Administratief medewerker

Leidseveer 2, 3511 SB Utrecht, Nederland

Sluit over 16 dagen
40 Utrecht

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

31 jul 2026

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

24 jun 2025
Over het team

Wij zoeken voor deze functie 4 nieuwe collega’s.

Binnen het Landelijk Informatiepunt (20 collega’s) van BIJ12 ben je onderdeel van het Loket (8 collega’s). Het Loket ondersteunt een aantal projecten binnen het groene domein met telefonische en schriftelijke ondersteuningsvragen. Een van de projecten is het Landelijk Informatiepunt Wolf. Daarnaast zijn er nog andere projecten, zoals Faunazaken en de Nationale databank Flora en Fauna (NDFF). Hiërarchisch valt het BIJ12 Loket onder de unit Expertiseteam Stikstof & Natura 2000, dit is één van de 4 units binnen BIJ12. Bij BIJ12 werken enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Professionaliteit en een open, gezellige werksfeer vinden we erg belangrijk.

Dit ga je doen
Als medewerker van het BIJ12-loket ben je geïnteresseerd in het groene domein en ben je hét aanspreekpunt voor vragen vanuit externe relaties van BIJ12 over de verschillende onderwerpen binnen dit groene domein. Onze externe relaties zijn medewerkers van provincies, boeren, maar bijvoorbeeld ook de pers. Vragen worden zowel telefonisch als schriftelijk (vaak per e-mail) gesteld en zijn divers van aard. Voor een nieuw werkopdracht, het Landelijk Informatiepunt Wolf, zul je primair zul je de vragen gaan beantwoorden over de wolf in Nederland. Dit zijn bijvoorbeeld vragen van veehouders, die bij het Loket hun wolvenschade kunnen melden en hier een tegemoetkoming voor aanvragen. Ook zullen er andere vragen over de wolf binnenkomen. Melders willen bijvoorbeeld weten of het veilig is om in het bos kunnen lopen met een hond of hebben een wolf waargenomen. Mogelijk  zul je op termijn ook vragen gaan beantwoorden voor andere projecten. Het is jouw taak om de exacte vraag te achterhalen en die van de juiste reactie te voorzien. Wanneer dit nodig is, leid je de vraag door naar (een) inhoudelijk expert(s) binnen en buiten BIJ12. Het loket heeft met deze experts periodiek overleg om over de meest actuele kennis te beschikken. Uiteraard leg je alle klantvragen nauwkeurig vast in het registratiesysteem TOPdesk en bewaak je de acties en afspraken met de relatie. Naast de beantwoording van specifieke vragen, analyseert je gestelde vragen en gegeven reacties en doe je voorstellen voor verbetering. Ook doe je indien nodig voorstellen voor verbetering van de website. Samen met het team rapporteer je over de doelen en behaalde resultaten, bijvoorbeeld aan je manager.


Dit ben jij
Je bent dienstverlenend, klantgericht, vriendelijk, geduldig en behulpzaam en je kunt goed omgaan met emoties en stress. Je hebt interesse in het groene domein. Je vindt het leuk om je in meerdere onderwerpen te verdiepen en je kunt snel schakelen tussen die verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Je werkt zelfstandig, maar bent graag onderdeel van een team dat samen de klus klaart. Samen met je collega's zorg je voor een optimale bereikbaarheid van het BIJ12-loket. Verder heb je oog voor kwaliteit en details en kun je je werk goed plannen en organiseren.

Verder heb je:
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Globale kennis van de aandachtsgebieden van BIJ12 (pré);
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring als helpdeskmedewerker en met het beantwoorden of doorgeleiden van telefonische en schriftelijke vragen;
  • Ervaring met het administratief vastleggen van vragen en antwoorden in systemen als TOPdesk.


Uren per week: 36-40
Totaal aantal uren per 12 maanden: 40 uur * 47 werkweken = 1.880 uur
Verlengingsopties: 2 maal 12 maanden
Eerder starten dag 1 augustus 2025 is mogelijk in onderling overleg.


Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief).


Gezien de werkzaamheden en schaalindeling is het niet mogelijk voor ZZP’ers om zich in te schrijven op deze uitvraag.
 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur