Adviseur contracten en contractbeheer

Nijverheidstraat 30, 7511 JM Enschede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

29 nov 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Uitdagende opdracht voor een contractbeheerder voor team corona – onderdeel van GGD Twente
Ben jij administratief goed onderlegd en weet je goed orde te houden? Ben je daarnaast proactief en daadkrachtig? Dan ben jij misschien wel de contractbeheerder die wij zoeken.

Als contractbeheerder inkoop heb je een verantwoordelijke rol in het beheer van de (inkoop)contracten die betrekking hebben op corona of in samenspraak met de reguliere organisatie zijn afgesloten. Je controleert of alle inkoopdossiers compleet zijn en zorgt vervolgens voor een correcte, volledige en tijdige borging van de contracten. Je registreert de contracten in het contractbeheersysteem Mercell Source-to-Contract en voert op verzoek van de contractmanagers contractmutaties door. Ook heb je een signalerende functie naar je collega’s wanneer de einddatum van een geregistreerd contract in zicht komt.

Je kijkt naar de interne inkoopprocessen, adviseert in verbeteringen en ondersteunt bij verbetertrajecten die zijn gericht op eventuele toekomstige pandemieën. Verder biedt je administratieve ondersteuning aan de inkoopadviseur. Denk hierbij aan het ondersteunen bij de voorbereidingen van een aanbesteding en verzamel je relevante informatie over de voortgang.

Team corona is onderdeel van GGD Twente en is in transitie van crisis- en projectorganisatie naar een regulier organisatieonderdeel. In nauwe samenwerking met de contractmanager, inkoopadviseur en financiële collega’s zorg je ervoor dat team corona in control is en blijft. Daarnaast werk je nauw samen met medewerkers facilitaire zaken en teamleiders. Hiërarchisch val je onder de teamleider Financiën & Inkoop (SamenTwente).

Wat wij vragen
Onze ideale collega is nauwkeurig, weet te allen tijde overzicht te bewaren en bewaken, is meer een teamspeler dan een individualist en bovenal daadkrachtig. Je bent goed in staat om samen te werken met verschillende afdelingen en dito belangen. Verder ben je enthousiast, positief ingesteld en breng je een goede dosis energie mee. 

  • Je bent per direct of op korte termijn beschikbaar;

  • Je bent in het bezit van een relevante opleiding op minimaal mbo 4 niveau; 

  • Je hebt kennis van en ervaring met contractmanagement en inkoop;

  • Werkervaring bij een soortgelijke organisatie (gemeenschappelijke regeling) is een pré;

  • Je bezit sociale vaardigheden en overtuigingskracht;

  • Ook beschik je over volharding en doorzettingsvermogen;

  • Je bent in staat breed te denken, je ziet voornamelijk kansen en kunt deze snel en effectief vertalen naar verbeteringen;

  • Je houdt van systematisch werken en ordelijkheid welke belangrijk zijn bij de coördinatie, uitvoering en evaluatie van de individuele casussen;

  • Je bent resultaatgericht, kunt goed prioriteren en komt je afspraken na;

  • Je bent bereid minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken;

  • Je hebt ervaring met contractsoftware en bij voorkeur Mercell Source to contract

Bedrijfsprofiel
Wij zijn SamenTwente. Een gemeenschappelijke regeling (GR) met focus op het gebied van gezondheid, bestaande uit: Gemeentelijke gezondheidsdienst (GGD) Twente, Organisatie voor Zorg en Jeugdhulp Twente (OZJT) en Veilig Thuis Twente (VTT).

Je komt te werken binnen het team Financiën & Inkoop (F&I), onderdeel van Bedrijfsvoering binnen de GR SamenTwente, waar je met name ingezet zal worden ten behoeve van team corona van de GGD Twente. Het team F&I is onderdeel van het domein Bedrijfsvoering van de GR SamenTwente en voert ondersteunende taken uit voor het management en voor het bestuur.

De GGD Twente is een onderdeel van de GR SamenTwente, een samenwerkingsverband van de veertien Twentse gemeenten. De dienst bestaat uit de afdelingen Algemene Gezondheidszorg (AGZ) de Jeugdgezondheidszorg (JGZ) en een centrale Stafafdeling. GGD Twente fungeert als scharnier tussen overheid en gezondheidszorg en staat middenin de samenleving. Zo werken we uitvoerend, adviserend en beleidsvoorbereidend aan een gezond Twente.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.