Adviseur bedrijfsvoering taakveld bedrijfsvoering en externe dienstverlening

Stadsspui 1, 3752 CL Bunschoten-Spakenburg

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 28 Utrecht

Begindatum:

1 mei 2025

Einddatum:

28 nov 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

14 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Adviseur bedrijfsvoering integraal beheer openbare ruimte - Gemeente Nijkerk
Een schone, veilige en goed onderhouden leefomgeving is essentieel voor de kwaliteit van wonen, werken en recreëren. Nieuwe ontwikkelingen, zoals klimaatverandering, technologische innovaties en de Omgevingswet, vragen om een integrale en efficiënte aanpak van het beheer.

De Nota Integraal Beheer, die in 2025 wordt opgesteld, vormt hiervoor de basis. Hierin stellen we heldere kaders en beleid vast, die worden vertaald in disciplinaire beheerplannen voor onder andere wegen, groen, riolering en openbare verlichting. Zo zorgen we voor duurzaam, betaalbaar en doelmatig beheer, met oog voor de belangen van inwoners en stakeholders. Met deze aanpak bouwen we samen aan een toekomstbestendige en leefbare openbare ruimte.

Gemeentelijk en maatschappelijk vastgoed spelen een cruciale rol in het functioneren van onze gemeente. Gebouwen zoals onder andere scholen, sportaccommodaties, buurthuizen en gemeentehuis dragen bij aan een leefbare en vitale samenleving. Tegelijkertijd staan we voor uitdagingen zoals verduurzaming, efficiënter ruimtegebruik en stijgende onderhoudskosten.

De Nota Vastgoed, die in 2025 wordt opgesteld, biedt een integrale visie op het beheer van zowel gemeentelijk als maatschappelijk vastgoed. We stellen heldere kaders voor duurzaam en doelmatig gebruik, waarbij we functies slim combineren en samenwerking met maatschappelijke partners versterken. Deze kaders worden vervolgens vertaald in het Integraal Huisvestingsplan (IHP) en het Meerjarenonderhoudsplan (MJOP). 

Voor het team dagelijks en operationeel beheer zoeken wij tijdelijke bedrijfskundige ondersteuning voor deze twee specifieke nota's en voor het actualiseren van de diverse disciplinaire beheerplannen. Het doel is dat kaders, processen en systemen zodanig zijn ingericht dat (strategische) doelstellingen behaald kunnen worden. 

Werkzaamheden: 
Ondersteunen, adviseren in het team dagelijks en operationeel beheer bij het opstellen van de Nota IBOR en de Nota Vastgoed.
Initiëren van vernieuwingen en optimalisaties van de disciplinaire beheerplannen.
Rapporteren aan de teamleider.

Functie eisen: 

  • HBO-opleiding in bedrijfs-voering, -administratie of een vergelijkbaar vakgebied.

  • Minimaal 5 jaar ervaring en specifieke bedrijfvoerings kennis op het gebied gemeentelijke beheerplannen (openbare ruimte en vastgoed).

  • Minimaal 5 jaar ervaring en specifieke kennis van en met de gemeentelijke planning en control cycles.

  • Kennis van de BBV regels. 

Functie wens:

  • Sterke analytische vaardigheden en nauwkeurigheid in het werk.

  • Vermogen om vertrouwelijke informatie zorgvuldig te behandelen en integer te handelen.

  • Proactieve houding in het verbeteren van systemen en processen.

  • Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om behoeften van collega's te vertalen naar de financiële administratie.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.