Handhaver Permanente Bewoning Recreatieobjecten

Zuiderzeestraatweg Oost 19, 8081 LA Elburg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
67,50 Gemiddeld 8 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

Gemiddeld 8

Publicatiedatum:

29 nov 2024

Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.   

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl. 

Opdracht
De volgende werkzaamheden moeten worden uitgevoerd:
- Uitvoeren van controles op een of meer recreatieparken binnen de gemeente Elburg;
- Uitvoeren van controles op BRP-adressen binnen en buiten de gemeente Elburg;
- Digitaal uitwerken van controlerapporten;
- Het verrichten van administratief onderzoek t.b.v. de opbouw van het bewijsdossier,
- Overleggen met opdrachtgever,
- Juridische advisering in brede zin;
- Het opstellen van brieven en vooraanschrijvingen,
- Het afnemen en beoordelen van zienswijzen,
- Het opstellen van handhavingsbesluiten (last onder dwangsom);
- Het opstellen van collegeadviezen,
- Invorderingsprocedures;
- Het afhandelen van bezwaar, beroep en hoger beroep (inclusief voorlopige voorzieningen).

Bovengenoemde werkzaamheden worden (m.u.v toezichtscontroles en zittingen bij bezwarencommissie, rechtbank en Afdeling bestuursrechtspraak) in beginsel uitgevoerd op het woonadres van opdrachtnemer. Opdrachtnemer zal periodiek ook een dag of dagdeel op locatie bij opdrachtgever werkzaam zijn, een en ander nader af te stemmen tussen opdrachtgever en opdrachtnemer.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver permanente bewoning recreatieverblijven;
3. Aantoonbare kennis van de Awb mét opsporingsbevoegdheden (Benoem dit duidelijk in het cv);
4. 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als jurist handhaving binnen een gemeente (30 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde juridische opleiding op wo niveau (20 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar op het gebied van Wabo en/of APV (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met beschikking verlengingstrajecten (20 punten);
9. Een maximum uurtarief van €67,50 exclusief btw, inclusief fee externe partij (10 punten).

Competenties
- Communicatief zeer sterk;
- In het bezit van een relevante afgeronde juridische hbo-/wo-opleiding;
- Aantoonbare affiniteit en ervaring binnen de handhaving permanente bewoning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 11 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 10 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.