatie van bovenstaande opties. 

  • Daarnaast ontvang je in december een vaste eindejaarsuitkering van 3,7% van je bruto jaarsalaris;

  • Ook je vakantiegeld is uiteraard onderdeel van het totale salarispakket.

Verder ontvang je: 

  • Een welkomstbonus van € 1000,- netto na het succesvol doorlopen van je proeftijd;

  • Een aantrekkelijke pensioenregeling bij ABP waarvan wij 70% van de premie betalen. Ook kun je deelnemen aan collectieve verzekeringen. 

  • Een reiskostenvergoeding en een eersteklas OV-kaart voor zakelijk gebruik, inclusief gebruik van een OV-fiets;

  • Een laptop en telefoon;

  • Een jaarlijks vitaliteitsbudget van € 500,- dat je naar eigen wens mag besteden, denk aan een sportabonnement; 

  • Een referral bonus van € 2000,- netto als je een kennis hebt voorgedragen die succesvol de proeftijd doorkomt; 

  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken; 

  • Volop kansen voor persoonlijke groei en ontwikkeling, zoals opleidingen, cursussen en workshops.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.