Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Informatiebeheerder

Commissariaat voor de Media

Hoge Naarderweg 78, 1217 AH Hilversum

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 36 Utrecht

Begindatum:

2 okt 2023

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 sept 2023

Omschrijving van de opdracht
Voor het Commissariaat voor de Media (CvdM) zijn wij, voor een periode van 2 jaar mét mogelijkheid tot verlenging, op zoek naar een ervaren Informatiebeheerder. Bij voorkeur 36 uur per week met een in overleg te bepalen startdatum tussen 2 oktober a.s. en 2 januari 2024.

Wat ga je doen?

  • (Toezien op het) zorgvuldig en uniform vastleggen van informatie en het beantwoorden van vragen daaromtrent;

  • Opstellen/actualiseren van handleiding voor en instructie van medewerkers over juist informatiebeheer;

  • Adviseren en begeleiden van behandelaren van zaken in het primaire proces;

  • Adviseren over inrichting informatiebeheer in werkprocessen;

  • Opstellen van een jaarplan met definitie van mogelijke risico’s;

  • Monitoren van naleving organisatie brede werkafspraken over aanmaken van zaken, benaming en vastlegging documenten en opstellen van rapportages kwaliteitscontrole;

  • Onderhouden van contacten met Nationaal Archief over het overbrengen van archiefbestanddelen;

  • Periodiek en steekproefsgewijs monitoren van de bestaande gegevens;

Wat vragen wij?

Jij hebt:

  • Minimaal een succesvol afgeronde (in het bezit van een diploma) SOD-I (mbo-4 niveau) opleiding of een afgeronde opleiding document en records management;

  • Minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;

  • Ervaring met het verhuizen van (digitale) dossiers naar het Nationaal Archief;

  • Effectieve (schriftelijke en mondelinge) communicatieve vaardigheden;

  • Analytisch, planmatig en organiserend vermogen;

  • Het vermogen om overzicht te houden en op resultaat te sturen;

Daarnaast ben je zorgvuldig, flexibel, proactief, integer, gericht op samenwerking en resultaatgericht. Ten slotte weet jij je te presenteren als toegankelijk vraagbaken voor collega’s met vragen over de archiefwet, het juist benoemen van documenten, archiveren en vernietigen van gegevens.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de rest van de pagina hieronder. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Ferdi Mac Gillavry via 06 – 4336 34 34 of per mail via ferdi.macgillavry@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.