Edelgasstraat 250, 2718 TC Zoetermeer, Nederland
Begindatum:
1 dec 2023Einddatum:
1 mei 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
15 nov 2023Organisatie
Bij De Binnenbaan geloven we in de waarde van werk. Wij geven onze kandidaten daarom het zelfvertrouwen en de vaardigheden voor een kansrijke (door)start. Daarbij is passie het sleutelwoord voor een duurzaam resultaat. Met de juiste ontwikkeling en matching streeft De Binnenbaan bij uitstek naar een duurzame plaatsing. Hierbij speelt de zogeheten ‘dubbele klantbenadering’ een belangrijke rol: het gaat om een ideale afstemming tussen het talent van de kandidaat en de behoefte van de werkgever. Aan de werkregisseur de taak om proactief en met frisse blik beide met elkaar te verbinden.
Opdracht
Je draagt zorg voor de financiële verwerking van alle inkoopfacturen en zorgt dat deze de juiste goedkeuring workflow ingaan. Intern en extern ben je aanspreekpunt voor alle administratieve vragen over facturen. Je verwerkt de banken, houdt de cashflow bij en verwerkt diverse memoriaal boekingen. Verder draag je zorg voor de facturering van onze detacheringscontracten en ondersteun je de controllers bij het verzamelen van gegevens, en zo nodig analyseer je deze gegevens.
Je doet dit natuurlijk niet alleen, maar in een gezellig en professioneel team bestaande uit 1 allround administratief medewerker, 2 contractmanagers, 2 salarisadministrateurs en een businesscontroller onder leiding van een teammanager. Je komt te werken in een bruisende omgeving bij uitstek geschikt voor mensen die houden van een uitdagende werkplek waar ze mogen aanpakken, initiatief tonen en zelfstandig meebouwen aan de toekomst van De Binnenbaan.
Onderstaande taken zullen onderdeel zijn van jouw functie:
- Verwerken van inkoopfacturen in P2P;
- Verdelen van kosten in de administratie;
- Factureren van detacheringscontracten;
- Verwerken van de banken;
- Up-to-date houden van onze cashflow overzichten;
- Bijhouden van de financiële e-mail box;
- Ondersteunen van de controllers.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding in financiële richting;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker;
3. Beschikbaar per uiterlijk 1 december 2023, voor 32 uur per week;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met P2P;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker binnen een (semi) overheidsorganisatie (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken in Compas en Exact online (30 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het bij houden van de Cashflow en het verwerken van Memoriaal boekingen (20 punten):
8. Een afgeronde financiële opleiding op hbo bachelor niveau (20 punten).
Competenties
Je bent een doener en schuwt niet om de organisatie in te gaan om tot oplossingen te komen;
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken is mogelijk in overleg.
Planning
De gesprekken zijn gepland in week 47. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.