Teamleider Veiligheid

W. van der Knoopdreef 1, 1132 KN Volendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 25 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

25

Publicatiedatum:

6 dec 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
De gemeente Edam-Volendam is een interessante en ambitieuze organisatie. Er werken ongeveer 340 collega’s. Die schaal maakt de organisatie overzichtelijk, zorgt dat jijzelf als persoon zichtbaar bent en dat je echt invloed hebt op beleid en uitvoering. Je hebt een breed takenpakket, veel vrijheid en verantwoordelijkheid en korte lijntjes naar het bestuur. Collegialiteit en betrokkenheid zijn belangrijke uitgangspunten. Edam-Volendam heeft 36.000 inwoners, is een toeristische hotspot, heeft een betaald voetbal organisatie, een grootse kermis, een intensief horecagebied op De Dijk, een historisch centrum in Edam, meer verstedelijkte buurten in Volendam en een groot buitengebied met kleinere kernen. Een interessante gemeente op veiligheidsgebied!

Opdracht
Als teamleider van de sectie Veiligheid ben jij leidinggevende en meewerkend voorman. Je richt je op de advisering aan de portefeuillehouders en het managementteam. Je bent voorzitter van de staf Veiligheid met de burgemeester.

Wij zoeken een actieve teamleider die het beste uit zijn/haar medewerkers kan halen. Je bent meewerkend in het team en je hebt eigen taken. Dankzij je politiek-bestuurlijke antenne beweeg je je soepel in overleggen met bestuurders, management en collega leidinggevenden. Je kunt snel en makkelijk schakelen tussen de verschillende belangen en hier een juiste afweging in maken. Je neemt verantwoordelijkheid om taken op te pakken en tot resultaat te brengen. Je bent communicatief sterk en weet het team te vertegenwoordigen in de organisatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende op het werkgebied van veiligheid binnen een gemeente;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als eerste adviseur van de burgemeester;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 10 jaar aantoonbare leidinggevende werkervaring (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als strategisch adviseur (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met crisisbestrijding (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met externe partners, zoals bijvoorbeeld horecagelegenheden, betaald voetbalclubs etc. (25 punten).

Competenties
- Resultaatgericht;
- Communicatief vaardig;
- Flexibel;
- Organisatie sensitiviteit;
- Probleem oplossend vermogen;
- Snel kunnen schakelen.


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. (Maximaal tarief €120,- per uur).

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.