thumbnail
thumbnail

Casemanager Wabo – thema duurzaamheid

De Ronde Venen

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95
32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 mei 2023

Organisatie
Organisatieontwikkeling staat de komende jaren bij De Ronde Venen centraal. Het doel daarvan is het beter en sneller aansluiten bij de wensen vanuit de samenleving. Kernwaarden daarbij zijn Durf, Resultaat en Verbinding. Je gaat aan de slag in het team Omgeving. Wij begeleiden bestemmingsplanprocedures en beoordelen ruimtelijke initiatieven van onze inwoners en onze bedrijven. Wij verlenen de complexere vergunningen. Wij houden toezicht op de bouwactiviteiten en handhaven waar dat noodzakelijk is. Daarnaast leggen we de data vast die verbonden zijn met nieuwbouw.

Opdracht
Als casemanager ben je de spil in het web als het gaat om omgevingsvergunningaanvragen. Je coördineert initiatieven en aanvragen. En toetst en verleent omgevingsvergunningen. Meer specifiek behandel jij de aanvragen gericht op duurzaamheid. Daarnaast coördineer je afwijkingsprocedures en bijzondere procedures op basis van de Wabo, de Wro en de Omgevingswet. Je adviseert over de voortgang van de procedure. Dit doe je zowel naar initiatiefnemers als naar andere betrokkenen en naar je collega's. Je bewaakt termijnen en verstrekt informatie aan initiatiefnemers. Uiteraard stel je de (ontwerp) beschikkingen op voor aangevraagde omgevingsvergunningen. Tot slot vervul je ook nog een rol in de afstemming met de omgevingsdienst. De precieze invulling van deze taak wordt in samenspraak afgestemd op basis van jouw talenten en die van je directe collega’s.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Ruimtelijke Ordening;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als casemanager Wabo/Vergunningverlener binnen een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als casemanager Wabo/vergunningverlener binnen een gemeente (25 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beoordelen van aanvragen met het thema duurzaamheid (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van het thema duurzaamheid (benoem duidelijk in het cv waar deze kennis is opgedaan) (20 punten);
6. Een maximum uurtarief van €95,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (15);
7. Aantoonbare kennis van: Wabo, Wro, Omgevingswet en Omgevingsvisie (10 punten);
a. Aantoonbare kennis van 4 van de bovengenoemde wetten (10 punten);
b. Aantoonbare kennis van 2 of 3 van de bovengenoemde wetten (5 punten);
c. Aantoonbare kennis van 1 of geen van bovengenoemde wetten (0 punten).

Competenties

  • Communicatief;

  • Dienstverlenend;

  • Teamplayer;

  • Zelfstandig;

  • Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 1 juni 2023 tussen 11.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 30 mei 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Casemanager Wabo – thema duurzaamheid die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.