Medewerker Basisregistratie

Lammenschansweg 144, 2321 JX Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 78,00 30-32 uren

Begindatum:

1 nov 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

30-32 uren

Publicatiedatum:

31 okt 2024

Over de BSGR
De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid. De organisatie bestaat uit de afdelingen Directie/ Bedrijfsvoering, Informatie & Inning, Heffen en WOZ.

Voor de afdeling Heffen zijn wij op zoek naar een medewerker basisregistratie. 

Verantwoordelijkheden
Als medewerker basisregistratie binnen onze organisatie bestaan je werkzaamheden uit ondersteuning bij het opleggen van de juiste aanslagregels aan alle belastingplichtingen in betrokken gemeentes en waterschappen, waaronder:

  • BRK mutaties verwerken

  • Analyseren en verwerken van uitvalinformatie

  • Verwerken toegekende oppervlakte vs kadastrale oppervlakte

  • Gebruikscode en objectadres wijzigen

  • Opvoeren subjecten

  • Opvoeren objecten

  • Ruime kennis van de BAG en LV-WOZ

We zoeken een medewerker basisregistratie voor het belastingjaar 2024:

  • voor 30/32 uur per week beschikbaar;

  • die kennis heeft m.b.t. de basisregistratie, heffen en WOZ;met aantoonbare kennis en werkervaring op het gebied van kadastrale verwerking en Key2-systemen.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2024 tot en met 31 december 2024 voor 30-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.

  • Je beschikt over recente en aantoonbare werkervaring op het gebied van basisregistratie.

  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring met de voorgeschreven gedigitaliseerde processen (duidelijk aangeven in het cv).

  • Je beschikt over minimaal een MBO-opleiding

Wensen

  • Je beschikt over een basisdiploma WOZ-medewerker - 40%

  • Je beschikt over ruime aantoonbare werkervaring als medewerker basisregistratie (duidelijk weergeven in het cv) - 40%

  • Je beschikt over ruime, recente werkervaring met Key2belastingen. Dit is een pré - 20%

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.