Jij bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s bij de gemeente Borne voor alle vragen op IT-gebied. Jouw hoofdtaak is het aannemen, registreren, doorsturen, bewaken en afhandelen van vragen en problemen over de software en hardware. Jij maakt hierbij de vertaalslag van de vraag van je collega naar een passende technische oplossing en je weet deze vraag zorgvuldig op te lossen.
Wat ga je verder doen?
Jij zorgt voor het aannemen, registreren en afhandelen van eerste- en tweedelijns vragen van collega’s. Je bewaakt de kwaliteit en doorlooptijd van binnenkomende vragen. Ook help je mee met de troubleshooting van apparatuur.
Jij legt meldingen en acties vast in TOPdesk en speelt meldingen door naar interne afdelingen en leveranciers.
Je denkt mee over structurele verbeteringen in en rondom de helpdesk.
Jij zorgt voor het aanmaken van gebruikersaccounts, het beheren en het verlengen van de gebruikersaccounts
Jij regelt de uitgifte, het klaarmaken en het in gebruik nemen van laptops en telefoons voor medewerkers.
Jij stelt handleidingen en procedures op voor standaard gebruik van hard- en software en houdt deze actueel.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.