Adviseur openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing

Nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 nov 2023

Adviseur openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing
Een crisissituatie, je hoopt dat dit zich nooit voordoet in de gemeente waar je woont/werkt. Maar toch kan het gebeuren. En jij weet als geen ander hoe je op een crisissituatie inspeelt. Jij gaat goed op veranderende situaties en raakt niet in de stress van beslissingen die ad-hoc genomen moeten worden als het gaat om openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing. Ken jij jezelf hierin? Dan is deze baan voor jou!

Wat ga je doen?

  • Is er een crisissituatie (bijvoorbeeld op het gebied van maatschappelijke onrust)? Dan blijf jij kalm en weet jij wat jij moet doen. Jij bent namelijk de spin in het web als het gaat om veiligheid en weet op zo’n moment ook de protocollen te volgen en in werking te zetten.

  • Jij pakt de regie op verschillende veiligheidsthema’s. Hierbij sta je in nauw contact met externe partners zoals Veiligheidsregio Twente. Ook zoek jij de samenwerking op met jouw collega’s van andere domeinen, denk aan communicatie en sociaal domein.

  • Jij adviseert bestuur, directie en collega’s over veiligheidsvraagstukken. Dit doe je uiteraard na nauwkeurige analyse.

  • Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van het gemeentelijk aandeel in crisisoefeningen. Dit doe jij in samenwerking met de VRT.

Wat heb je daarvoor nodig?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding integrale veiligheidskunde, bestuurskunde of criminologie.

  • Je hebt werkervaring rondom veiligheid en/of crisisbeheersing.

  • Jij kan het hoofd koel houden in crisis en stresssituaties.

  • Jij hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. En dit betekent niet dat jij 24/u per dag moet werken, maar jij staat er wanneer er zich een crisissituatie voordoet.

Wat bieden wij?

  • Op basis van 36 uur, maximaal €5009,00 bruto per maand. De functie is gewaardeerd in schaal 10 (cao SGO).

  • Je krijgt een tijdelijk contract van een jaar met de intentie om deze aansluitend om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.

  • Werken waar en wanneer je wilt: een tijd- en plaats onafhankelijke baan.

Je motivatie en cv kun je insturen. Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern opengesteld. Interne kandidaten genieten voorrang in de procedure.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.