Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Belastingsamenwerking Oost-Brabant
Logo van Belastingsamenwerking Oost-Brabant

WOZ Medewerker / Vastgoedadministrateur

Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Raadhuislaan 2, 5341 GM Oss, Nederland

Sluit over 11 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

28 nov 2025
Opdracht tarief 93Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Van de kandidaat wordt verwacht dat deze BAG-mutaties verwerkt in de WOZ-administratie en dossiercontroles uitvoert bij objecten in onderzoek. Daar mee draagt de kandidaat bij aan het beheren, verwerken, controleren en beoordelen van veelvoorkomende en complexe objectkenmerken en gegevens van WOZ-objecten.

We zoeken iemand die ervaring heeft met het verwerken van objectgegevens van zowel woningen als niet-woningen, zoals agrarische objecten en courante en incourante niet-woningen.

Eisen

  • Werkervaring verwerken van BAG-mutaties in de WOZ 4 jaar relevante werkervaring in de laatste 5 jaar.
  • Werkervaring belastingapplicatie 3 jaar werkervaring GOUW 7(R2) opgedaan in de laatste 5 jaar.
  • Geen ZZP-er: Je bent in loondienst bij een overkoepelende organisatie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar ervaring met het programma Bluebeam. Dit blijkt uit de cv.
  • Meer dan een jaar ervaring met het verwerken van gegevens uit andere basisregistraties dan BAG of WOZ. Dit blijkt uit de cv.
  • Ervaring met de dataverkenner van Way2GO. Dit blijkt uit de cv.
  • Beschikt over certificaten WOZ-medewerker en WOZ-gegevensbeheer, dit blijkt uit de cv.

Competenties

  • Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur.
  • Beschikt kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring.

Organisatie en team

De organisatie is BSOB.

Gespreksinformatie

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Optie tot verlenging: Niets over bekend. Toelichting op rooster: Dinsdag is de vaste kantoordag in Oss, overige dagen in overleg.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr