Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van Belastingsamenwerking Oost-Brabant
Logo van Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Objectenbeheerder WOZ (2)

Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Raadhuislaan 2, 5341 GM Oss, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 dec 2025
Opdracht tarief 62Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

BSOB zoekt een medewerker objectenbeheer voor het beheren, verwerken, controleren en beoordelen van veelvoorkomende en complexe objectkenmerken en gegevens van WOZ-objecten. De kandidaat moet minimaal 3 jaar ervaring hebben met het verwerken van objectgegevens van zowel woningen als niet-woningen, zoals agrarische objecten en (in)courante niet-woningen. We zoeken iemand die ervaring heeft met Gouwbelastingen en Way2GO. Ook moet de kandidaat minimaal 3 jaar ervaring hebben met het verwerken van mutaties uit de BAG in de WOZ. Én de genoemde taken moeten al volledig zelfstandig uitgevoerd kunnen worden.

Eisen

  • Je hebt minimaal 5 jaar (opgedaan in de in de afgelopen 8 jaar) ervaring met het inmeten en muteren van woningen, niet-woningen en agrarische objecten op gebruiksoppervlakte en bruto oppervlakte voor de Wet WOZ. Dit blijkt uit de cv.
  • Je bent in loondienst bij een overkoepelende organisatie.
  • Je hebt minimaal 4 jaar ervaring (opgedaan in de laatste 6 jaar) met het muteren in Gouw vanuit verschillende processen zoals verwerken BAG-mutaties in de WOZ, bezwaar en PMA. Dit blijkt uit de cv.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met het beoordelen van modellen en het maken van meldingen in Way2GO voor BAG en WOZ. Dit blijkt uit de cv.

Wensen en competenties

Wensen

  • Je bent de afgelopen 8 jaar bezig geweest met inmeten en muteren van woningen, niet-woningen en agrarische objecten op gebruiksoppervlakte en bruto oppervlakte voor de Wet WOZ. Dit blijkt uit de cv.
  • Je hebt de afgelopen 5 jaar gemuteerd in Gouw vanuit verschillende processen zoals verwerken BAG-mutaties, bezwaar en PMA. Dit blijkt uit de cv.
  • Je bent de afgelopen 5 jaar bezig geweest met het beoordelen van modellen en kunt meldingen maken in Way2GO voor BAG en WOZ. Dit blijkt uit de cv.
  • Je hebt ervaring met het inmeten van tekeningen in Bluebeam. Dit blijkt uit de cv.
  • De kandidaat past bij de BSOB-cultuur
  • Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?

Competenties

  • Je hebt minimaal Hbo werk- en denkniveau;
  • Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ;
  • Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor;
  • Je bent een teamspeler;
  • Complexe zaken zijn voor jou een uitdaging die je graag oppakt en afgehandeld;
  • Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen.

Organisatie en team

BSOB zoekt een medewerker objectenbeheer.

Gespreksinformatie

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- De kandidaat past bij de BSOB-cultuur
- Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden.

Hybride: Vaste kantoordag op dinsdag, overige dagen in overleg.

Aantal professionals of FTE: 1 persoon

Overig algemeen:

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr