Locatiemanager Oekraine Opvang

Leigraafseweg 8, 6983 BP Doesburg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 tot 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

5 dec 2024

Organisatie
Doesburg, gelegen op de grenzen van Achterhoek, Veluwe en Liemers, geniet grote bekendheid door haar prachtige, gerestaureerde, historische binnenstad en vestingwerken. Daarnaast manifesteert Doesburg zich door haar ligging aan IJssel en Oude IJssel als stad aan het water. Een stad die kunst, cultuur en toerisme koestert, maar ook de bedrijvigheid en werkgelegenheid wil bevorderen.

Doesburg is een kleine gemeente van zo’n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad. Doesburg heeft een platte organisatie, waar het managementteam 4 afdelingen aanstuurt: Samenleving, Leefomgeving, Toerisme en Economie, Buitenbeheer en Externe en Interne Dienstverlening.

Opdracht
Zet jij je graag in om alles tot in de puntjes te regelen voor een kwetsbare groep inwoners in onze gemeente? Kom dan werken als locatiemanager op de opvanglocatie voor Oekraïense ontheemden in Doesburg. Samen met je team ben je 24/7 verantwoordelijk voor de operationele aansturing van de opvanglocatie voor 100 ontheemden in de gemeente Doesburg.  Ben jij een organisatietalent, kan jij goed het overzicht bewaren en ben je flexibel in jouw beschikbaarheid? Ben je communicatief zeer sterk en kan jij je goed in een ander inleven? Wil jij sociaal maatschappelijk je steentje bijdragen? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Als locatiemanager stuur je het team van medewerkers en beveiligers (totaal ongeveer 5 personen) aan op de opvanglocatie. Je fungeert als aanspreekpunt voor externe partijen. Dat doe je met als doel om een veilige omgeving en prettige sfeer te creëren op de opvanglocatie voor zowel bewoners als medewerkers. Ook bewaak je de relatie met de buurt.

Verantwoordelijkheden
- Je zorgt voor een juiste uitvoering van de dagelijkse gang van zaken op de opvanglocatie (locatiemanagement);
- Het ontwikkelen, evalueren en actualiseren van een beheerplan en het toezien op de naleving van huisregels op de opvanglocatie;
- Het signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen voor de korte en lange termijn;
- Je bent eerste aanspreekpunt voor en hebt contacten met interne en externe stakeholders;
- Je zorgt voor het begeleiden en oplossen van escalaties, conflicten en casuïstiek zonder bestaand(e) proces of oplossing;
- Het adviseren van de beleidsadviseur over uitvoeringsaangelegenheden (vanuit signalen en knelpunten in de praktijk).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in een maatschappelijke richting, bijvoorbeeld Social Work;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van vluchtelingen opvang (CNO en/of GOO);
3. Aantoonbare kennis over wet- en regelgeving met betrekking tot de Oekraïne-opvang (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Uiterlijk beschikbaar vanaf 1 februari 2025 voor 32 tot 36 uur per week, gedurende de gehele opdracht inclusief eventuele verlengingen.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring in een sociaal-maatschappelijke functie (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als leidinggevende (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring waaruit blijkt dat de kandidaat een oplossings- en resultaatgerichte instelling heeft in geval van calamiteiten (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
8. Beschikbaar per 1 januari 2025 (20 punten).

Competenties
- Pragmatisch;
- Hulpvaardig;
- Crisisbestendig;
- Pro-actief;
- Oplossingsgericht;
- Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1.90 in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk:  Nee, aanwezigheid en zichtbaarheid is belangrijk.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 december 2024 van 09.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.