Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van (DASTwente) Regio Twente
Logo van (DASTwente) Regio Twente

Adviseur juridische zaken

(DASTwente) Regio Twente

De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jul 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jun 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 36
Juridisch Adviseur Covid-19
Wet Open Overheid. Publieke gezondheid. Inzet voor de Corona-afdeling.

Samen met anderen de digitale informatiehuishouding (her)inrichten. Dat komt in de kern neer op: hot-spot inrichten, adviseren over omgang met informatie en Woo-verzoeken behandelen. Hiervoor zoeken wij een juridisch adviseur (universitair) met minimaal 5 jaar ervaring voor 36 uur per week. Iemand die goed kan adviseren, de context overziet en zich bewust is van de omgeving. Een mooie opdracht bij een unieke organisatie waarin we geloven in de kracht van samenwerking.

Wat ga je doen
Sinds 1 mei is de Woo van kracht en zetten we alle zeilen bij om deze wet te implementeren. Aan jou de taak om samen met andere collega’s een transparante verantwoording van alle digitale informatie rondom Corona voor te bereiden. Dat betekent dat deze informatie geordend, uitwisselbaar, eenvoudig te ontsluiten en in samenhang wordt gearchiveerd. Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers. Hierbij ben je integer en ga je vertrouwelijk om met alle informatie. Ook kijk je vooruit en adviseer je over het actief openbaar maken van informatie. Er is een duidelijk spanningsveld tussen openbaarheid van overheidsinformatie enerzijds en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gevoelige bedrijfsinformatie anderzijds. Je bent bekend met aanverwante wetten zoals de Avg en de Archiefwet. Je werk omvat meerdere aspecten die je zorgvuldig moet afwegen. Je staat er gelukkig niet alleen want je kan rekenen op samenwerking met onze senior juridisch adviseur.

Wat neem je mee?
Met jouw open en nieuwsgierige houding ben je gericht op kwaliteitsverbetering, doelmatigheid en rechtmatigheid. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en oog voor de belangen van de samenleving. Jouw talent is dat je een echte verbinder bent. Je begrijpt de verschillende belangen van een inwoner, een journalist, een ondernemer, manager of bestuurder en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je kunt niet-juristen helder uitleggen welke keuzes en dilemma’s er zijn bij het openbaar maken van informatie. Met je gestructureerde en zorgvuldige aanpak weet je de nodige resultaten te behalen. Jij volgt de ontwikkelingen van de Woo op de voet en adviseert je collega’s, teammanagers en opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd over dit onderwerp.

Verder vragen wij:
  • Ervaring op zorg gerelateerde (Corona) vraagstukken
  • Affiniteit met ICT
  • Wat bieden we
    • \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":434,"faq_question":435,"faq_answer":436,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":438,"faq_answer":439,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":441,"faq_answer":442,"sequence_number":62},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":65,"faq_question":444,"faq_answer":445,"sequence_number":65},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":447,"faq_answer":448,"sequence_number":134},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":450,"faq_answer":451,"sequence_number":245},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":453,"faq_answer":454,"sequence_number":455},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":455,"faq_question":457,"faq_answer":458,"sequence_number":217},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":245,"faq_question":460,"faq_answer":461,"sequence_number":462},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":464,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":94},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":468,"faq_question":469,"faq_answer":470,"sequence_number":68},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":472,"faq_group_description":473,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":474},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[475,476],{"faq_group_id":55,"id":85,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":477,"faq_question":435,"faq_answer":436,"sequence_number":51},30,{"id":58,"faq_group_name":479,"faq_group_description":480,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":481},"Loondienst","In loondienst",[482,486,490,491,495,499],{"faq_group_id":58,"id":483,"faq_question":484,"faq_answer":485,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":487,"faq_question":488,"faq_answer":489,"sequence_number":51},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":221,"faq_question":435,"faq_answer":436,"sequence_number":55},{"faq_group_id":58,"id":492,"faq_question":493,"faq_answer":494,"sequence_number":58},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":496,"faq_question":497,"faq_answer":498,"sequence_number":62},23,"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":500,"faq_question":501,"faq_answer":502,"sequence_number":65},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":504,"faq_group_description":504,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":505},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[506,509,510,513,517],{"faq_group_id":51,"id":217,"faq_question":507,"faq_answer":508,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":94,"faq_question":497,"faq_answer":498,"sequence_number":51},{"faq_group_id":51,"id":68,"faq_question":511,"faq_answer":512,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":514,"faq_question":515,"faq_answer":516,"sequence_number":58},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":79,"faq_question":518,"faq_answer":519,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":521,"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":162},{"groups":522,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[523,524,525,526,527],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},{"team":529,"id":151,"firstName":164,"lastName":165,"jobTitle":71,"email":166,"telephoneNumber":167,"linkedInUrl":168,"photo":169,"sequence_number":65,"vacancy_categories":170,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":171,"team_member_unavailability":186},{"groups":530,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[531,532,533,534,535],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},{"team":537,"id":83,"firstName":192,"lastName":193,"jobTitle":194,"email":195,"telephoneNumber":196,"linkedInUrl":197,"photo":198,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":199,"team_member_unavailability":215},{"groups":538,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[539,540,541,542,543],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},{"team":545,"id":85,"firstName":252,"lastName":253,"jobTitle":254,"email":255,"telephoneNumber":256,"linkedInUrl":257,"photo":258,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":259,"team_member_unavailability":275},{"groups":546,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[547,548,549,550,551],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},"31643363442",[],[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":557,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":558,"enrolments":559},[],[],[],{"loading":7,"favourites":561},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":563,"relatedVacancies":593,"pageSize":221,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":707,"defaultSearchFilters":727,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":746,"vacancyCategories":750,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[564],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":565,"organization_location":573,"tender_categories":574,"opdracht_overheid_url":575,"tender_documents":576,"tender_category_obj":85,"tender_id":577,"tender_name":578,"tender_buying_organization":568,"tender_phase":579,"tender_date":580,"tender_source":581,"tender_url":582,"tender_perceel":8,"tender_description":583,"tender_active":7,"tender_document":584,"tender_last_seen":585,"tender_first_seen":586,"tender_start_date":587,"tender_end_date":588,"tender_tariff":589,"tender_hours_week":590,"tender_description_html":591,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":592,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":85},{"latitude":566,"longitude":567,"tender_buying_organization":568,"company_address":569,"company_name_google":568,"postcode":570,"province":571,"place_id_google":568,"avatar":572,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.233347","6.584312","(DASTwente) Regio Twente","De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland","7471 DK","Overijssel","blob_64JA5NZYH4PQLDG8ZAJKP50RC2JUM1TU.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/DASTwente-Regio-Twente/Adviseur-juridische-zaken/ECCD2439-2D78-4B87-9DD7-0F561C198306",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fr1UEAS","Adviseur juridische zaken","Distributieproces gestart","2022-07-04 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009Fr1UEAS","Juridisch Adviseur Covid-19 Wet Open Overheid. Publieke gezondheid. Inzet voor de Corona-afdeling.Samen met anderen de digitale informatiehuishouding (her)inrichten. Dat komt in de kern neer op: hot-spot inrichten, adviseren over omgang met informatie en Woo-verzoeken behandelen. Hiervoor zoeken wij een juridisch adviseur (universitair) met minimaal 5 jaar ervaring voor 36 uur per week. Iemand die goed kan adviseren, de context overziet en zich bewust is van de omgeving. Een mooie opdracht bij een unieke organisatie waarin we geloven in de kracht van samenwerking.Wat ga je doenSinds 1 mei is de Woo van kracht en zetten we alle zeilen bij om deze wet te implementeren. Aan jou de taak om samen met andere collegas een transparante verantwoording van alle digitale informatie rondom Corona voor te bereiden. Dat betekent dat deze informatie geordend, uitwisselbaar, eenvoudig te ontsluiten en in samenhang wordt gearchiveerd. Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers. Hierbij ben je integer en ga je vertrouwelijk om met alle informatie. Ook kijk je vooruit en adviseer je over het actief openbaar maken van informatie. Er is een duidelijk spanningsveld tussen openbaarheid van overheidsinformatie enerzijds en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gevoelige bedrijfsinformatie anderzijds. Je bent bekend met aanverwante wetten zoals de Avg en de Archiefwet. Je werk omvat meerdere aspecten die je zorgvuldig moet afwegen. Je staat er gelukkig niet alleen want je kan rekenen op samenwerking met onze senior juridisch adviseur.Wat neem je mee?Met jouw open en nieuwsgierige houding ben je gericht op kwaliteitsverbetering, doelmatigheid en rechtmatigheid. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en oog voor de belangen van de samenleving. Jouw talent is dat je een echte verbinder bent. Je begrijpt de verschillende belangen van een inwoner, een journalist, een ondernemer, manager of bestuurder en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je kunt niet-juristen helder uitleggen welke keuzes en dilemmas er zijn bij het openbaar maken van informatie. Met je gestructureerde en zorgvuldige aanpak weet je de nodige resultaten te behalen. Jij volgt de ontwikkelingen van de Woo op de voet en adviseert je collegas, teammanagers en opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd over dit onderwerp.Verder vragen wij: Minimaal 5 jaar werkervaring als juridisch adviseurKennis en ervaring als juridisch adviseur vooral op het gebied van digitale overheidsdocumentatie en publieke gezondheid Ervaring op zorg gerelateerde (Corona) vraagstukken Affiniteit met ICTDat je op locatie Twentehuis in Enschede aanwezig kan zijn (minimaal 3 dagen per week)Dat je een VOG kan overhandigen Wat bieden we Werkzaamheden gedurende 2022 voor 36 uur per week Werken met gepassioneerde mensen in een unieke organisatie waar geen dag hetzelfde is","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160863.pdf","2022-07-18","2022-06-24","2022-07-01","2022-12-31","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>Juridisch Adviseur Covid-19 \u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Ci>Wet Open Overheid. Publieke gezondheid. Inzet voor de Corona-afdeling.\u003C/i>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Ci>Samen met anderen de digitale informatiehuishouding (her)inrichten. Dat komt in de kern neer op: hot-spot inrichten, adviseren over omgang met informatie en Woo-verzoeken behandelen. Hiervoor zoeken wij een juridisch adviseur (universitair) met minimaal 5 jaar ervaring voor 36 uur per week. Iemand die goed kan adviseren, de context overziet en zich bewust is van de omgeving. Een mooie opdracht bij een unieke organisatie waarin we geloven in de kracht van samenwerking.\u003C/i>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat ga je doen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>Sinds 1 mei is de Woo van kracht en zetten we alle zeilen bij om deze wet te implementeren. Aan jou de taak om samen met andere collega’s een transparante verantwoording van alle digitale informatie rondom Corona voor te bereiden. Dat betekent dat deze informatie geordend, uitwisselbaar, eenvoudig te ontsluiten en in samenhang wordt gearchiveerd. Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers. Hierbij ben je integer en ga je vertrouwelijk om met alle informatie. Ook kijk je vooruit en adviseer je over het actief openbaar maken van informatie. Er is een duidelijk spanningsveld tussen openbaarheid van overheidsinformatie enerzijds en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gevoelige bedrijfsinformatie anderzijds. Je bent bekend met aanverwante wetten zoals de Avg en de Archiefwet. Je werk omvat meerdere aspecten die je zorgvuldig moet afwegen. Je staat er gelukkig niet alleen want je kan rekenen op samenwerking met onze senior juridisch adviseur.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat neem je mee?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Met jouw open en nieuwsgierige houding ben je gericht op kwaliteitsverbetering, doelmatigheid en rechtmatigheid. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en oog voor de belangen van de samenleving. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>Jouw talent is dat je een echte verbinder bent. Je begrijpt de verschillende belangen van een inwoner, een journalist, een ondernemer, manager of bestuurder en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je kunt niet-juristen helder uitleggen welke keuzes en dilemma’s er zijn bij het openbaar maken van informatie. Met je gestructureerde en zorgvuldige aanpak weet je de nodige resultaten te behalen. Jij volgt de ontwikkelingen van de Woo op de voet en adviseert je collega’s, teammanagers en opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd over dit onderwerp.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>Verder vragen wij:\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Minimaal 5 jaar werkervaring als juridisch adviseur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Kennis en ervaring als juridisch adviseur vooral op het gebied van digitale overheidsdocumentatie en publieke gezondheid \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Ervaring op zorg gerelateerde (Corona) vraagstukken \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Affiniteit met ICT\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Dat je op locatie Twentehuis in Enschede aanwezig kan zijn (minimaal 3 dagen per week)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Dat je een VOG kan overhandigen\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat bieden we\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Werkzaamheden gedurende 2022 voor 36 uur per week \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Werken met gepassioneerde mensen in een unieke organisatie waar geen dag hetzelfde is\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","ECCD2439-2D78-4B87-9DD7-0F561C198306",[594,639,669],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":595,"organization_location":606,"tender_categories":607,"opdracht_overheid_url":616,"tender_documents":617,"tender_category_obj":221,"tender_id":618,"tender_name":619,"tender_buying_organization":598,"tender_phase":579,"tender_date":620,"tender_source":621,"tender_url":622,"tender_perceel":8,"tender_description":623,"tender_active":6,"tender_document":624,"tender_last_seen":625,"tender_first_seen":625,"tender_start_date":138,"tender_end_date":626,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":627,"tender_description_html":628,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":629,"web_key":630,"Dynamics_id":631,"tender_overview":632,"tender_requirements":633,"tender_competences":634,"tender_team":635,"tender_interview":636,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":637,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":61,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":492,"tender_max_hours":492,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":638,"org_location_id":8,"tender_category":221},{"latitude":596,"longitude":597,"tender_buying_organization":598,"company_address":599,"company_name_google":598,"postcode":600,"province":601,"place_id_google":598,"avatar":602,"exclusive":7,"summary":603,"description":604,"meta_description":605,"publish":6,"company_display_name":598},"51.979310","5.911099","Gemeente Arnhem","Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland","6811 DG","Gelderland","blob_EF07U3VF634M3MHU833AOJFL1HOIP78O.","Arnhem is een stad en gemeente in Nederland en de hoofdstad van de provincie Gelderland. De gemeente telt 167.632 inwoners en is daarmee in grootte de dertiende gemeente van Nederland. ","\u003Cp>Wij werken samen met de stad. Kijken verder dan wat nu is. Bouwen wat nog niet bestaat. Zetten ons in voor een toekomstbestendige stad. Groen, cultuur, energie en sport zijn voor ons belangrijke thema’s. Wij durven. Wij ondernemen. Arnhem Werkt! Ook voor jou?\u003C/p>","De gemeente Arnhem biedt regelmatig interim, zzp en freelance opdrachten aan op het gebied van ICT, Informatiemanagement, Sociaal Domein en Juridisch.",{},[608,612],{"tender_category_obj":609,"id":611},{"id":221,"type":610},"Vergunning en Handhaving",37229,{"tender_category_obj":613,"id":615},{"id":85,"type":614},"Juridisch",37230,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Arnhem/Vergunningverlener-Verhuurvergunning/946977C8-D008-47DB-93E1-57DD82E31BEF",[],"dasgemarnhem_a1JP600000CE3yPMAT","Vergunningverlener Verhuurvergunning","2025-11-20 16:00:00","dasgemarnhem","https://inhuurbalie026.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP600000CE3yPMAT","Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt in Arnhem? Kom dan als interim vergunningverlener verhuurvergunning werken!In Arnhem zijn we in 2025 gestart met het invoeren van een vergunningplicht voor de verhuur van verblijfsruimte aan arbeidsmigranten en woonruimte in wijken waar de leefbaarheid onder druk staat. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Je beoordeelt samen met je collegas de vergunningaanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen caseload en zorgt dat alle dossiers volledig zijn. Hierbij combineer je juridische kennis, een secure en kritische blik met een oplossingsgerichte aanpak. Je werkt aan de tevredenheid van aanvragers, bewoners, opdrachtgevers en politiek in de stad.Omdat de vergunningplicht pas dit jaar is ingevoerd doen we nog veel nieuwe ervaring op. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Naast het verlenen van de vergunningen signaleer je namelijk ook knelpunten en kansen in het aanvraagproces. Deze pak je op met je collega vergunningverleners of je schaalt op naar de betrokken (juridisch)adviseurs. Verantwoordelijkheden Zelfstandig beoordelen en verlenen van verhuurvergunningen.Regie houden over meerdere vergunningsprocessen.Adviseren van verhuurders over eisen en voorwaarden.Samenwerken met interne collegas en externe partijen.Signaleren van mogelijkheden voor het verbeteren van het proces en de aanpak. Eisen Bachelor (hbo) werk- en denkniveau. Minimaal 1 jaar ervaring met juridisch werk of vergunningverlener.. Wensen Ervaring met het beheren van een eigen caseload. Kennis van of interesse in wet- en regelgeving zoals wet goed verhuurderschap. Of je hebt intrinsieke motivatie voor het beschermen van kwetsbare huurders en het voorkomen van misbruik Afgeronde hbo opleiding in juridische richting.Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar.24 tot 32 uur per week.","Dasgemarnhem_Aanvraag_SRQ130713.pdf","2025-11-07","2026-12-01","24","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00N5J000001iZK5_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt in Arnhem? Kom dan als interim vergunningverlener verhuurvergunning werken!\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">In Arnhem zijn we in 2025 gestart met het invoeren van een vergunningplicht voor de verhuur van verblijfsruimte aan arbeidsmigranten en woonruimte in wijken waar de leefbaarheid onder druk staat. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Je beoordeelt samen met je collega’s de vergunningaanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen caseload en zorgt dat alle dossiers volledig zijn. Hierbij combineer je juridische kennis, een secure en kritische blik met een oplossingsgerichte aanpak. Je werkt aan de tevredenheid van aanvragers, bewoners, opdrachtgevers én politiek in de stad.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Omdat de vergunningplicht pas dit jaar is ingevoerd doen we nog veel nieuwe ervaring op. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Naast het verlenen van de vergunningen signaleer je namelijk ook knelpunten én kansen in het aanvraagproces. Deze pak je op met je collega vergunningverleners of je schaalt op naar de betrokken (juridisch)adviseurs. \u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>Verantwoordelijkheden\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Zelfstandig beoordelen en verlenen van verhuurvergunningen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Regie houden over meerdere vergunningsprocessen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Adviseren van verhuurders over eisen en voorwaarden.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Samenwerken met interne collega’s en externe partijen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Signaleren van mogelijkheden voor het verbeteren van het proces en de aanpak.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>Eisen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Bachelor (hbo) werk- en denkniveau. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Minimaal 1 jaar ervaring met juridisch werk of vergunningverlener.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>Wensen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Ervaring met het beheren van een eigen caseload. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Kennis van of interesse in wet- en regelgeving zoals wet goed verhuurderschap. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Of je hebt intrinsieke motivatie voor het beschermen van kwetsbare huurders en het voorkomen van misbruik \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Afgeronde hbo opleiding in juridische richting.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">24 tot 32 uur per week. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","detachering","946977C8-D008-47DB-93E1-57DD82E31BEF","541f8c75-a7bb-f011-bbd3-7ced8d0d33be","\u003Cp>Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt in Arnhem? Kom dan als interim vergunningverlener verhuurvergunning werken!\u003C/p>\u003Cp>In Arnhem zijn we in 2025 gestart met het invoeren van een vergunningplicht voor de verhuur van verblijfsruimte aan arbeidsmigranten en woonruimte in wijken waar de leefbaarheid onder druk staat. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Je beoordeelt samen met je collega's de vergunningaanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen caseload en zorgt dat alle dossiers volledig zijn. Hierbij combineer je juridische kennis, een secure en kritische blik met een oplossingsgerichte aanpak. Je werkt aan de tevredenheid van aanvragers, bewoners, opdrachtgevers én politiek in de stad.\u003C/p>\u003Cp>Omdat de vergunningplicht pas dit jaar is ingevoerd doen we nog veel nieuwe ervaring op. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Naast het verlenen van de vergunningen signaleer je namelijk ook knelpunten én kansen in het aanvraagproces. Deze pak je op met je collega vergunningverleners of je schaalt op naar de betrokken (juridisch)adviseurs.\u003C/p>\u003Ch3>Verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Zelfstandig beoordelen en verlenen van verhuurvergunningen.\u003C/li>\u003Cli>Regie houden over meerdere vergunningsprocessen.\u003C/li>\u003Cli>Adviseren van verhuurders over eisen en voorwaarden.\u003C/li>\u003Cli>Samenwerken met interne collega's en externe partijen.\u003C/li>\u003Cli>Signaleren van mogelijkheden voor het verbeteren van het proces en de aanpak.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Bachelor (hbo) werk- en denkniveau.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 1 jaar ervaring met juridisch werk of vergunningverlener..\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ervaring met het beheren van een eigen caseload.\u003C/li>\u003Cli>Kennis van of interesse in wet- en regelgeving zoals wet goed verhuurderschap.\u003C/li>\u003Cli>Of je hebt intrinsieke motivatie voor het beschermen van kwetsbare huurders en het voorkomen van misbruik\u003C/li>\u003Cli>Afgeronde hbo opleiding in juridische richting.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar.\u003C/li>\u003Cli>24 tot 32 uur per week.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cstrong>Politiek-bestuurlijke sensitiviteit:\u003C/strong> Anticipeert op en onderkent de relevantie van gebeurtenissen in de politiekbestuurlijke context die van invloed zijn op de positionering van de gemeente.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Stressbestendigheid:\u003C/strong> Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Vakmanschap:\u003C/strong> Beschikt over en past inhoudelijke kennis en vaardigheden op een adequate wijze in zijn vak toe.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Luisteren:\u003C/strong> Verzamelt belangrijke informatie uit mondelinge mededelingen. Geeft aandacht en ruimte aan gesprekspartners. Vraagt door en gaat in op reacties.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid:\u003C/strong> Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cstrong>Klant:\u003C/strong> Gemeente Arnhem\u003Cbr>\u003Cstrong>Afdeling:\u003C/strong> Ondermijning\u003Cbr>\u003Cstrong>Werklocatie:\u003C/strong> Gemeente Arnhem Stadskantoor\u003C/p>","\u003Cp>De kandidaten van de top 3 in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit gesprek kan plaatsvinden via Teams of op locatie.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>VOG\u003C/strong>\u003Cbr>Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.\u003C/p>","Gemeente Arnhem zoekt een interim vergunningverlener verhuurvergunning. Draag bij aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt. Beoordeel aanvragen en signaleer kansen.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":640,"organization_location":641,"tender_categories":642,"opdracht_overheid_url":649,"tender_documents":650,"tender_category_obj":221,"tender_id":651,"tender_name":652,"tender_buying_organization":598,"tender_phase":579,"tender_date":653,"tender_source":621,"tender_url":654,"tender_perceel":8,"tender_description":655,"tender_active":6,"tender_document":656,"tender_last_seen":625,"tender_first_seen":625,"tender_start_date":657,"tender_end_date":658,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":627,"tender_description_html":659,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":629,"web_key":660,"Dynamics_id":661,"tender_overview":662,"tender_requirements":663,"tender_competences":664,"tender_team":665,"tender_interview":666,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":667,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":61,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":492,"tender_max_hours":492,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":668,"org_location_id":8,"tender_category":221},{"latitude":596,"longitude":597,"tender_buying_organization":598,"company_address":599,"company_name_google":598,"postcode":600,"province":601,"place_id_google":598,"avatar":602,"exclusive":7,"summary":603,"description":604,"meta_description":605,"publish":6,"company_display_name":598},{},[643,646],{"tender_category_obj":644,"id":645},{"id":85,"type":614},37231,{"tender_category_obj":647,"id":648},{"id":221,"type":610},37232,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Arnhem/vergunningverlener/8C28C83C-077D-4EA8-BBB8-92D522756055",[],"dasgemarnhem_a1JP600000BtDzBMAV","vergunningverlener","2025-11-20 15:00:00","https://inhuurbalie026.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP600000BtDzBMAV","Als vergunningverlener in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met vergunningsaanvragen van bijvoorbeeld evenementen. Wat ga je doen?Samen met je collegas behandel en beoordeel je vergunningsaanvragen (evenementen). Je houdt hierbij overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent daarbij betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collegas van veiligheid, handhaving, juridische zaken maar ook met externe partijen zoals de brandweer of de Odra. Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat spring je daarop in en ondersteun je daarin het team.Kortom, een dynamische functie waarin juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen samenkomen.Wie zijn wij?Je gaat werken bij de afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving en wordt onderdeel van team Ondermijning, backoffice en vergunningen. Het team vergunningverleners beoordeelt, behandelt en controleert vergunningen. Samen met andere collegas werk je aan het verstrekken van de vergunningen. Dit wordt gedaan met passie en kennis van stad aan zichtbaar resultaat. Resultaat wordt gemeten in tevredenheid van bewoners, bedrijven, opdrachtgevers en politiek.De afdeling veiligheid, vergunningen en handhaving is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van meer dan 140 professionals. De komende periode staat in het teken van verdere professionalisering. Resultaten worden geboekt door samenwerking, denken en doen met elkaar te verbinden, oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten. We zijn collegiaal en staan voor elkaar klaar en nemen taken van elkaar over. Ons werkterrein is zeer divers: van gebruik, misbruik en overlast in de openbare ruimte, tot horeca en evenementen. Wie zoeken wij?Een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend, wat betekent dat je bijdraagt aan een prettige werksfeer en anderen helpt waar nodig. Dit kan op verschillende terreinen zijn.Daarnaast neem je zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, ondernemers en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarbij ben je stressbestendig, dus in staat om bij hectiek effectief te handelen.","Dasgemarnhem_Aanvraag_SRQ130258.pdf","2025-11-01","2026-04-01","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00N5J000001iZK5_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">Als vergunningverlener in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met vergunningsaanvragen van bijvoorbeeld evenementen. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cb>Wat ga je doen?\u003C/b>\u003Cbr/>Samen met je collega’s behandel en beoordeel je vergunningsaanvragen (evenementen). Je houdt hierbij overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent daarbij betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collega’s van veiligheid, handhaving, juridische zaken maar ook met externe partijen zoals de brandweer of de Odra. \u003Cbr/>Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat spring je daarop in en ondersteun je daarin het team.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Kortom, een dynamische functie waarin juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen samenkomen.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>Wie zijn wij?\u003C/b>\u003Cbr/>Je gaat werken bij de afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving en wordt onderdeel van team Ondermijning, backoffice en vergunningen. Het team vergunningverleners beoordeelt, behandelt en controleert vergunningen. Samen met andere collega’s werk je aan het verstrekken van de vergunningen. Dit wordt gedaan met passie en kennis van stad aan zichtbaar resultaat. Resultaat wordt gemeten in tevredenheid van bewoners, bedrijven, opdrachtgevers en politiek.\u003Cbr/>\u003Cbr/>De afdeling veiligheid, vergunningen en handhaving is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van meer dan 140 professionals. De komende periode staat in het teken van verdere professionalisering. Resultaten worden geboekt door samenwerking, denken en doen met elkaar te verbinden, oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten. We zijn collegiaal en staan voor elkaar klaar en nemen taken van elkaar over. Ons werkterrein is zeer divers: van gebruik, misbruik en overlast in de openbare ruimte, tot horeca en evenementen.  \u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>Wie zoeken wij?\u003C/b>\u003Cbr/>Een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend, wat betekent dat je bijdraagt aan een prettige werksfeer en anderen helpt waar nodig. Dit kan op verschillende terreinen zijn.\u003Cbr/>Daarnaast neem je zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, ondernemers en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarbij ben je stressbestendig, dus in staat om bij hectiek effectief te handelen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","8C28C83C-077D-4EA8-BBB8-92D522756055","603ce473-a7bb-f011-bbd3-000d3a4b8830","\u003Cp>Als vergunningverlener in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met vergunningsaanvragen van bijvoorbeeld evenementen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Wat ga je doen?\u003C/strong>\u003Cbr>Samen met je collega's behandel en beoordeel je vergunningsaanvragen (evenementen). Je houdt hierbij overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent daarbij betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collega's van veiligheid, handhaving, juridische zaken maar ook met externe partijen zoals de brandweer of de Odra.\u003Cbr>Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat spring je daarop in en ondersteun je daarin het team.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, een dynamische functie waarin juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen samenkomen.\u003C/p>","\u003Cul>\n\u003Cli>De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP'er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een HBO werk- en denkniveau.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als vergunningverlener binnen een bestuurlijke organisatie, bij voorkeur van evenementen.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als vergunningverlener evenementen binnen een bestuurlijke organisatie.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal HBO-niveau in een juridische richting.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend, wat betekent dat je bijdraagt aan een prettige werksfeer en anderen helpt waar nodig. Dit kan op verschillende terreinen zijn. Daarnaast neem je zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.\u003C/li>\n\u003Cli>Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, ondernemers en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarbij ben je stressbestendig, dus in staat om bij hectiek effectief te handelen.\u003C/li>\n\u003Cli>Politiek-bestuurlijke sensitiviteit: Anticipeert op en onderkent de relevantie van gebeurtenissen in de politiekbestuurlijke context die van invloed zijn op de positionering van de gemeente.\u003C/li>\n\u003Cli>Stressbestendigheid: Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden.\u003C/li>\n\u003Cli>Vakmanschap: Beschikt over en past inhoudelijke kennis en vaardigheden op een adequate wijze in zijn vak toe.\u003C/li>\n\u003Cli>Luisteren: Verzamelt belangrijke informatie uit mondelinge mededelingen. Geeft aandacht en ruimte aan gesprekspartners. Vraagt door en gaat in op reacties.\u003C/li>\n\u003Cli>Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid: Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cp>Je gaat werken bij de afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving en wordt onderdeel van team Ondermijning, backoffice en vergunningen. Het team vergunningverleners beoordeelt, behandelt en controleert vergunningen. Samen met andere collega's werk je aan het verstrekken van de vergunningen. Dit wordt gedaan met passie en kennis van stad aan zichtbaar resultaat. Resultaat wordt gemeten in tevredenheid van bewoners, bedrijven, opdrachtgevers en politiek.\u003C/p>\u003Cp>De afdeling veiligheid, vergunningen en handhaving is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van meer dan 140 professionals. De komende periode staat in het teken van verdere professionalisering. Resultaten worden geboekt door samenwerking, denken en doen met elkaar te verbinden, oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten. We zijn collegiaal en staan voor elkaar klaar en nemen taken van elkaar over. Ons werkterrein is zeer divers: van gebruik, misbruik en overlast in de openbare ruimte, tot horeca en evenementen.\u003C/p>","\u003Cp>De selectiegesprekken zullen plaatsvinden op 25 of 26 november 2025.\u003C/p>\u003Cp>De kandidaten van de top 3 in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit gesprek kan plaatsvinden via Teams of op locatie.\u003C/p>","\u003Cp>Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.\u003C/p>","Op zoek naar een inhuuropdracht als vergunningverlener? Voor Gemeente Arnhem behandel je vergunningsaanvragen, met name voor evenementen. Reageer op deze opdracht!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":670,"organization_location":671,"tender_categories":672,"opdracht_overheid_url":684,"tender_documents":685,"tender_category_obj":462,"tender_id":686,"tender_name":687,"tender_buying_organization":598,"tender_phase":579,"tender_date":688,"tender_source":621,"tender_url":689,"tender_perceel":8,"tender_description":690,"tender_active":6,"tender_document":691,"tender_last_seen":625,"tender_first_seen":625,"tender_start_date":138,"tender_end_date":692,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":693,"tender_description_html":694,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":695,"web_key":696,"Dynamics_id":697,"tender_overview":698,"tender_requirements":699,"tender_competences":700,"tender_team":701,"tender_interview":702,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":703,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":704,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":705,"tender_max_hours":705,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":706,"org_location_id":8,"tender_category":462},{"latitude":596,"longitude":597,"tender_buying_organization":598,"company_address":599,"company_name_google":598,"postcode":600,"province":601,"place_id_google":598,"avatar":602,"exclusive":7,"summary":603,"description":604,"meta_description":605,"publish":6,"company_display_name":598},{},[673,677,680],{"tender_category_obj":674,"id":676},{"id":462,"type":675},"Beleid",37290,{"tender_category_obj":678,"id":679},{"id":85,"type":614},37291,{"tender_category_obj":681,"id":683},{"id":496,"type":682},"Ruimtelijke Ordening",37292,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Arnhem/Extern-Ontwikkelaar-Bouwen-en-Brandveiligheid/B381CF4A-F0D0-47C5-8BAF-0D54E49DA7AE",[],"dasgemarnhem_a1JP600000CFHBJMA5","Extern Ontwikkelaar Bouwen en Brandveiligheid","2025-11-17 10:00:00","https://inhuurbalie026.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP600000CFHBJMA5","Doel van de opdracht De gemeente Arnhem zoekt een tijdelijke adviseur die de beleidsmatige en organisatorische kaderstelling op het gebied van bouwen en brandveiligheid versterkt en adviseert over de structurele borging van deze opgaven binnen de organisatie. Daarnaast wordt gevraagd om urgente casuistiek op dit terrein voortvarend op te pakken. Achtergrond Binnen de gemeente is sprake van een aantal complexe vraagstukken op het gebied van bouwen en brandveiligheid. Deze zijn lastig te positioneren binnen de huidige organisatie, terwijl er soms wel maatschappelijke en bestuurlijke urgentie speelt. Sinds 2013 zijn de wettelijke (bouw) taken grotendeels belegd bij de Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA), met behoud van de gemeentelijke eindverantwoordelijkheid. De inhoudelijke beleidskennis is grotendeels mee overgegaan naar ODRA. Tegelijkertijd is er wel behoefte aan heldere beleidskaders richting ODRA, duidelijke interne rolverdeling en een voorstel voor structurele borging van deze taken binnen de gemeentelijke organisatie.Voor wat betreft brandveiligheid heeft de brandweer een adviestaak en heeft in het verleden ook een rol gehad bij onderzoeken naar brandveiligheid. Werkzaamheden Ontwikkelen van een beleidsmatig afwegingskader voor de themas Bouwen en Brandveiligheid (waar willen we als gemeente van zijn en waar niet van? Hoever gaan we hierin?)Uitwerken van scenarios voor structurele borging van taken en ambtelijke en bestuurlijke verantwoordelijkheden, inclusief formatievoorstellen en financiele onderbouwing.Afstemmen met ODRA, brandweer en andere partners over inhoudelijke kaders en samenwerking, in lijn met een aanverwant project wat gaat over de samenwerking met de ODRA. Voorbereiden van bestuurlijke besluitvorming met memos, keuzerichtingen en presentaties.Oppakken en coordineren van urgente casuistiek, inclusief afstemming met interne en externe partners i.s.m. accounthouder ODRA & Brandweer. Gevraagde expertise Aantoonbare expertise op het gebied van positionering en de ontwikkeling van gemeentelijk beleid op het gebied van bouwen, (bouw)veiligheid en/of fysieke leefomgeving.Kennis van de Omgevingswet en het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl).Vermogen om complexe opgaven te structureren en te vertalen naar concrete voorstellen en hiervoor draagvlak te genereren.Ervaring met samenwerking met omgevingsdiensten is een pre. Verwachte resultaten Meerdere scenarios voor structurele borging van de onderwerpen bouwen en brandveiligheid, inclusief financiele en organisatorische impact, gereed voor ambtelijke/ bestuurlijke bespreking.Een uitwerking van rollen, verantwoordelijkheden en overlegstructuren, in afstemming met het project verbetering samenwerking ODRA.Afhandeling van minimaal 3 urgente specialistische casussen (memo n.a.v. stadsbrand, de andere twee n.t.b.) naar tevredenheid van betrokken partijen. De opdracht is geschikt voor de inzet van een ZZP'ER omdat het een resultaatopdracht betreft met ook specifieke expertise. Tevens is het een project wat van tijdelijke aard is en niet is ingebed in de organisatie.","Dasgemarnhem_Aanvraag_SRQ130714.pdf","2026-05-31","32","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00N5J000001iZK5_div\">\u003Ch2 style=\"margin-top: 11px; margin-bottom: 5px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 16pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #0f4761;\">\u003Cspan style=\"font-weight: normal;\">\u003Cspan style=\"font-size: 14.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #365f91;\">Doel van de opdracht\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/h2>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">De gemeente Arnhem zoekt een tijdelijke adviseur die de beleidsmatige en organisatorische kaderstelling op het gebied van bouwen en brandveiligheid versterkt en adviseert over de structurele borging van deze opgaven binnen de organisatie. Daarnaast wordt gevraagd om urgente casuïstiek op dit terrein voortvarend op te pakken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \n\u003Ch2 style=\"margin-top: 11px; margin-bottom: 5px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 16pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #0f4761;\">\u003Cspan style=\"font-weight: normal;\">\u003Cspan style=\"font-size: 14.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #156082;\">Achtergrond \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/h2>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Binnen de gemeente is sprake van een aantal complexe vraagstukken op het gebied van bouwen en brandveiligheid. Deze zijn lastig te positioneren binnen de huidige organisatie, terwijl er soms wel maatschappelijke en bestuurlijke urgentie speelt. Sinds \u003Cspan style=\"color: black;\">2013\u003C/span>\u003Cb> \u003C/b>zijn de wettelijke (bouw) taken grotendeels belegd bij de Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA), met behoud van de gemeentelijke eindverantwoordelijkheid. De inhoudelijke beleidskennis is grotendeels mee overgegaan naar ODRA. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Tegelijkertijd is er wel behoefte aan heldere beleidskaders richting ODRA, duidelijke interne rolverdeling en een voorstel voor structurele borging van deze taken binnen de gemeentelijke organisatie.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Voor wat betreft brandveiligheid heeft de brandweer een adviestaak en heeft in het verleden ook een rol gehad bij onderzoeken naar brandveiligheid. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \n\u003Ch2 style=\"margin-top: 11px; margin-bottom: 5px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 16pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #0f4761;\">\u003Cspan style=\"font-weight: normal;\">\u003Cspan style=\"font-size: 14.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #365f91;\">Werkzaamheden\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/h2>\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Ontwikkelen van een beleidsmatig afwegingskader voor de thema’s Bouwen en Brandveiligheid (waar willen we als gemeente van zijn en waar niet van? Hoever gaan we hierin?)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Uitwerken van scenario’s voor structurele borging van taken en ambtelijke en bestuurlijke verantwoordelijkheden, inclusief formatievoorstellen en financiële onderbouwing.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Afstemmen met ODRA, brandweer en andere partners over inhoudelijke kaders en samenwerking, in lijn met een aanverwant project wat gaat over de samenwerking met de ODRA. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Voorbereiden van bestuurlijke besluitvorming met memo’s, keuzerichtingen en presentaties.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Oppakken en coördineren van urgente casuïstiek, inclusief afstemming met interne en externe partners i.s.m. accounthouder ODRA & Brandweer.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Ch2 style=\"margin-top: 11px; margin-bottom: 5px;\">\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 16pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #0f4761;\">\u003Cspan style=\"font-weight: normal;\">\u003Cspan style=\"font-size: 14.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #365f91;\">Gevraagde expertise\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/h2>\n \n\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 13px;\">\u003Cli style=\"margin-bottom: 13px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Aantoonbare expertise op het gebied van positionering en de ontwikkeling van gemeentelijk beleid op het gebied van bouwen, (bouw)veiligheid en/of fysieke leefomgeving.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 13px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Kennis van de Omgevingswet en het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl).\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 13px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Vermogen om complexe opgaven te structureren en te vertalen naar concrete voorstellen en hiervoor draagvlak te genereren.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 13px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Ervaring met samenwerking met omgevingsdiensten is een pré.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Ch2 style=\"margin-top: 11px; margin-bottom: 5px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 16pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #0f4761;\">\u003Cspan style=\"font-weight: normal;\">\u003Cspan style=\"font-size: 14.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #365f91;\">Verwachte resultaten\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/h2>\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Meerdere\u003Cb> scenario’s voor structurele borging van de onderwerpen bouwen en brandveiligheid\u003C/b>, inclusief financiële en organisatorische impact, gereed voor ambtelijke/ bestuurlijke bespreking.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Een uitwerking van rollen, verantwoordelijkheden en overlegstructuren, in afstemming met het project verbetering samenwerking ODRA.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Afhandeling van minimaal 3 urgente specialistische casussen\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\"> (memo n.a.v. stadsbrand, de andere twee n.t.b.) naar tevredenheid van betrokken partijen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cdiv style=\"margin-bottom: 11px; margin-left: 8px;\">\n\u003Chr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cstrong>De opdracht is geschikt voor de inzet van een ZZP'ER omdat het een resultaatopdracht betreft met ook specifieke expertise. Tevens is het een project wat van tijdelijke aard is en niet is ingebed in de organisatie. \u003C/strong>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/div>\u003C/div>","temporary","B381CF4A-F0D0-47C5-8BAF-0D54E49DA7AE","8579b3ff-e1bb-f011-bbd2-7c1e527423eb","\u003Ch3>Doel van de opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De gemeente Arnhem zoekt een tijdelijke adviseur die de beleidsmatige en organisatorische kaderstelling op het gebied van bouwen en brandveiligheid versterkt en adviseert over de structurele borging van deze opgaven binnen de organisatie. Daarnaast wordt gevraagd om urgente casuïstiek op dit terrein voortvarend op te pakken.\u003C/p>\u003Ch3>Achtergrond\u003C/h3>\u003Cp>Binnen de gemeente is sprake van een aantal complexe vraagstukken op het gebied van bouwen en brandveiligheid. Deze zijn lastig te positioneren binnen de huidige organisatie, terwijl er soms wel maatschappelijke en bestuurlijke urgentie speelt. Sinds 2013 zijn de wettelijke (bouw) taken grotendeels belegd bij de Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA), met behoud van de gemeentelijke eindverantwoordelijkheid. De inhoudelijke beleidskennis is grotendeels mee overgegaan naar ODRA.\u003Cbr>Tegelijkertijd is er wel behoefte aan heldere beleidskaders richting ODRA, duidelijke interne rolverdeling en een voorstel voor structurele borging van deze taken binnen de gemeentelijke organisatie.\u003Cbr>Voor wat betreft brandveiligheid heeft de brandweer een adviestaak en heeft in het verleden ook een rol gehad bij onderzoeken naar brandveiligheid.\u003C/p>\u003Ch3>Werkzaamheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ontwikkelen van een beleidsmatig afwegingskader voor de thema's Bouwen en Brandveiligheid (waar willen we als gemeente van zijn en waar niet van? Hoever gaan we hierin?)\u003C/li>\u003Cli>Uitwerken van scenario's voor structurele borging van taken en ambtelijke en bestuurlijke verantwoordelijkheden, inclusief formatievoorstellen en financiële onderbouwing.\u003C/li>\u003Cli>Afstemmen met ODRA, brandweer en andere partners over inhoudelijke kaders en samenwerking, in lijn met een aanverwant project wat gaat over de samenwerking met de ODRA.\u003C/li>\u003Cli>Voorbereiden van bestuurlijke besluitvorming met memo's, keuzerichtingen en presentaties.\u003C/li>\u003Cli>Oppakken en coördineren van urgente casuïstiek, inclusief afstemming met interne en externe partners i.s.m. accounthouder ODRA & Brandweer.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Verwachte resultaten\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Meerdere scenario's voor structurele borging van de onderwerpen bouwen en brandveiligheid, inclusief financiële en organisatorische impact, gereed voor ambtelijke/ bestuurlijke bespreking.\u003C/li>\u003Cli>Een uitwerking van rollen, verantwoordelijkheden en overlegstructuren, in afstemming met het project verbetering samenwerking ODRA.\u003C/li>\u003Cli>Afhandeling van minimaal 3 urgente specialistische casussen (memo n.a.v. stadsbrand, de andere twee n.t.b.) naar tevredenheid van betrokken partijen.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal hbo-/wo-opleiding (bijv. Bestuurskunde, Bouwkunde, Veiligheidskunde, Planologie, of vergelijkbaar).\u003C/li>\u003Cli>Ervaring: in de afgelopen 10 jaar minimaal 3 jaar ervaring met beleidsontwikkeling binnen een gemeentelijke organisatie op het gebied van bouwen, brandveiligheid of fysieke leefomgeving.\u003C/li>\u003Cli>Omgevingswet/Bbl: aantoonbare kennis van en ervaring met de toepassing van de Omgevingswet en het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl).\u003C/li>\u003Cli>Bestuurlijke advisering: minimaal 3 jaar ervaring met bestuurlijke advisering (college/raad/MT).\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare en relevante ervaring met samenwerking met omgevingsdiensten (ODRA of vergelijkbaar).\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met opstellen van beleidsmatige afwegingskaders voor de thema's Bouwen en Brandveiligheid.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het vertalen van complexe vraagstukken naar bestuurlijke scenario's inclusief financiële impact.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft relevante werkervaring in een vergelijkbare stedelijke context (middelgrote tot grote gemeente, bestuurlijk complex).\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Organisatiesensitief\u003C/li>\u003Cli>Resultaatgerichtheid\u003C/li>\u003Cli>Accuraat werken\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Klant: Gemeente Arnhem\u003Cbr>Afdeling: Ruimtelijk Juridische Zaken en Wonen\u003Cbr>Werklocatie: Gemeente Arnhem Stadskantoor\u003C/p>","\u003Cp>Gesprekken vinden zsm plaats na het sluiten van de aanvraag.\u003C/p>","\u003Cp>De opdracht is geschikt voor de inzet van een ZZP'ER omdat het een resultaatopdracht betreft met ook specifieke expertise. Tevens is het een project wat van tijdelijke aard is en niet is ingebed in de organisatie.\u003C/p>",115,32,"Gemeente Arnhem zoekt een externe adviseur bouwen en brandveiligheid. Versterk beleidskaders en adviseer over de borging van deze opgaven. Bekijk deze inhuuropdracht.",{"single":7,"limit":221,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":708,"filters":709,"order_by":723},{},{"and_filters":710,"or_filters":722,"or_disjunction":12},[711],{"filters":712},[713,718],{"field_name":714,"value":715,"operator":717},"publish",[716],"0","neq",{"field_name":719,"value":720,"operator":721},"tender_id",[577],"==",[],[724],{"field":725,"direction":726},"tender_first_seen","desc",[728,732,735,740,742],{"field_name":729,"value":730,"operator":717},"tender_source",[731],"negometrix",{"field_name":729,"value":733,"operator":717},[734],"negometrix_login",{"field_name":736,"value":737,"operator":739},"tender_date",[738],"2025-11-10 10:00:00",">=",{"field_name":714,"value":741,"operator":717},[716],{"field_name":743,"value":744,"operator":717},"oim_vacancy",[745],"true",{"active_vacancies":747,"vacancies_by_province":748,"vacancies_by_category":749},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[751,752,754,756,758,760,762,764,765,767,769,771,772,774,776,777],{"name":675,"code":462},{"name":753,"code":94},"Civiele Techniek",{"name":755,"code":68},"Communicatie",{"name":757,"code":514},"Financieel",{"name":759,"code":79},"ICT",{"name":761,"code":81},"Informatiemanagement",{"name":763,"code":83},"Inkoop",{"name":614,"code":85},{"name":766,"code":500},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":768,"code":87},"Organisatie en Personeel",{"name":770,"code":89},"Project- en Programmamanagement",{"name":682,"code":496},{"name":773,"code":492},"Sociaal Domein",{"name":775,"code":434},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":610,"code":221},{"name":778,"code":91},"Overig"]