Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
28 nov 2024Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid door de leverancier is ingevuld, wordt de opdracht per direct beëindigd en komt alle mogelijke schade voor rekening en risico van leverancier.
Over de functie
Als beleidsmedewerker Ruimtelijke ordening heb je een rol en schakel je net zo gemakkelijk met het college en je ambtelijke collega’s, als met de gemeenteraad en inwoners. Je bent in staat om afwegingen te maken, te onderhandelen, risico’s te nemen, belangen bij elkaar te krijgen en de oplossing te vinden.
Uitdagende vraagstukken vind jij interessant, hierin bijt je je vast. Bij vraagstukken van collega’s ben jij voor hen een sparringpartner op de inhoud; jij weet hoe de processen lopen en hoe en waarop (bij)gestuurd moet worden.
Doordat je op de hoogte bent van de ruimtelijke ontwikkelingen, pik je signalen op en onderzoek je deze. Over grote ontwikkelingen in het ruimtelijk domein (zoals de Omgevingswet) adviseer je het bestuur.
Je schrijft ruimtelijke plannen, verzorgt beleidsdocumenten.
Ook begeleid en beoordeel je nieuwe (grote) ruimtelijke ontwikkelingen, zoals de Vloedbeltverbinding, woningbouwprojecten, centrumontwikkeling en het actualisatieplan buitengebied.