Vergunningverlener APV

Manitobaplein 1, 7671 GS Vriezenveen, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 16-20 Overijssel

Begindatum:

12 mei 2025

Einddatum:

18 jul 2025

Uren per week:

16-20

Publicatiedatum:

10 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Als vergunningverlener APV voer je gedurende 10 weken de werkzaamheden uit op het gebied van evenementen-, drank- en horeca vergunningverlening voor het de team Toezicht Handhaving en Veiligheid. Binnen het team is er een plezierige informele werksfeer waarin de samenwerking versterkt wordt door elkaar scherp te houden, uit te dagen en te inspireren. We kijken naar elkaar om en je kunt altijd bij iemand terecht. Daarbij staan onze professionals in nauwe verbinding met het bestuur, inwoners, ondernemers, instellingen, samenwerkingspartners en natuurlijk met de eigen organisatie. Zo gezegd zijn de lijntjes kort. Samen leveren we een toekomstbestendige  kwaliteit in de fysieke leefomgeving en dragen wij samen bij aan een veilige leefomgeving.

Omschrijving van de opdracht
Jij toetst en bent het aanspreekpunt voor de (complexe) aanvragen voor vergunningen op het terrein van (complexe) evenementen en drank & horeca wetgeving. Je verzorgt het proces en staat initiatiefnemers op een professionele wijze bij. Naast het vergunningverlenende aspect geef je ook advies. Je pleegt overleg met de portefeuillehouder over complexe zaken. Je stelt wanneer dat nodig is beleidsregels op en adviseert over wijziging of aanpassing van de bestaande verordeningen.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. De kandidaat is in het bezit van een relevante afgeronde HBO opleiding.

  2. De kandidaat heeft minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring op gebied van:

    • het verlenen en begeleiden van complexe evenementen

    • drank & horeca wetgeving waaronder het verlenen van ontheffingen.

Competenties
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
30 punten

  • Goede schriftelijke en mondelinge (advies- en onderhandelings)vaardigheden

  • Kan goed omgaan met politiek bestuurlijke wensen en besluitvorming

  • Is klantgericht en dienstverlenend ingesteld

Wensen

  1. De kandidaat heeft minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring op gebied van:
    - Het verlenen en begeleiden van complexe evenementen
    - Drank & horeca wetgeving waaronder het verlenen van ontheffingen

    • Meer dan 8 jaar (10 Punten)

    • 5 tot 8 jaar (5 Punten)

    • Minder dan 5 jaar (0 Punten)

  2. De kandidaat heeft ervaring met de applicatie PowerBrowser
    5 punten

  3. De gesprekken vinden plaats op 1 mei 2025 tussen 10.00 en 12.00 uur, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.
    1 punten

  4. Prijsscore: ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    1 punt

Aanvullende informatie

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

Let op!: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur