Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van Gemeenschappelijke Regeling De Bevelanden
Logo van Gemeenschappelijke Regeling De Bevelanden

Medewerker Informatiebeheer

M.A. de Ruijterlaan 2, 4461 GE Goes, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

1 feb 2026

Einddatum:

30 okt 2026

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

26 nov 2025
Opdracht tarief 83Opdracht uren 16
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als medewerker Informatiebeheer maak je onderdeel uit van het team Informatiebeheer, waar jij samen met vier collegas alle individuele vragen oppakt voor gemeente Kapelle op het gebied van digitalisering, archivering, registraties en zaakgericht werken. In deze functie versterk je samen met zon 30 collegas de afdeling Bedrijfsvoering.

Naast het archiveren van complexe dossiers in het zaaksysteem ben je verantwoordelijk voor het beheren, archiveren, registeren en ontsluiten van informatie binnen de organisatie. Ook leg je jouw collegas uit wat de beste manier is om documenten te beheren en veilig op te slaan.

Wat zijn je belangrijkste taken?
Je voert dagelijkse werkzaamheden uit zoals:
  • Registeren van inkomende post papier en digitaal
  • Controle registraties zaaksysteem van medewerkers
  • Controle afgehandelde zaken zaaksysteem
  • Beheren algemene mailbox
  • Zoekvragen in het digitale en fysieke archief
Je bent eerste aanspreekpunt voor je collegas bij vragen, knelpunten en opmerkingen met betrekking tot complexe aangeboden registraties en het (verbeteren) van het zaakgericht werken;
Je begeleidt en adviseert collegas en gebruikers actief in het digitaal archiveren en het opslaan en ordenen van documenten;

Eisen

  • Je hebt een MBO-denkniveau en beschikt over een relevante opleiding bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding.
  • Relevante werkervaring in Informatiebeheer binnen een (semi)overheidsorganisatie.
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van Informatiebeheer.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met M365 is een pre.

Competenties

  • Nauwkeurig werken.
  • Digitale vaardigheden zijn in orde.
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Verantwoordelijkheidsgevoel voor correct beschreven informatie.

Organisatie en team

Als medewerker Informatiebeheer maak je onderdeel uit van het team Informatiebeheer, waar jij samen met vier collegas alle individuele vragen oppakt voor gemeente Kapelle op het gebied van digitalisering, archivering, registraties en zaakgericht werken. In deze functie versterk je samen met zon 30 collegas de afdeling Bedrijfsvoering.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Mogelijk tot eind 2026.

Werkdagen: Maandag t/m donderdag.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr