Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur zorgadministratie

Weg door Jonkerbos 100, 6532 SZ Nijmegen, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 24 Gelderland

Begindatum:

13 aug 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Voor onze klant CWZ zijn wij voor de Zorgcontrol op zoek naar een ervaren DBC-adviseur op basis van detacheren.

Het werk en je collega's

Als DBC adviseur ben jij de expert op het gebied van juiste, tijdige en volledige registratie en declaratie van geleverde zorg in ons ziekenhuis. Je houdt je niet alleen bezig met het adviseren over de wet- en regelgeving omtrent DBC- en verrichtingenregistratie, maar bent ook continu bezig met het verbeteren van registratieprocessen. Hierbij heb je contact met diverse collegas binnen CWZ: van medisch specialisten en andere zorgverleners tot (poli)klinieken, DBC medewerkers, applicatiecoordinatoren, facturatie en business control. Je neemt deel aan overleggen en bent in sommige projecten de projectleider die alles tot een goed eind brengt. Vanuit een adviserende (zowel gevraagd als ongevraagd) en controlerende rol zorg je er samen met de afdelingen voor dat de bronregistratie op orde is.Ook ben je verantwoordelijk voor deskundigheidsbevordering en kennisoverdracht richting zorgprofessionals en hun ondersteuners. Verder lever je stuurinformatie aan het management betreffende de kwaliteit van de zorgregistratie, voer je interne controles uit en bedenk je samen met je collegas hoe de registratie verbeterd kan worden. Je maakt deel uit van een team van vijf DBC adviseurs. De verschillende specialismen zijn verdeeld binnen het team, zodat je je echt kunt verdiepen en impact kunt maken. Dit team is onderdeel van afdeling zorgcontrol. Wij zijn een enthousiaste afdeling die het belangrijk vindt om de beste service te verlenen en elkaar te versterken. Daarnaast vinden wij het belangrijk om koploper te zijn op het gebied van Horizontaal Toezicht en automatisering, met name door de inzet van AI. Om deze ambitie waar te maken werken we volgens de scrum methodiek, waardoor we flexibel kunnen inspelen op veranderingen en continu kunnen verbeteren.

Eisen

  • Een relevante hbo of wo opleiding.
  • Kennis van financien in de zorg, wet- en regelgeving (MSZ) en de DBC- en DOT-systematiek.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met de systemen HiX en ValueCare is een pre.
  • Heldere communicatie waarmee je complexe informatie begrijpelijk over weet te brengen.
  • Een klantgerichte instelling en je bent proactief en analytisch sterk.
  • Het vermogen om nauwkeurig en zelfstanding te werken en de kracht van samenwerking optimaal te benutten.

Competenties

Organisatie en team

Je maakt deel uit van een team van vijf DBC adviseurs. De verschillende specialismen zijn verdeeld binnen het team, zodat je je echt kunt verdiepen en impact kunt maken. Dit team is onderdeel van afdeling zorgcontrol. Wij zijn een enthousiaste afdeling die het belangrijk vindt om de beste service te verlenen en elkaar te versterken. Daarnaast vinden wij het belangrijk om koploper te zijn op het gebied van Horizontaal Toezicht en automatisering, met name door de inzet van AI. Om deze ambitie waar te maken werken we volgens de scrum methodiek, waardoor we flexibel kunnen inspelen op veranderingen en continu kunnen verbeteren.

Gespreksinformatie

Informatie: - Werkdagen zijn van Maandag t/m vrijdag - Dagen graag in afstemming;- 24 uur per week;- Alleen kandidaten die op basis van detachering werken, kunnen worden voorgesteld;

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur