thumbnail
thumbnail

Senior projectleider RO

Edam-Volendam

W. van der Knoopdreef 1, 1132 KN Volendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€130
16 tot 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16 tot 36

Publicatiedatum:

24 mei 2023

Organisatie
Edam-Volendam: een wereldmerk
Met meer dan 36.000 inwoners en een oppervlakte van ruim 8.000 hectare bestaat Edam-Volendam uit tien kernen en buurtschappen met een eigen verhaal, eigen tradities en een rijke cultuur. Vissers, boeren en stedelingen. Klederdracht, kaas, paling, veenweiden, polder, water, talloze monumenten, sport, toerisme en muziek. Nuchter, eigenwijs, sociaal, onafhankelijk, coöperatief, betrouwbaar, ambitieus, slagvaardig en werklustig. Een palet van verscheidenheid dat kleur geeft aan onze gemeente en het tevens aantrekkelijk maakt voor mensen van ver buiten de gemeentegrenzen om ons te bezoeken. Edam-Volendam is een wereldmerk.

Ondernemend en Betrokken
Samen met inwoners, bedrijven en instellingen bouwt het bestuur en de gemeentelijke organisatie aan een gemeenschap die bijdraagt aan het welzijn. De inwoners zijn makkelijk in contact, benaderbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Mensen zijn zichzelf, voelen een onderlinge verbondenheid en houden van hard werken. Betrokkenheid en ondernemerschap zijn de belangrijkste ingrediënten voor onze ambities. Ze staan aan de basis van ons succes. Door onze saamhorigheid en onderlinge verbondenheid weten we wat er leeft en waar we elkaar kunnen helpen. Met onze ondernemende geest krijgen we dingen voor elkaar. We zetten onszelf in als mensen met ieder onze eigen kwaliteiten en bundelen zo onze krachten voor een betrokken en ondernemende gemeente. Onze missie luidt dan ook: ‘Ondernemend en Betrokken’.

De gemeente Edam-Volendam is een aantrekkelijke gemeente om in te leven, te wonen en te werken. Als gemeente kijken we van buiten naar binnen (samen met de inwoner), werken we volgens het principe Van Ik-naar-Wij, bouwen we op vertrouwen, zijn we resultaatgericht binnen een goede werksfeer en is er voor de medewerker ruimte voor ontwikkeling, opleiding en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Opdracht
Het werkveld en de functie van senior projectleider

De afdeling ruimtelijke ontwikkeling (RO) binnen de gemeente staat voor uitdagende opgaven op het gebied van o.a. beleid, planologie, ruimtelijke transformatieprocessen, kwaliteitsbewaking op het gebied van ruimtelijke ordening, wonen en stedenbouw, grondzaken, erfgoed, toerisme en economische zaken. De implementatie van de Omgevingswet is daarnaast voor deze afdeling ook nog een uitdaging die in de uitwerking vraagt om een andere manier van werken, handelen, denken en communiceren in de fysieke leefomgeving. 

We zijn op zoek naar 1 of 2 projectleiders voor de volgende opgaven:

  • 16 uur per week voor transformatie bedrijventerrein Julianaweg naar een gemengd gebied met wonen en werken

  • 16 uur per week voor begeleiden van opstellen programma van eisen voor realisatie nieuw gemeentehuis (niet alleen op ruimtelijk gebied maar tevens service, ict, facilitair, veiligheid, hybride werken etc.)

Waar ga je je verder mee bezig houden?

  • Je staat aan de lat voor het opstarten, uitwerken en realiseren van dit project en levert daarbij een inhoudelijke bijdrage aan het resultaat;

  • Je bewaakt inhoud, voortgang, budget, kwaliteit en informatievoorziening;

  • Je bent een verbindende factor tussen opdrachtgever, de interne organisatie, het bestuur, de politiek en de samenleving;

  • Je weet hoe je doelstellingen vertaalt naar een plan van aanpak zonder het politiek en bestuurlijke krachtenveld uit het oog te verliezen;

  • Je draagt zorg voor de besluitvormingsprocessen;

  • Je stelt projectdocumenten op en zorgt voor de digitale projectadministratie.

Wat zijn jouw kwaliteiten voor de functie?

  • Je hebt een op de functie afgestemd HBO +/Master werk- en denkniveau;

  • Beschikt over enige jaren werkervaring, op het gebied van de ruimtelijke ontwikkeling en transformatie van bedrijventerreinen, als projectleider en bij voorkeur ervaring met de realisatie van een nieuw gemeentehuis/stadskantoor/gemeentelijk vastgoed in de breedste zin.

  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en beschikt over inlevingsvermogen op politiek/bestuurlijk niveau;

  • Je bent proactief, makkelijk toegankelijk en stressbestendig;

  • Je bent resultaatgericht, zakelijk en hebt overzicht en visie over je werkzaamheden en kunt goed prioriteiten stellen;

  • Je kunt snel schakelen tussen de diverse onderwerpen.

 Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gebiedsontwikkeling als project/procesmanager.
3. In de aanbieding is de beschikbaarheid opgenomen;
4. Uurtarief maximaal €130,- exclusief BTW /inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde opleiding op minimaal wo niveau (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gebiedsontwikkeling als project/procesmanager (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met gebiedsontwikkeling als project/procesmanager met betrekking tot transformatie van bedrijventerrein naar wonen en procesbegeleiding om te komen tot gedragen nieuw gemeentelijk vastgoed (40 punten);
8. Minimaal 16 uur beschikbaar per 15 juni 2023 (10 punten).

Competenties

Plannen en organiseren, flexibiliteit, communicatieve vaardigheid, probleemoplossend vermogen, omgevingsbewustzijn.

Uurtarief
Maximaal € 130,00 per uur inclusief fee voor de looptijd van het contract. Bij eventuele verlenging een maximale indexatie van 3% per jaar.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
2. (afhankelijk van de beschikbaarheid). Voorkeur voor 1 kandidaat voor 36 uur of 2 van 16 uur.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht kan ingevuld worden op de werkdagen, van maandag tot en met vrijdag, en in overleg tussen de programmamanager en de kandidaat.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Senior projectleider RO die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.