Financieel adviseur

Nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 12 Overijssel

Begindatum:

14 apr 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

19 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Heel concreet gaat het hierbij om de beide volgende specifieke, meer projectmatige taken

  • Opstellen beleidsnota reserves en voorzieningen in drievoud (Dinkelland, Tubbergen en Noaberkracht)

  • Opstellen vernieuwde en geactualiseerde kostenverdeling vanuit Noaberkracht naar de gemeenten Dinkelland en Tubbergen

Kandidaat omschrijving

  • Minimaal een HBO-diploma in een financiële richting.

  • Ervaring met het opstellen van beleidnota’s, het schrijven daarvan en adviseren daarover.

  • Brede kennis van de regelgeving op het gebied van het Besluit begroting en verantwoording.

  • Ervaring met het werken binnen een bedrijfsvoering organisatie vergelijkbaar met Noaberkracht.

  • Ervaring met kosten verdeel systematiek binnen de gemeentelijke overheid

Functiebeschrijving

  • Unieke dynamiek: Je werkt voor twee gemeentebesturen én een uitvoeringsorganisatie. Dat maakt jouw werk veelzijdig en uitdagend.

  • Een ambtenaar bij Noaberkracht weet wat er speelt en doet wat nodig is. Dit komt overal terug. In de samenleving, in je vakgebied, in jezelf en in de organisatie en je team.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  2. Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  3. De kandidaat heeft een afgeronde HBO-opleiding in financiële richting.

  4. De kandidaat heeft brede kennis en ervaring (minimaal een jaar) van de regelgeving op het gebied van het Besluit begroting en verantwoording.

  5. De kandidaat heeft ervaring met het opstellen van beleidsnota's en het schrijven en adviseren daarover.

Gunningscriteria

  1. De kandidaat heeft brede kennis en ervaring (minimaal een jaar) van de regelgeving op het gebied van het Besluit begroting en verantwoording.

  2. Minimaal 1 jaar ervaring met het werken binnen een bedrijfsvoering organisatie binnen de gemeentelijke overheid, vergelijkbaar met Noaberkracht.

  3. De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring met kosten verdeel systematiek binnen de gemeentelijke overheid.

Competenties

  • analytisch

  • gedetailleerd/nauwkeurig

  • teamspeler

  • zelfstandig

  • pragmatisch

  • leergierig

  • flexibel

Let op!: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.