Als medewerker Informatiebeheer maak je onderdeel uit van het team Informatiebeheer, waar jij samen met vier collegas alle individuele vragen oppakt voor gemeente Kapelle op het gebied van digitalisering, archivering, registraties en zaakgericht werken. In deze functie versterk je samen met zon 30 collegas de afdeling Bedrijfsvoering.
Naast het archiveren van complexe dossiers in het zaaksysteem ben je verantwoordelijk voor het beheren, archiveren, registeren en ontsluiten van informatie binnen de organisatie. Ook leg je jouw collegas uit wat de beste manier is om documenten te beheren en veilig op te slaan.
Wat zijn je belangrijkste taken?Je voert dagelijkse werkzaamheden uit zoals:
- Registeren van inkomende post papier en digitaal
- Controle registraties zaaksysteem van medewerkers
- Controle afgehandelde zaken zaaksysteem
- Beheren algemene mailbox
- Zoekvragen in het digitale en fysieke archief
Je bent eerste aanspreekpunt voor je collegas bij vragen, knelpunten en opmerkingen met betrekking tot complexe aangeboden registraties en het (verbeteren) van het zaakgericht werken;
Je begeleidt en adviseert collegas en gebruikers actief in het digitaal archiveren en het opslaan en ordenen van documenten;