Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Informatieadviseur

(DASTwente) Gemeente Hengelo

Burgemeester Jansenstraat 1, 7551 EB Hengelo, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Overijssel

Begindatum:

18 jul 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 jun 2022
Als Informatie Adviseur ben je de spil van de informatiekundige opgave. Je vertaalt business vraagstukken naar informatiekundige oplossingen in een portfoliogestuurde omgeving. Met jouw toekomstgerichte visie weet jij hoe innovatie toe te passen is en verdiep jij je in huidige digitale ontwikkelingen.
Het doel is om de dienstverlening van de Gemeente Hengelo voor alle belanghebbenden te optimaliseren. Hierin kan jij een wezenlijk verschil maken. Wat ga je dan concreet doen in deze rol?
 
  • Je vertaalt business-vragen naar adviezen, ontwerpen en oplossingen in afstemming met de gekozen overall visie, strategie en architecturen waarbij een goede vraagverheldering randvoorwaardelijk is
  • Je adviseert op de informatiekundige aspecten van processen bij aanschaf (incl. vervanging en bij nieuwe versies) en inrichting van applicaties en biedt daarbij handelingsperspectief voor je opdrachtgever
  • Je vertaalt (wijzigings)verzoeken naar projectopdrachten, PvA’s en investeringsvoorstellen
  • Je vertaalt ontwikkelingen en trends uit het inhoudelijk informatiekundig gebied naar toepassingen binnen de afdeling Informatie & IT

\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":195,"faq_question":196,"faq_answer":197,"sequence_number":59},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":199,"faq_answer":200,"sequence_number":111},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":202,"faq_answer":203,"sequence_number":69},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":79,"faq_question":205,"faq_answer":206,"sequence_number":79},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":69,"faq_question":208,"faq_answer":209,"sequence_number":88},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":111,"faq_question":211,"faq_answer":212,"sequence_number":213},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":59,"faq_question":215,"faq_answer":216,"sequence_number":217},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":217,"faq_question":219,"faq_answer":220,"sequence_number":221},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",10,{"faq_group_id":27,"id":213,"faq_question":223,"faq_answer":224,"sequence_number":225},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":227,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":52},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":231,"faq_question":232,"faq_answer":233,"sequence_number":42},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":59,"faq_group_name":235,"faq_group_description":236,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":237},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[238,239],{"faq_group_id":59,"id":115,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":27},{"faq_group_id":59,"id":240,"faq_question":196,"faq_answer":197,"sequence_number":50},30,{"id":111,"faq_group_name":242,"faq_group_description":243,"sequence_number":59,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":244},"Loondienst","In loondienst",[245,249,253,254,258,261],{"faq_group_id":111,"id":246,"faq_question":247,"faq_answer":248,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":111,"id":250,"faq_question":251,"faq_answer":252,"sequence_number":50},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":111,"id":103,"faq_question":196,"faq_answer":197,"sequence_number":59},{"faq_group_id":111,"id":255,"faq_question":256,"faq_answer":257,"sequence_number":111},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":111,"id":174,"faq_question":259,"faq_answer":260,"sequence_number":69},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":111,"id":262,"faq_question":263,"faq_answer":264,"sequence_number":79},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":266,"faq_group_description":266,"sequence_number":111,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":267},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[268,271,272,275,279],{"faq_group_id":50,"id":221,"faq_question":269,"faq_answer":270,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":52,"faq_question":259,"faq_answer":260,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":273,"faq_answer":274,"sequence_number":111},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":276,"faq_question":277,"faq_answer":278,"sequence_number":111},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":280,"faq_question":281,"faq_answer":282,"sequence_number":69},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":284,"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":285,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":55,"secondary_contact":65,"contract_manager":98,"finance_contact":119,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":183},[286,287,288,289,290],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":90,"group_title":91,"sequencenumber":50},{"id":111,"group_name":112,"group_title":112,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":124,"group_title":125,"sequencenumber":111},{"id":79,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":69},{"team":292,"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":293,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":55,"secondary_contact":65,"contract_manager":98,"finance_contact":119,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":183},[294,295,296,297,298],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":90,"group_title":91,"sequencenumber":50},{"id":111,"group_name":112,"group_title":112,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":124,"group_title":125,"sequencenumber":111},{"id":79,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":69},{"team":300,"id":94,"firstName":95,"lastName":96,"jobTitle":97,"email":98,"telephoneNumber":99,"linkedInUrl":100,"photo":101,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":59},{"groups":301,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":55,"secondary_contact":65,"contract_manager":98,"finance_contact":119,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":183},[302,303,304,305,306],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":90,"group_title":91,"sequencenumber":50},{"id":111,"group_name":112,"group_title":112,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":124,"group_title":125,"sequencenumber":111},{"id":79,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":69},{"team":308,"id":115,"firstName":116,"lastName":117,"jobTitle":118,"email":119,"telephoneNumber":120,"linkedInUrl":121,"photo":122,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":111},{"groups":309,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":55,"secondary_contact":65,"contract_manager":98,"finance_contact":119,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":183},[310,311,312,313,314],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":90,"group_title":91,"sequencenumber":50},{"id":111,"group_name":112,"group_title":112,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":124,"group_title":125,"sequencenumber":111},{"id":79,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":69},"31643536577",[317,321,325,329,333,337,341],{"vacancy_category":318,"team_members":319},"15",[320],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":322,"team_members":323},"16",[324],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":326,"team_members":327},"22",[328],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":330,"team_members":331},"24",[332],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":334,"team_members":335},"18",[336],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":338,"team_members":339},"19",[340],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":342,"team_members":343},"25",[344],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":348,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":349,"enrolments":350},[],[],[],{"loading":7,"favourites":352},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":354,"relatedVacancies":383,"pageSize":103,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":513,"defaultSearchFilters":533,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":552,"vacancyCategories":556,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[355],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":356,"organization_location":364,"tender_categories":365,"opdracht_overheid_url":366,"tender_documents":367,"tender_category_obj":154,"tender_id":368,"tender_name":369,"tender_buying_organization":359,"tender_phase":370,"tender_date":371,"tender_source":372,"tender_url":373,"tender_perceel":8,"tender_description":374,"tender_active":7,"tender_document":375,"tender_last_seen":376,"tender_first_seen":377,"tender_start_date":378,"tender_end_date":379,"tender_tariff":380,"tender_hours_week":330,"tender_description_html":381,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":382,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":357,"longitude":358,"tender_buying_organization":359,"company_address":360,"company_name_google":359,"postcode":361,"province":362,"place_id_google":359,"avatar":363,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.266538","6.791439","(DASTwente) Gemeente Hengelo","Burgemeester Jansenstraat 1, 7551 EB Hengelo, Nederland","7551 EB","Overijssel","blob_JM16BRG478CJODZAV5ROQHO3I15NNRR9.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/DASTwente-Gemeente-Hengelo/Informatieadviseur/4A1D482A-79E8-41D5-993A-4C667870B306",[],"inhuurdesk_a1J2p000009FpJMEA0","Informatieadviseur","Distributieproces gestart","2022-06-28 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009FpJMEA0","Als Informatie Adviseur ben je de spil van de informatiekundige opgave. Je vertaalt business vraagstukken naar informatiekundige oplossingen in een portfoliogestuurde omgeving. Met jouw toekomstgerichte visie weet jij hoe innovatie toe te passen is en verdiep jij je in huidige digitale ontwikkelingen.Het doel is om de dienstverlening van de Gemeente Hengelo voor alle belanghebbenden te optimaliseren. Hierin kan jij een wezenlijk verschil maken. Wat ga je dan concreet doen in deze rol? Je vertaalt business-vragen naar adviezen, ontwerpen en oplossingen in afstemming met de gekozen overall visie, strategie en architecturen waarbij een goede vraagverheldering randvoorwaardelijk isJe adviseert op de informatiekundige aspecten van processen bij aanschaf (incl. vervanging en bij nieuwe versies) en inrichting van applicaties en biedt daarbij handelingsperspectief voor je opdrachtgeverJe vertaalt (wijzigings)verzoeken naar projectopdrachten, PvAs en investeringsvoorstellenJe vertaalt ontwikkelingen en trends uit het inhoudelijk informatiekundig gebied naar toepassingen binnen de afdeling Informatie & IT Jij wilt verantwoordelijkheid dragen en pakt van nature de sturing op. Jij bent zelfredzaam en proactief. Je weet belangen te verenigen om resultaat te behalen. Jij bent iemand die het belangrijk vindt om kwaliteit te leveren, je werkt zorgvuldig. Jij bent gestructureerd, gaat voor de beste oplossing en weet daarbij de juiste mensen aan te haken. Je bent sociaal en vindt het leuk om met anderen te sparren en samen te werken.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160412.pdf","2022-06-28","2022-06-09","2022-07-18","2022-12-31","Geen maximum ","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Als Informatie Adviseur ben je de spil van de informatiekundige opgave. Je vertaalt business vraagstukken naar informatiekundige oplossingen in een portfoliogestuurde omgeving. Met jouw toekomstgerichte visie weet jij hoe innovatie toe te passen is en verdiep jij je in huidige digitale ontwikkelingen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Het doel is om de dienstverlening van de Gemeente Hengelo voor alle belanghebbenden te optimaliseren. Hierin kan jij een wezenlijk verschil maken. Wat ga je dan concreet doen in deze rol?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Je vertaalt business-vragen naar adviezen, ontwerpen en oplossingen in afstemming met de gekozen overall visie, strategie en architecturen waarbij een goede vraagverheldering randvoorwaardelijk is\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Je adviseert op de informatiekundige aspecten van processen bij aanschaf (incl. vervanging en bij nieuwe versies) en inrichting van applicaties en biedt daarbij handelingsperspectief voor je opdrachtgever\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Je vertaalt (wijzigings)verzoeken naar projectopdrachten, PvA’s en investeringsvoorstellen\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>Je vertaalt ontwikkelingen en trends uit het inhoudelijk informatiekundig gebied naar toepassingen binnen de afdeling Informatie & IT\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Jij wilt verantwoordelijkheid dragen en pakt van nature de sturing op. Jij bent zelfredzaam en proactief. Je weet belangen te verenigen om resultaat te behalen. Jij bent iemand die het belangrijk vindt om kwaliteit te leveren, je werkt zorgvuldig. Jij bent gestructureerd, gaat voor de beste oplossing en weet daarbij de juiste mensen aan te haken. Je bent sociaal en vindt het leuk om met anderen te sparren en samen te werken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","4A1D482A-79E8-41D5-993A-4C667870B306",[384,435,482],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":385,"organization_location":397,"tender_categories":398,"opdracht_overheid_url":411,"tender_documents":412,"tender_category_obj":154,"tender_id":413,"tender_name":414,"tender_buying_organization":388,"tender_phase":40,"tender_date":415,"tender_source":416,"tender_url":417,"tender_perceel":8,"tender_description":418,"tender_active":6,"tender_document":419,"tender_last_seen":420,"tender_first_seen":420,"tender_start_date":421,"tender_end_date":422,"tender_tariff":423,"tender_hours_week":326,"tender_description_html":424,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":425,"web_key":426,"Dynamics_id":427,"tender_overview":428,"tender_requirements":429,"tender_competences":430,"tender_team":431,"tender_interview":432,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":433,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":262,"tender_max_hours":262,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":434,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":386,"longitude":387,"tender_buying_organization":388,"company_address":389,"company_name_google":388,"postcode":390,"province":391,"place_id_google":388,"avatar":392,"exclusive":7,"summary":393,"description":394,"meta_description":395,"publish":6,"company_display_name":396},"51.923752","4.480175","Inhuurdesk Politie (Nationale Politie)","Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland","3011 AH","Zuid-Holland","blob_EVE4QJFU67NUMOQD81Y7UUT69SNEIK1W.","Nationale Politie is de politiedienst van Nederland, belast met het handhaven van de wetten van Nederland, het bewaren van de openbare orde en het verlenen van hulp. Ook vormt zij de opsporingsdienst voor het Openbaar Ministerie.","\u003Cp>Politiemensen staan midden in de maatschappij, dicht op het nieuws. De politie is daar waar het gebeurt. Het optreden van agenten ligt altijd onder een vergrootglas. Bij de politie ben je 24 uur per dag en voor iedereen in onze diverse samenleving. Onze kernwaarden zijn daarom: Integer, moedig, betrouwbaar en verbindend.\u003C/p>\u003Cp>Binnen de politieorganisatie kun je op verschillende manieren bijdragen aan een veilige samenleving. Op straat of achter de schermen; elke collega draagt bij aan het politiewerk. Agenten mogen ingrijpen en verdachten hun vrijheid ontnemen als dat nodig is. Je houdt toezicht op straat en bent daar waar jouw hulp nodig is. Je kunt ook kiezen voor een functie in de bedrijfsvoering, bijvoorbeeld in de administratie, ICT of beleid. Of voor een functie bij de financiële of digitale recherche.\u003C/p>\u003Cp>Maar wat je ook doet, in uniform of juist niet: vakmanschap staat voorop.\u003C/p>","Nationale Politie biedt regelmatig interim, zzp en freelance opdrachten aan op het gebied van Beleidsadvies, ICT, Informatiemanagement en Projectmanagement.","Nationale Politie",{},[399,403,407],{"tender_category_obj":400,"id":402},{"id":115,"type":401},"Juridisch",35225,{"tender_category_obj":404,"id":406},{"id":154,"type":405},"Informatiemanagement",35226,{"tender_category_obj":408,"id":410},{"id":280,"type":409},"ICT",35227,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Inhuurdesk-Politie-Nationale-Politie/Business-Analist-Netwerk-Data-Kwaliteit-Strafrechtketen/DC9E7B60-3679-4DF6-95AC-243C94E7A201",[],"inhuurpolitie_006408","Business Analist Netwerk Data Kwaliteit Strafrechtketen","2025-10-22 09:00:00","inhuurpolitie","https://app.inhuurdeskpolitie.nl/published/6408","Type inzetKijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheid Onderzoek (BO) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt. Let op: deze uitvraag heeft een spoedkarakter, de publicatie zal daarom tot woensdag 22 oktober 09:00 uur open staan.Opdracht omschrijvingHet Netwerk Data Kwaliteit (NDK) is een uitvoerende organisatie binnen de Duurzaam Digitaal Stelsel (DDS) organisatie binnen het ministerie van J&V. Binnen de Straf Recht Keten (SRK) werken een aantal vaste partners (CJIB, JUSTID, Politie, OM, ZM en DJI) samen om specifieke data issues in de keten te verbeteren en structureel op te lossen. Elk jaar wordt er een jaarplan gemaakt met issues die zullen worden opgepakt en passen binnen het beschikbaar gesteld budget. Er zijn per partner een ketencoordinator die dit proces sturen en bewaken. Elke organisatie heeft daarnaast een zogenaamde 'trekker' (een ervaren business-/informatieanalist) die inhoudelijk zorgt voor de analyse en (mogelijke) oplossingen i.s.m. de betrokken ketenpartijen. Na de analyse zorgt deze dat het binnen de eigen organisatie wordt opgepakt en zorgt voor de verbinding met de ketenpartners. Je werkt vanuit je rol nauw samen met de ketencoordinator Politie NDK en medewerkers van het Openbaar Ministerie, de Rechtspraak, het CJIB, de Dienst Justitiele Inrichtingen, Justid en het ministerie van Justitie en Veiligheid aan het verbeteren van de strafrechtketen. Dit doe je door knelpunten van de politie en knelpunten van de strafrechtketenpartners met politiedata te analyseren. Op basis van deze analyse wordt binnen het NDK besloten om een issue in de jaarplanning op te nemen en te prioriteren. Eenmaal geprioriteerd ondersteun jij de ketencoordinator inhoudelijk met de goede uitvoering binnen de politie en de afstemming op inhoud binnen de politie en met de andere ketenpartners en de implementatie van de oplossing.DoelstellingJe fungeert vanuit de politie als de analist om met ketenpartners een aantal issues in de informatie-uitwisseling in de strafrechtsketen te analyseren, de ketencoordinator politie NDK te adviseren hoe dit opgelost kan worden en inhoudelijk het issue te coordineren en tot uitvoering te (laten) brengen. Dit doe je samen met andere keteninformatieanalisten en politie-IV-collegas. Dat jouw inzet leidt tot een veiligere maatschappij geeft natuurlijk al veel energie. Maar ook intern heb je grote impact. Mede dankzij jou worden de processen binnen de politie op het gebied van informatievoorziening kwalitatief verbetert en kunnen je collegas sneller en makkelijker werken.VerantwoordelijkhedenIn samenwerking met een analyse team van de politie analyseren en vastleggen van in het jaarplan opgenomen data issues waarbij de politie is betrokken;deze analyse afstemmen met de betrokken strafrechtketenpartners;samen met de ketenpartners opstellen van een businesscase om het issue (structureel) in de ketensystemen op te lossen;Samen met de ketencoordinator politie opstellen van een plan van aanpak om het issue op te lossen;Inhoudelijk verantwoordelijk voor het realiseren van de oplossing en het coordineren van de werkzaamheden binnen de politie en afstemmen met de betrokken ketenpartners;voortgang en knelpunten bespreken met de ketencoordinator politie en deze gezamenlijk oplossen.ContactenJe gaat werken bij de Gegevensautoriteit (GA), onderdeel van het Beleidsonderdeel Informatie Voorziening. De Gegevensautoriteit van de politie zorgt voor een stabiele en hoogwaardige gegevenshuishouding die het gehele politieproces ondersteunt, inclusief de samenwerking met partners. Je hebt regelmatig binnen de Politie contact met de PDC IV organisatie waar de IV specialisten werken. Binnen de SRK heb je regelmatig overleg met Informatieanalisten van de partners over data issues en de analyse om deze op te lossen en veel afstemming over de voortgang van de realisatie van de oplossing.OpleidingEen afgeronde, erkende en volwaardige opleiding op minimaal universitair niveau op het gebied van bestuurskunde en/of bedrijfskunde met statistiek, informatiekunde en bij voorkeur met staats- en bestuursrecht.Professionele kennis en werkervaringMeer dan 10 jaar ervaring met informatie-/data-analyse opdrachten en deze mee helpen omzetten naar een bussiness case.Meer dan 5 jaar ervaring op het gebied van datascience/statistiek en bekend met SQL, R, Kubeflow en processmining.Ervaring op het gebied van de Strafrechtketen en de juridische wereld (strafrechtketen) en de vertaling daarvan naar informatie voorzieining en specifiek (meta-) datamanagement. Bij voorkeur is deze ervaring opgedaan bij minimaal 3 partners in de strafrechtketen.Ervaring in het inhoudelijk coordineren van analyse- en oplossingsteams.Kennis en ervaring in een Agile/Scrum omgeving.Enthousiaste, gedreven medewerker die voeling heeft met het werk in de SRK en beschikt over een politiek-bestuurlijke antenne.CompetentiesCoachen: verkent de ontwikkelbehoeften van medewerkers en stimuleert, motiveert en coacht hen om hun vakbekwaamheid op een hoger niveau te brengen en de medewerkers zo verder te ontwikkelenKlantgerichtheid: herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.Netwerkvaardigheid: ontwikkelt en onderhoudt relaties, allianties en coalities buiten de eigen organisatie en benut deze voor het verkrijgen van informatie, steun en medewerking.Organisatiesensitiviteit: speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.Overtuigingskracht: toont gedrag dat er op is gericht om anderen te overtuigen van een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde plannen of ideeen.Systeemdenken: herkent zowel het groter verband als de interne samenhang binnen vraagstukken en is zich bewust van de eigen positie en invloed in dat grotere geheel.Verandergerichtheid: gaat effectief om met onzekerheid en veranderingen in de organisatie, de omgeving en zichzelf.Visie: vormt zich een beeld van de toekomstige ontwikkelingen. Concentreert zich op de hoofdlijnen en formuleert de langere termijn doelstellingen en de strategische planning om in te spelen op de ontwikkelingen.","Inhuurpolitie_006408.pdf","2025-10-15","2026-01-01","2026-12-31","€ 119,00","\u003Clabel class=\"control-label\">Type inzet\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheid Onderzoek (BO) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp> \u003C/p>\u003Cp>\u003Ci>Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.\u003C/i>\u003C/p>\u003Cp> \u003C/p>\u003Cp>\u003Ci>Let op: deze uitvraag heeft een spoedkarakter, de publicatie zal daarom tot woensdag 22 oktober 09:00 uur open staan.\u003C/i>\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Opdracht omschrijving\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Het Netwerk Data Kwaliteit (NDK) is een uitvoerende organisatie binnen de Duurzaam Digitaal Stelsel (DDS) organisatie binnen het ministerie van J&V. \u003C/p>\u003Cp>Binnen de Straf Recht Keten (SRK) werken een aantal vaste partners (CJIB, JUSTID, Politie, OM, ZM en DJI) samen om specifieke data issues in de keten te verbeteren en structureel op te lossen. Elk jaar wordt er een jaarplan gemaakt met issues die zullen worden opgepakt en passen binnen het beschikbaar gesteld budget. Er zijn per partner een ketencoordinator die dit proces sturen en bewaken. Elke organisatie heeft daarnaast een zogenaamde 'trekker' (een ervaren business-/informatieanalist) die inhoudelijk zorgt voor de analyse en (mogelijke) oplossingen i.s.m. de betrokken ketenpartijen. Na de analyse zorgt deze dat het binnen de eigen organisatie wordt opgepakt en zorgt voor de verbinding met de ketenpartners.\u003C/p>\u003Cp> \u003C/p>\u003Cp>Je werkt vanuit je rol nauw samen met de ketencoördinator Politie NDK en medewerkers van het Openbaar Ministerie, de Rechtspraak, het CJIB, de Dienst Justitiële Inrichtingen, Justid en het ministerie van Justitie en Veiligheid aan het verbeteren van de strafrechtketen. Dit doe je door knelpunten van de politie en knelpunten van de strafrechtketenpartners met politiedata te analyseren. Op basis van deze analyse wordt binnen het NDK besloten om een issue in de jaarplanning op te nemen en te prioriteren. Eenmaal geprioriteerd ondersteun jij de ketencoördinator inhoudelijk met de goede uitvoering binnen de politie en de afstemming op inhoud binnen de politie en met de andere ketenpartners en de implementatie van de oplossing.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Doelstelling\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Je fungeert vanuit de politie als de analist om met ketenpartners een aantal issues in de informatie-uitwisseling in de strafrechtsketen te analyseren, de ketencoördinator politie NDK te adviseren hoe dit opgelost kan worden en inhoudelijk het issue te coördineren en tot uitvoering te (laten) brengen. Dit doe je samen met andere keteninformatieanalisten en politie-IV-collega’s. Dat jouw inzet leidt tot een veiligere maatschappij geeft natuurlijk al veel energie. Maar ook intern heb je grote impact. Mede dankzij jou worden de processen binnen de politie op het gebied van informatievoorziening kwalitatief verbetert én kunnen je collega’s sneller en makkelijker werken.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Verantwoordelijkheden\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cul>\u003Cli>In samenwerking met een analyse team van de politie analyseren en vastleggen van in het jaarplan opgenomen data issues waarbij de politie is betrokken;\u003C/li>\u003Cli>deze analyse afstemmen met de betrokken strafrechtketenpartners;\u003C/li>\u003Cli>samen met de ketenpartners opstellen van een businesscase om het issue (structureel) in de ketensystemen op te lossen;\u003C/li>\u003Cli>Samen met de ketencoördinator politie opstellen van een plan van aanpak om het issue op te lossen;\u003C/li>\u003Cli>Inhoudelijk verantwoordelijk voor het realiseren van de oplossing en het coördineren van de werkzaamheden binnen de politie en afstemmen met de betrokken ketenpartners;\u003C/li>\u003Cli>voortgang en knelpunten bespreken met de ketencoördinator politie en deze gezamenlijk oplossen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Contacten\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Je gaat werken bij de Gegevensautoriteit (GA), onderdeel van het Beleidsonderdeel Informatie Voorziening. De Gegevensautoriteit van de politie zorgt voor een stabiele en hoogwaardige gegevenshuishouding die het gehele politieproces ondersteunt, inclusief de samenwerking met partners. Je hebt regelmatig binnen de Politie contact met de PDC IV organisatie waar de IV specialisten werken. Binnen de SRK heb je regelmatig overleg met Informatieanalisten van de partners over data issues en de analyse om deze op te lossen en veel afstemming over de voortgang van de realisatie van de oplossing.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Opleiding\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cul>\u003Cli>Een afgeronde, erkende en volwaardige opleiding op minimaal universitair niveau op het gebied van bestuurskunde en/of bedrijfskunde met statistiek, informatiekunde en bij voorkeur met staats- en bestuursrecht.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Professionele kennis en werkervaring\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cul>\u003Cli>Meer dan 10 jaar ervaring met informatie-/data-analyse opdrachten en deze mee helpen omzetten naar een bussiness case.\u003C/li>\u003Cli>Meer dan 5 jaar ervaring op het gebied van datascience/statistiek en bekend met SQL, R, Kubeflow en processmining.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring op het gebied van de Strafrechtketen en de juridische wereld (strafrechtketen) en de vertaling daarvan naar informatie voorzieining en specifiek (meta-) datamanagement. Bij voorkeur is deze ervaring opgedaan bij minimaal 3 partners in de strafrechtketen.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring in het inhoudelijk coördineren van analyse- en oplossingsteams.\u003C/li>\u003Cli>Kennis en ervaring in een Agile/Scrum omgeving.\u003C/li>\u003Cli>Enthousiaste, gedreven medewerker die voeling heeft met het werk in de SRK en beschikt over een politiek-bestuurlijke antenne.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Competenties\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cul>\u003Cli>\u003Cstrong>Coachen: v\u003C/strong>erkent de ontwikkelbehoeften van medewerkers en stimuleert, motiveert en coacht hen om hun vakbekwaamheid op een hoger niveau te brengen en de medewerkers zo verder te ontwikkelen\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Klantgerichtheid: \u003C/strong>herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Netwerkvaardigheid:\u003C/strong> ontwikkelt en onderhoudt relaties, allianties en coalities buiten de eigen organisatie en benut deze voor het verkrijgen van informatie, steun en medewerking.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Organisatiesensitiviteit:\u003C/strong> speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Overtuigingskracht: \u003C/strong>toont gedrag dat er op is gericht om anderen te overtuigen van een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde plannen of ideeën.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Systeemdenken:\u003C/strong> herkent zowel het groter verband als de interne samenhang binnen vraagstukken en is zich bewust van de eigen positie en invloed in dat grotere geheel.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Verandergerichtheid:\u003C/strong> gaat effectief om met onzekerheid en veranderingen in de organisatie, de omgeving en zichzelf.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Visie:\u003C/strong> vormt zich een beeld van de toekomstige ontwikkelingen. Concentreert zich op de hoofdlijnen en formuleert de langere termijn doelstellingen en de strategische planning om in te spelen op de ontwikkelingen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","detachering","DC9E7B60-3679-4DF6-95AC-243C94E7A201","8503a2a7-89a9-f011-bbd2-000d3a4b85e6","\u003Ch3>Opdracht omschrijving\u003C/h3>\u003Cp>Het Netwerk Data Kwaliteit (NDK) is een uitvoerende organisatie binnen de Duurzaam Digitaal Stelsel (DDS) organisatie binnen het ministerie van J&V. Binnen de Straf Recht Keten (SRK) werken een aantal vaste partners (CJIB, JUSTID, Politie, OM, ZM en DJI) samen om specifieke data issues in de keten te verbeteren en structureel op te lossen. Elk jaar wordt er een jaarplan gemaakt met issues die zullen worden opgepakt en passen binnen het beschikbaar gesteld budget. Er zijn per partner een ketencoordinator die dit proces sturen en bewaken. Elke organisatie heeft daarnaast een zogenaamde 'trekker' (een ervaren business-/informatieanalist) die inhoudelijk zorgt voor de analyse en (mogelijke) oplossingen i.s.m. de betrokken ketenpartijen. Na de analyse zorgt deze dat het binnen de eigen organisatie wordt opgepakt en zorgt voor de verbinding met de ketenpartners. Je werkt vanuit je rol nauw samen met de ketencoordinator Politie NDK en medewerkers van het Openbaar Ministerie, de Rechtspraak, het CJIB, de Dienst Justitiele Inrichtingen, Justid en het ministerie van Justitie en Veiligheid aan het verbeteren van de strafrechtketen. Dit doe je door knelpunten van de politie en knelpunten van de strafrechtketenpartners met politiedata te analyseren. Op basis van deze analyse wordt binnen het NDK besloten om een issue in de jaarplanning op te nemen en te prioriteren. Eenmaal geprioriteerd ondersteun jij de ketencoordinator inhoudelijk met de goede uitvoering binnen de politie en de afstemming op inhoud binnen de politie en met de andere ketenpartners en de implementatie van de oplossing.\u003C/p>\u003Ch3>Doelstelling\u003C/h3>\u003Cp>Je fungeert vanuit de politie als de analist om met ketenpartners een aantal issues in de informatie-uitwisseling in de strafrechtsketen te analyseren, de ketencoordinator politie NDK te adviseren hoe dit opgelost kan worden en inhoudelijk het issue te coordineren en tot uitvoering te (laten) brengen. Dit doe je samen met andere keteninformatieanalisten en politie-IV-collegas. Dat jouw inzet leidt tot een veiligere maatschappij geeft natuurlijk al veel energie. Maar ook intern heb je grote impact. Mede dankzij jou worden de processen binnen de politie op het gebied van informatievoorziening kwalitatief verbetert en kunnen je collegas sneller en makkelijker werken.\u003C/p>\u003Ch3>Verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>In samenwerking met een analyse team van de politie analyseren en vastleggen van in het jaarplan opgenomen data issues waarbij de politie is betrokken;\u003C/li>\u003Cli>deze analyse afstemmen met de betrokken strafrechtketenpartners;\u003C/li>\u003Cli>samen met de ketenpartners opstellen van een businesscase om het issue (structureel) in de ketensystemen op te lossen;\u003C/li>\u003Cli>Samen met de ketencoordinator politie opstellen van een plan van aanpak om het issue op te lossen;\u003C/li>\u003Cli>Inhoudelijk verantwoordelijk voor het realiseren van de oplossing en het coordineren van de werkzaamheden binnen de politie en afstemmen met de betrokken ketenpartners;\u003C/li>\u003Cli>voortgang en knelpunten bespreken met de ketencoordinator politie en deze gezamenlijk oplossen.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Opleiding\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Een afgeronde, erkende en volwaardige opleiding op minimaal universitair niveau op het gebied van bestuurskunde en/of bedrijfskunde met statistiek, informatiekunde en bij voorkeur met staats- en bestuursrecht.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Professionele kennis en werkervaring\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Meer dan 10 jaar ervaring met informatie-/data-analyse opdrachten en deze mee helpen omzetten naar een bussiness case.\u003C/li>\u003Cli>Meer dan 5 jaar ervaring op het gebied van datascience/statistiek en bekend met SQL, R, Kubeflow en processmining.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring op het gebied van de Strafrechtketen en de juridische wereld (strafrechtketen) en de vertaling daarvan naar informatie voorzieining en specifiek (meta-) datamanagement. Bij voorkeur is deze ervaring opgedaan bij minimaal 3 partners in de strafrechtketen.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring in het inhoudelijk coordineren van analyse- en oplossingsteams.\u003C/li>\u003Cli>Kennis en ervaring in een Agile/Scrum omgeving.\u003C/li>\u003Cli>Enthousiaste, gedreven medewerker die voeling heeft met het werk in de SRK en beschikt over een politiek-bestuurlijke antenne.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Coachen: verkent de ontwikkelbehoeften van medewerkers en stimuleert, motiveert en coacht hen om hun vakbekwaamheid op een hoger niveau te brengen en de medewerkers zo verder te ontwikkelen\u003C/li>\u003Cli>Klantgerichtheid: herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.\u003C/li>\u003Cli>Netwerkvaardigheid: ontwikkelt en onderhoudt relaties, allianties en coalities buiten de eigen organisatie en benut deze voor het verkrijgen van informatie, steun en medewerking.\u003C/li>\u003Cli>Organisatiesensitiviteit: speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.\u003C/li>\u003Cli>Overtuigingskracht: toont gedrag dat er op is gericht om anderen te overtuigen van een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde plannen of ideeen.\u003C/li>\u003Cli>Systeemdenken: herkent zowel het groter verband als de interne samenhang binnen vraagstukken en is zich bewust van de eigen positie en invloed in dat grotere geheel.\u003C/li>\u003Cli>Verandergerichtheid: gaat effectief om met onzekerheid en veranderingen in de organisatie, de omgeving en zichzelf.\u003C/li>\u003Cli>Visie: vormt zich een beeld van de toekomstige ontwikkelingen. Concentreert zich op de hoofdlijnen en formuleert de langere termijn doelstellingen en de strategische planning om in te spelen op de ontwikkelingen.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Het Netwerk Data Kwaliteit (NDK) is een uitvoerende organisatie binnen de Duurzaam Digitaal Stelsel (DDS) organisatie binnen het ministerie van J&V. Binnen de Straf Recht Keten (SRK) werken een aantal vaste partners (CJIB, JUSTID, Politie, OM, ZM en DJI) samen om specifieke data issues in de keten te verbeteren en structureel op te lossen.\u003C/p>\u003Ch3>Contacten\u003C/h3>\u003Cp>Je gaat werken bij de Gegevensautoriteit (GA), onderdeel van het Beleidsonderdeel Informatie Voorziening. De Gegevensautoriteit van de politie zorgt voor een stabiele en hoogwaardige gegevenshuishouding die het gehele politieproces ondersteunt, inclusief de samenwerking met partners. Je hebt regelmatig binnen de Politie contact met de PDC IV organisatie waar de IV specialisten werken. Binnen de SRK heb je regelmatig overleg met Informatieanalisten van de partners over data issues en de analyse om deze op te lossen en veel afstemming over de voortgang van de realisatie van de oplossing.\u003C/p>","\u003Cp>Let op: deze uitvraag heeft een spoedkarakter, de publicatie zal daarom tot woensdag 22 oktober 09:00 uur open staan.\u003C/p>","\u003Ch3>Type inzet\u003C/h3>\u003Cp>Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden. Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheid Onderzoek (BO) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van een extern administratief broker naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.\u003C/p>","Inhuuropdracht: Business Analist Netwerk Data Kwaliteit voor de Strafrechtketen bij de Inhuurdesk Politie (Nationale Politie). Analyseer en coördineer data issues voor een veiligere maatschappij. Duik in de ketensamenwerking!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":436,"organization_location":447,"tender_categories":448,"opdracht_overheid_url":459,"tender_documents":460,"tender_category_obj":136,"tender_id":461,"tender_name":462,"tender_buying_organization":439,"tender_phase":370,"tender_date":463,"tender_source":464,"tender_url":465,"tender_perceel":8,"tender_description":466,"tender_active":6,"tender_document":467,"tender_last_seen":468,"tender_first_seen":420,"tender_start_date":469,"tender_end_date":470,"tender_tariff":40,"tender_hours_week":322,"tender_description_html":471,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":472,"web_key":473,"Dynamics_id":474,"tender_overview":475,"tender_requirements":476,"tender_competences":477,"tender_team":478,"tender_interview":479,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":480,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":154,"tender_max_hours":154,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":481,"org_location_id":8,"tender_category":136},{"latitude":437,"longitude":438,"tender_buying_organization":439,"company_address":440,"company_name_google":439,"postcode":441,"province":442,"place_id_google":439,"avatar":443,"exclusive":7,"summary":444,"description":445,"meta_description":446,"publish":6,"company_display_name":439},"51.580812","5.199105","Gemeente Oisterwijk","De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland","5061 HX","Noord-Brabant","blob_S4RZJPQI59CL786WFFVFXWRFLE7F3C18.","Verken de kansen als zzp'er bij Gemeente Oisterwijk! Gelegen in het prachtige Brabantse land, biedt deze gemeente een ideale omgeving om te werken. Met haar ambitieuze en betrokken team, biedt Gemeente Oisterwijk jou als freelancer een stimulerende werkomgeving en kansen om jezelf te ontwikkelen!","\u003Cp>\u003Cstrong>De gemeente Oisterwijk als werkgever\u003C/strong>\u003Cbr>Onze gemeentelijke organisatie is volop in beweging. We werken er hard aan om te zorgen dat iedereen zich thuis voelt in de gemeente Oisterwijk. We streven er samen naar om het iedere dag een beetje beter te doen. Voor onze inwoners, onze ondernemers en voor elkaar. Dat doen we in een gemoedelijke en professionele werksfeer. Want wij vinden: heb je plezier in je werk, dan haal je het beste uit jezelf!\u003C/p>\u003Cp>Oisterwijk is een gastvrije groene gemeente in Midden-Brabant die bestaat uit de 4 kernen Oisterwijk, Moergestel, Heukelom en Haaren. 4 kernen met elk een ‘eigen’ kleur waar het prettig wonen, werken en recreëren is. Onze gemeente telt ruim 32.000 inwoners. De Parel in ’t groen, ligt middenin opvallend veel natuurschoon waarvan de bossen en vennen landelijk bekend zijn!\u003C/p>","Op zoek naar nieuwe zzp-opdrachten? Ontdek Gemeente Oisterwijk in Brabant. Een stimulerende werkomgeving en betrokken team wachten op jou als freelancer.",{},[449,452,455],{"tender_category_obj":450,"id":451},{"id":154,"type":405},35245,{"tender_category_obj":453,"id":454},{"id":115,"type":401},35246,{"tender_category_obj":456,"id":458},{"id":136,"type":457},"Project- en Programmamanagement",35247,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Oisterwijk/Projectleider/0EE254C6-488E-476C-8985-89A1473317A4",[],"flexwestbrabant_a1JQw00000AJaQDMA1","Projectleider","2025-10-25 12:30:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQw00000AJaQDMA1","Wat ga je doen?De overheid moet meer open, transparant en toegankelijk worden richting de burger. De Wet open overheid (Woo), die op 01 mei 2022 gedeeltelijk in werking is getreden, heeft als doel dit te bewerkstelligen. De gemeente Oisterwijk pakt de implementatie van de Woo projectmatig aan om ervoor te zorgen dat onze processen voldoen aan de (kwaliteits)eisen van de Woo. Daarbij ligt op dit moment de focus op het voldoen aan de uit de Woo voortvloeiende actieve openbaarmakingsplicht en het in tranches actief openbaar maken van de door wetgever beschreven 17 informatiecategorieen.Er ligt reeds een impactanalyse en de informatiecategorieen uit de eerste tranche zijn al actief openbaar gemaakt. Wij zoeken een Woo adviseur / projectleider voor de verdere implementatie van de Woo, meer specifiek voor, in beginsel, de implementatie van de informatiecategorieen uit de tweede tranche. Je stelt een projectplan op, stuurt in samenspraak met twee interne collegas de projectgroep aan, bewaakt de voortgang en zet ook zelf de noodzakelijke stappen in de organisatie om de actieve openbaarmaking van de informatiecategorieen uit de tweede tranche tijdig te bewerkstelligen. Om het project te realiseren werk je samen met collegas van diverse disciplines door de hele organisatie.Wie zoeken wij?- Kandidaat beschikt over een afgeronde HBO/WO opleiding.- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie op het snijvlak van verandermanagement, informatiemanagement en projectmanagement.- Kandidaat heeft ervaring binnen overheidsinstantie(s) of kan zijn/haar affiniteit hiermee goed onderbouwen.- Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het opstellen van projectdocumenten, bestuurlijke besluitvormingsnotas, bewaken van financien, tijdsplanningen en managen van de daarbij behorende risicosDeze functie is niet ingedeeld in ons functiehuis is indicatie schaal 10VOG: algemeen screeningsprofiel 11-12-13","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ160360.pdf","2025-10-16","2025-11-10","2026-04-30","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00NF0000008jCqp_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">\u003Cspan class=\"Kop2Char\" style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #003044;\">\u003Cspan style=\"font-weight: bold;\">\u003Cspan style=\"font-size: 16.0pt;\">Wat ga je doen?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>De overheid moet meer open, transparant en toegankelijk worden richting de burger. De Wet open overheid (Woo), die op 01 mei 2022 gedeeltelijk in werking is getreden, heeft als doel dit te bewerkstelligen. De gemeente Oisterwijk pakt de implementatie van de Woo projectmatig aan om ervoor te zorgen dat onze processen voldoen aan de (kwaliteits)eisen van de Woo. Daarbij ligt op dit moment de focus op het voldoen aan de uit de Woo voortvloeiende actieve openbaarmakingsplicht en het in tranches actief openbaar maken van de door wetgever beschreven 17 informatiecategorieën.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">Er ligt reeds een impactanalyse en de informatiecategorieën uit de eerste tranche zijn al actief openbaar gemaakt.  Wij zoeken een Woo adviseur / projectleider voor de verdere implementatie van de Woo, meer specifiek voor, in beginsel, de implementatie van de informatiecategorieën uit de tweede tranche. Je stelt  een projectplan op, stuurt in samenspraak met twee interne collega’s de projectgroep aan, bewaakt  de voortgang en zet ook zelf de noodzakelijke stappen in de organisatie om de actieve openbaarmaking van de informatiecategorieën uit de tweede tranche  tijdig te bewerkstelligen. Om het project te realiseren werk je samen met collega’s van diverse disciplines door de hele organisatie.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">\u003Cspan class=\"Kop2Char\" style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #003044;\">\u003Cspan style=\"font-weight: bold;\">\u003Cspan style=\"font-size: 16.0pt;\">Wie zoeken wij?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">- Kandidaat beschikt over een afgeronde HBO/WO opleiding.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie op het snijvlak van verandermanagement, informatiemanagement en projectmanagement.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">- Kandidaat heeft ervaring binnen overheidsinstantie(s) of kan zijn/haar affiniteit hiermee goed onderbouwen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9.5pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">- Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het opstellen van projectdocumenten, bestuurlijke besluitvormingsnota’s, bewaken van financiën, tijdsplanningen en managen van de daarbij behorende risico’s\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>Deze functie is niet ingedeeld in ons functiehuis is indicatie schaal 10\u003Cbr/>VOG: algemeen screeningsprofiel 11-12-13 \u003C/div>","temporary","0EE254C6-488E-476C-8985-89A1473317A4","3fa9a165-bfa9-f011-bbd2-6045bd9df33f","\u003Ch3>Wat ga je doen?\u003C/h3>\u003Cp>De overheid moet meer open, transparant en toegankelijk worden richting de burger. De Wet open overheid (Woo), die op 01 mei 2022 gedeeltelijk in werking is getreden, heeft als doel dit te bewerkstelligen. De gemeente Oisterwijk pakt de implementatie van de Woo projectmatig aan om ervoor te zorgen dat onze processen voldoen aan de (kwaliteits)eisen van de Woo. Daarbij ligt op dit moment de focus op het voldoen aan de uit de Woo voortvloeiende actieve openbaarmakingsplicht en het in tranches actief openbaar maken van de door wetgever beschreven 17 informatiecategorieën.\u003C/p>\u003Cp>Er ligt reeds een impactanalyse en de informatiecategorieën uit de eerste tranche zijn al actief openbaar gemaakt. Wij zoeken een Woo adviseur / projectleider voor de verdere implementatie van de Woo, meer specifiek voor, in beginsel, de implementatie van de informatiecategorieën uit de tweede tranche. Je stelt een projectplan op, stuurt in samenspraak met twee interne collega's de projectgroep aan, bewaakt de voortgang en zet ook zelf de noodzakelijke stappen in de organisatie om de actieve openbaarmaking van de informatiecategorieën uit de tweede tranche tijdig te bewerkstelligen. Om het project te realiseren werk je samen met collega's van diverse disciplines door de hele organisatie.\u003C/p>","\u003Ch3>Wie zoeken wij?\u003C/h3>\n- Kandidaat beschikt over een afgeronde HBO/WO opleiding.\n\u003Cbr>- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie op het snijvlak van verandermanagement, informatiemanagement en projectmanagement.\n\u003Cbr>- Kandidaat heeft ervaring binnen overheidsinstantie(s) of kan zijn/haar affiniteit hiermee goed onderbouwen.","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n- Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het opstellen van projectdocumenten, bestuurlijke besluitvormingsnota's, bewaken van financiën, tijdsplanningen en managen van de daarbij behorende risico's.\n\u003Cbr>- Kandidaat beschikt over ervaring met de implementatie van de Woo.\n\u003Cbr>- Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie.\n\u003Cbr>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n- Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.\n\u003Cbr>- Kandidaat is resultaatgericht.","\u003Ch3>Waar ga je werken?\u003C/h3>\u003Cp>Werken bij de gemeente Oisterwijk betekent werken in een prachtige omgeving. Niet voor niets wordt Oisterwijk de parel in 't groen genoemd. De Oisterwijkse bossen en vennen zijn je achtertuin, daar loop je dus gemakkelijk even heen om je collega's te ontmoeten of om je hoofd even leeg te maken.\u003C/p>\u003Cp>Wij zijn de medewerkers van de gemeente Oisterwijk: met plezier, hart voor de dorpen en hart voor elkaar staan wij dagelijks klaar voor onze inwoners. We zijn alert en gefocust op wat er in onze dorpen speelt en gaan daar actief mee aan de slag. We hebben aandacht voor elkaar en houden elkaar scherp. We vieren successen en zetten er gezamenlijk onze schouders onder als er noodzaak is voor verbetering. Ons streven naar continue verbetering geldt ook voor ieder van ons individueel, in de overtuiging dat een sterke organisatie is opgebouwd uit gemotiveerde mensen met de drang om te blijven groeien. Als medewerker, maar ook als persoon, maak je deel uit van ons team. Iedere dag weer werken wij samen aan ons doel om de beloften die we doen, te realiseren.\u003C/p>\u003Cp>Afdeling: Bedrijfsvoering - Organisatie & Advies\u003C/p>","Niet bekend","\u003Cp>Optie tot verlenging: ja\u003C/p>\u003Cp>VOG: algemeen screeningsprofiel 11-12-13\u003C/p>\u003Cp>Deze functie is niet ingedeeld in ons functiehuis is indicatie schaal 10\u003C/p>","Gemeente Oisterwijk zoekt een interim Woo adviseur / projectleider. Leid de implementatie van de Wet open overheid. Een opdracht voor 16 uur per week. Interesse?",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":483,"organization_location":484,"tender_categories":485,"opdracht_overheid_url":492,"tender_documents":493,"tender_category_obj":136,"tender_id":494,"tender_name":495,"tender_buying_organization":388,"tender_phase":40,"tender_date":496,"tender_source":416,"tender_url":497,"tender_perceel":8,"tender_description":498,"tender_active":6,"tender_document":499,"tender_last_seen":420,"tender_first_seen":420,"tender_start_date":421,"tender_end_date":500,"tender_tariff":501,"tender_hours_week":502,"tender_description_html":503,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":425,"web_key":504,"Dynamics_id":505,"tender_overview":506,"tender_requirements":507,"tender_competences":508,"tender_team":509,"tender_interview":479,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":510,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":511,"tender_max_hours":511,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":512,"org_location_id":8,"tender_category":136},{"latitude":386,"longitude":387,"tender_buying_organization":388,"company_address":389,"company_name_google":388,"postcode":390,"province":391,"place_id_google":388,"avatar":392,"exclusive":7,"summary":393,"description":394,"meta_description":395,"publish":6,"company_display_name":396},{},[486,489],{"tender_category_obj":487,"id":488},{"id":136,"type":457},35285,{"tender_category_obj":490,"id":491},{"id":154,"type":405},35286,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Inhuurdesk-Politie-Nationale-Politie/Senior-PMO/BE8B3BB3-5A1A-43E9-AD14-94E6C70FE4C5",[],"inhuurpolitie_006434","Senior PMO","2025-10-27 08:00:00","https://app.inhuurdeskpolitie.nl/published/6434","Type inzetKijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek plus (BO+) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Dit kan maximaal 16 weken duren waardoor bovenstaande startdatum een fictieve startdatum betreft. Starten kan zoveel eerder als mogelijk, na doorlopen van de screeningLet op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.Opdracht omschrijvingDe sector Programma-. Project- en Interim-management (PPI) maakt onderdeel uit van het Politie Diensten Centrum (PDC). Het PDC verzorgt de bedrijfsvoering voor de politie. Zoals de financien, ICT, communicatie en personeelszaken. PPI levert programma- en project professionals voor het leiden en ondersteunen van programma's en projecten binnen de politie en in samenwerking met ketenpartners.De missie van PPI: \"Waardecreatie door veranderingen met IV-component voor politie en ketenpartners, gestructureerd en transparant van A naar B te brengen.PPI zet haar professionals zo breed mogelijk in binnen de organisatie om de dagelijkse leiding te voeren over veranderprocessen. Zij zijn inzetbaar vanaf het vertalen van de gebruikersbehoefte naar een realisatieplan tot aan de daadwerkelijke implementatie bij de gebruikers. Voor PPI staan hierbij de opdrachtgevers en hun vragen centraal. DoelstellingDe senior Project Management Officer bij de sector Project-, Programma en Interimmanagement wordt aangesteld om een rol te vervullen bij de realisatie van veranderdoelen van de korpsleiding. Het gaat hierbij om veranderdoelen die in de meest brede zin te maken hebben met de harmonisatie, ontwikkeling en innovatie van werkprocessen en voortbrengingsresultaten van de politie, het Politiedienstencentrum en de ketenpartners van de politie.VerantwoordelijkhedenDe senior Project Management Officer werkt nauw samen met de projectmanager en is medeverantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening en draagt mede zorg voor de implementatie van oplossingen. Geeft gevraagd en ongevraagd advies aangaande alle projectaspecten.Mede opstellen van de programma- en projectplanningen en het bewaken daarvan;Zorgdragen voor het opzetten van de (financiele en algemene) projectadministratie en het bewaken daarvan;Het verzamelen van voortgangsoverzichten en het signaleren, analyseren en rapporteren van afwijkingen;Methodische ondersteuning geven voor projectmatig werken en/of Agile scrum aan programma- en projectmanagers;Zorgdragen voor de bewaking van de richtlijnen t.a.v. kwaliteitsmanagement voor de projecten/programmas;Het inbedden van het issue- en risicomanagementproces binnen de projecten, waaronder wordt verstaan het begeleiden van risicoanalyse sessies en het registreren/bewaken van issues en risicos conform vastgestelde criteria;Het mede opstellen van het communicatieplan;Het voorbereiden van stuurgroep vergaderingen, het maken van de verslagen en monitoren opvolging van actiepunten;Zorgdragen voor (centrale) projectarchivering met inachtneming van de richtlijnen hiervoor;ContactenDe externe heeft o.a. contacten met de afdelingen Inkoop, Financien en Communicatie. Hij/zij is in staat om een sterk intern netwerk op te bouwen en te onderhouden met andere projecten en (project)ondersteuners. Hij/zij is het expertise-aanspreekpunt voor diverse in- en externe stakeholders, leveranciers, mantelpartijen en interne collegas. OpleidingEis:De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau. Deze opleidingseis zal niet worden meegenomen als beoordelingscriteria, echter dien je het gevraagde niveau aan te kunnen tonen door middel van de werkervaring in het CV van de kandidaat.Wens: - De kandidaat heeft een erkend, volledig, volwaardig en afgerond diploma op Hbo-niveau.- De kandidaat heeft een afgerond en erkend certificaat; Prince 2 of IPMA-D of IPMA-PMO of P3O.Professionele kennis en werkervaringEis:- De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectmanagement Officer van projecten met een IV-component, binnen grote organisaties (800+). Wensen:- De kandidaat heeft aantoonbare ervaring binnen de politie.- De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het inbedden van het issue- en risicomanagementproces, binnen projecten.- De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Agile/Scrum manier van werken. - De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen het veiligheidsdomein.CompetentiesAccuratesse:Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.Resultaatgerichtheid:Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiente en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar opresultaten.Organisatievermogen:Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.Samenwerken:Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid:Maakt feiten, meningen en ideeen aan anderen in begrijpelijk Nederlandse taal mondeling en schriftelijk duidelijk.","Inhuurpolitie_006434.pdf","2027-12-31","90","36","\u003Clabel class=\"control-label\">Type inzet\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek plus (BO+) van toepassing.\u003C/strong> Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Dit kan maximaal 16 weken duren waardoor bovenstaande startdatum een fictieve startdatum betreft. Starten kan zoveel eerder als mogelijk, na doorlopen van de screening\u003C/p>\u003Cp>\u003Ci>Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.\u003C/i>\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Opdracht omschrijving\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>De sector Programma-. Project- en Interim-management (PPI) maakt onderdeel uit van het Politie Diensten Centrum (PDC). Het PDC verzorgt de bedrijfsvoering voor de politie. Zoals de financiën, ICT, communicatie en personeelszaken. PPI levert programma- en project professionals voor het leiden en ondersteunen van programma's en projecten binnen de politie en in samenwerking met ketenpartners.\u003C/p>\u003Cp>De missie van PPI: \"Waardecreatie door veranderingen met IV-component voor politie en ketenpartners, gestructureerd en transparant van A naar B te brengen.\u003C/p>\u003Cp>PPI zet haar professionals zo breed mogelijk in binnen de organisatie om de dagelijkse leiding te voeren over veranderprocessen. Zij zijn inzetbaar vanaf het vertalen van de gebruikersbehoefte naar een realisatieplan tot aan de daadwerkelijke implementatie bij de gebruikers. Voor PPI staan hierbij de opdrachtgevers en hun vragen centraal.\u003C/p>\u003Cp> \u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Doelstelling\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>De senior Project Management Officer bij de sector Project-, Programma en Interimmanagement wordt aangesteld om een rol te vervullen bij de realisatie van veranderdoelen van de korpsleiding. Het gaat hierbij om veranderdoelen die in de meest brede zin te maken hebben met de harmonisatie, ontwikkeling en innovatie van werkprocessen en voortbrengingsresultaten van de politie, het Politiedienstencentrum en de ketenpartners van de politie.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Verantwoordelijkheden\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>De senior Project Management Officer werkt nauw samen met de projectmanager en is medeverantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening en draagt mede zorg voor de implementatie van oplossingen. Geeft gevraagd en ongevraagd advies aangaande alle projectaspecten.\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Mede opstellen van de programma- en projectplanningen en het bewaken daarvan;\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor het opzetten van de (financiële en algemene) projectadministratie en het bewaken daarvan;\u003C/li>\u003Cli>Het verzamelen van voortgangsoverzichten en het signaleren, analyseren en rapporteren van afwijkingen;\u003C/li>\u003Cli>Methodische ondersteuning geven voor projectmatig werken en/of Agile scrum aan programma- en projectmanagers;\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor de bewaking van de richtlijnen t.a.v. kwaliteitsmanagement voor de projecten/programma’s;\u003C/li>\u003Cli>Het inbedden van het issue- en risicomanagementproces binnen de projecten, waaronder wordt verstaan het begeleiden van risicoanalyse sessies en het registreren/bewaken van issues en risico’s conform vastgestelde criteria;\u003C/li>\u003Cli>Het mede opstellen van het communicatieplan;\u003C/li>\u003Cli>Het voorbereiden van stuurgroep vergaderingen, het maken van de verslagen en monitoren opvolging van actiepunten;\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor (centrale) projectarchivering met inachtneming van de richtlijnen hiervoor;\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Contacten\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>De externe heeft o.a. contacten met de afdelingen Inkoop, Financiën en Communicatie. Hij/zij is in staat om een sterk intern netwerk op te bouwen en te onderhouden met andere projecten en (project)ondersteuners. Hij/zij is het expertise-aanspreekpunt voor diverse in- en externe stakeholders, leveranciers, mantelpartijen en interne collega’s.\u003C/p>\u003Cp> \u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Opleiding\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>\u003Cstrong>Eis:\u003C/strong>\u003Cbr/>De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau. Deze opleidingseis zal niet worden meegenomen als beoordelingscriteria, echter dien je het gevraagde niveau aan te kunnen tonen door middel van de werkervaring in het CV van de kandidaat.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Wens:\u003C/strong>\u003Cbr/> - De kandidaat heeft een erkend, volledig, volwaardig en afgerond diploma op Hbo-niveau.\u003Cbr/>- De kandidaat heeft een afgerond en erkend certificaat; Prince 2 of IPMA-D of IPMA-PMO of P3O.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Professionele kennis en werkervaring\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>\u003Cstrong>Eis:\u003C/strong>\u003Cbr/>- De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectmanagement Officer van projecten met een IV-component, binnen grote organisaties (800+).\u003Cstrong> \u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Wensen:\u003C/strong>\u003Cbr/>- De kandidaat heeft aantoonbare ervaring binnen de politie.\u003Cbr/>- De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het inbedden   van het issue- en risicomanagementproces, binnen projecten.\u003Cbr/>- De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Agile/Scrum manier van werken. \u003Cbr/>- De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen het veiligheidsdomein.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Competenties\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Accuratesse:Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Resultaatgerichtheid:Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiënte en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar opresultaten.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Organisatievermogen:Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Samenwerken:Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid:Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijk Nederlandse taal mondeling en schriftelijk duidelijk.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/p>\u003C/div>","BE8B3BB3-5A1A-43E9-AD14-94E6C70FE4C5","ca00b851-c4a9-f011-bbd2-6045bd9df33f","\u003Ch3>Opdracht omschrijving\u003C/h3>\u003Cp>De sector Programma-. Project- en Interim-management (PPI) maakt onderdeel uit van het Politie Diensten Centrum (PDC). Het PDC verzorgt de bedrijfsvoering voor de politie. Zoals de financien, ICT, communicatie en personeelszaken. PPI levert programma- en project professionals voor het leiden en ondersteunen van programma's en projecten binnen de politie en in samenwerking met ketenpartners.\u003C/p>\u003Cp>De missie van PPI: \"Waardecreatie door veranderingen met IV-component voor politie en ketenpartners, gestructureerd en transparant van A naar B te brengen.PPI zet haar professionals zo breed mogelijk in binnen de organisatie om de dagelijkse leiding te voeren over veranderprocessen. Zij zijn inzetbaar vanaf het vertalen van de gebruikersbehoefte naar een realisatieplan tot aan de daadwerkelijke implementatie bij de gebruikers. Voor PPI staan hierbij de opdrachtgevers en hun vragen centraal.\u003C/p>\u003Ch3>Doelstelling\u003C/h3>\u003Cp>De senior Project Management Officer bij de sector Project-, Programma en Interimmanagement wordt aangesteld om een rol te vervullen bij de realisatie van veranderdoelen van de korpsleiding. Het gaat hierbij om veranderdoelen die in de meest brede zin te maken hebben met de harmonisatie, ontwikkeling en innovatie van werkprocessen en voortbrengingsresultaten van de politie, het Politiedienstencentrum en de ketenpartners van de politie.\u003C/p>\u003Ch3>Verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De senior Project Management Officer werkt nauw samen met de projectmanager en is medeverantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening en draagt mede zorg voor de implementatie van oplossingen. Geeft gevraagd en ongevraagd advies aangaande alle projectaspecten.\u003C/li>\u003Cli>Mede opstellen van de programma- en projectplanningen en het bewaken daarvan;\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor het opzetten van de (financiele en algemene) projectadministratie en het bewaken daarvan;\u003C/li>\u003Cli>Het verzamelen van voortgangsoverzichten en het signaleren, analyseren en rapporteren van afwijkingen;\u003C/li>\u003Cli>Methodische ondersteuning geven voor projectmatig werken en/of Agile scrum aan programma- en projectmanagers;\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor de bewaking van de richtlijnen t.a.v. kwaliteitsmanagement voor de projecten/programmas;\u003C/li>\u003Cli>Het inbedden van het issue- en risicomanagementproces binnen de projecten, waaronder wordt verstaan het begeleiden van risicoanalyse sessies en het registreren/bewaken van issues en risicos conform vastgestelde criteria;\u003C/li>\u003Cli>Het mede opstellen van het communicatieplan;\u003C/li>\u003Cli>Het voorbereiden van stuurgroep vergaderingen, het maken van de verslagen en monitoren opvolging van actiepunten;\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor (centrale) projectarchivering met inachtneming van de richtlijnen hiervoor;\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Opleiding\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau. Deze opleidingseis zal niet worden meegenomen als beoordelingscriteria, echter dien je het gevraagde niveau aan te kunnen tonen door middel van de werkervaring in het CV van de kandidaat.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Professionele kennis en werkervaring\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectmanagement Officer van projecten met een IV-component, binnen grote organisaties (800+).\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft een erkend, volledig, volwaardig en afgerond diploma op Hbo-niveau.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft een afgerond en erkend certificaat; Prince 2 of IPMA-D of IPMA-PMO of P3O.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare ervaring binnen de politie.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het inbedden van het issue- en risicomanagementproces, binnen projecten.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Agile/Scrum manier van werken.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen het veiligheidsdomein.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Accuratesse:Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.\u003C/li>\u003Cli>Resultaatgerichtheid:Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiente en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar opresultaten.\u003C/li>\u003Cli>Organisatievermogen:Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.\u003C/li>\u003Cli>Samenwerken:Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.\u003C/li>\u003Cli>Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid:Maakt feiten, meningen en ideeen aan anderen in begrijpelijk Nederlandse taal mondeling en schriftelijk duidelijk.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>De organisatie en het team\u003C/h3>\u003Cp>De sector Programma-. Project- en Interim-management (PPI) maakt onderdeel uit van het Politie Diensten Centrum (PDC). Het PDC verzorgt de bedrijfsvoering voor de politie. Zoals de financien, ICT, communicatie en personeelszaken. PPI levert programma- en project professionals voor het leiden en ondersteunen van programma's en projecten binnen de politie en in samenwerking met ketenpartners.\u003C/p>\u003Cp>De missie van PPI: \"Waardecreatie door veranderingen met IV-component voor politie en ketenpartners, gestructureerd en transparant van A naar B te brengen.PPI zet haar professionals zo breed mogelijk in binnen de organisatie om de dagelijkse leiding te voeren over veranderprocessen. Zij zijn inzetbaar vanaf het vertalen van de gebruikersbehoefte naar een realisatieplan tot aan de daadwerkelijke implementatie bij de gebruikers. Voor PPI staan hierbij de opdrachtgevers en hun vragen centraal.\u003C/p>\u003Ch3>Contacten\u003C/h3>\u003Cp>De externe heeft o.a. contacten met de afdelingen Inkoop, Financien en Communicatie. Hij/zij is in staat om een sterk intern netwerk op te bouwen en te onderhouden met andere projecten en (project)ondersteuners. Hij/zij is het expertise-aanspreekpunt voor diverse in- en externe stakeholders, leveranciers, mantelpartijen en interne collegas.\u003C/p>","\u003Ch3>Overige informatie\u003C/h3>\u003Cp>Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek plus (BO+) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht. Dit kan maximaal 16 weken duren waardoor de startdatum een fictieve startdatum betreft. Starten kan zoveel eerder als mogelijk, na doorlopen van de screening.\u003C/p>\u003Cp>Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd.\u003C/p>",36,"Als Senior Project Management Officer bij de Nationale Politie ondersteun je complexe projecten met een IV-component. Adviseer en bewaak planning en risico's.",{"single":7,"limit":103,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":514,"filters":515,"order_by":529},{},{"and_filters":516,"or_filters":528,"or_disjunction":12},[517],{"filters":518},[519,524],{"field_name":520,"value":521,"operator":523},"publish",[522],"0","neq",{"field_name":525,"value":526,"operator":527},"tender_id",[368],"==",[],[530],{"field":531,"direction":532},"tender_first_seen","desc",[534,538,541,546,548],{"field_name":535,"value":536,"operator":523},"tender_source",[537],"negometrix",{"field_name":535,"value":539,"operator":523},[540],"negometrix_login",{"field_name":542,"value":543,"operator":545},"tender_date",[544],"2025-10-16 10:00:00",">=",{"field_name":520,"value":547,"operator":523},[522],{"field_name":549,"value":550,"operator":523},"oim_vacancy",[551],"true",{"active_vacancies":553,"vacancies_by_province":554,"vacancies_by_category":555},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[557,559,561,563,565,566,567,569,570,572,574,575,577,579,581,583],{"name":558,"code":225},"Beleid",{"name":560,"code":52},"Civiele Techniek",{"name":562,"code":42},"Communicatie",{"name":564,"code":276},"Financieel",{"name":409,"code":280},{"name":405,"code":154},{"name":568,"code":94},"Inkoop",{"name":401,"code":115},{"name":571,"code":262},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":573,"code":128},"Organisatie en Personeel",{"name":457,"code":136},{"name":576,"code":174},"Ruimtelijke Ordening",{"name":578,"code":255},"Sociaal Domein",{"name":580,"code":195},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":582,"code":103},"Vergunning en Handhaving",{"name":584,"code":145},"Overig"]