Locatiemanager

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
92,50 24 - 32

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

31 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.

  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.

  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!

  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.

  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Opdracht
Het team

Je komt te werken binnen een dynamisch werkveld waar nieuwe zaken op je pad komen. Het is hard werken, snel schakelen en kunnen omgaan met onverwachte gebeurtenissen. Vind je dit leuk en spreekt de combinatie van zaken regelen en het contact met mensen je aan? Dit vind je in team Oekraïne. Een team dat op dit moment bestaat uit 14 mensen: een project-/teammanager, een locatiemanager, twee casusregisseurs en 10 medewerkers met ondersteunende taken.

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van, op dit moment, acht opvanglocaties voor ontheemden uit Oekraïne. Dit doe je samen met één andere locatiemanager en met de rest van de collega’s van team Oekraïne.

  • Je zorgt voor een juiste uitvoering van de dagelijkse gang van zaken op de opvanglocaties (locatiemanagement);

  • Je zorgt voor het opstarten en managen van (nieuwe) opvanglocaties;

  • Het ontwikkelen, evalueren en actualiseren van een beheerplan en het toezien op de naleving van huisregels op de opvanglocaties;

  • Het signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen voor de korte en lange termijn;

  • Het inplannen en toezien op de uitvoering van ingehuurde diensten (o.a. beveiligers);

  • Je bent eerste aanspreekpunt voor en hebt contacten met interne en externe stakeholders;

  • Je zorgt voor het begeleiden en oplossen van escalaties, conflicten en casuïstiek zonder bestaand(e) proces of oplossing;

  • Het adviseren van de projectmanager/teamleider over uitvoeringsaangelegenheden (vanuit signalen en knelpunten in de praktijk);

  • Je bent aandachtsfunctionaris op één (of meerdere) van de, locatie-overschrijdende taakvelden onderwijs, zorg, veiligheid of werk/inkomen, dan wel andere bijkomende taken die bijdragen aan de doelen van Team Oekraïne.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2025, voor minimaal 24 uur per week gedurende de hele opdracht;
3. Een maximum uurtarief van € 92,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee de externe partij;
4. Aantoonbare werkervaring met ontheemden uit Oekraïne;
5. Verplichte werkdagen: maandag, donderdag, vrijdag (een eventuele  4e dag in overleg);
6. Kandidaat is bereid om piketdiensten te draaien.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met ontheemden uit Oekraïne (20 punten);
8. Aantoonbare kennis over wet- en regelgeving met betrekking tot nieuwkomers en migratie in brede zin (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring als locatiemanager van een opvanglocatie (30 punten);
10. Woonachtig in een straal van 50 kilometer van de gemeente Berkelland (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).

Competenties
- Je bent sterk in regelen, organiseren en structuur aanbrengen;
- Je bent daadkrachtig, stressbestendig en een teamplayer;
- Je communiceert helder en tijdig;
- Er doen zich soms onverwachte situaties voor; het is belangrijk dat je het leuk vindt om hier creatieve oplossingen voor te vinden en dat je snel kan schakelen in de praktijk;
- Je bent oplossingsgericht en bewaart het overzicht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma,do, vr en piket

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 13 februari 2025, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 dinsdag 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.