Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Processpecialist Invordering

Stationsstraat 4, 4001 CE Tiel, Nederland

Sluit over 14 dagen
120 16 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

29 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Onderzoek of en op welke wijze de processen binnen de afdeling Invordering van de belastingsamenwerking geoptimaliseerd kunnen worden, met als doel een efficiëntere werkwijze, betere dienstverlening en/of kostenbesparing.
Breng tevens in kaart welke (digitale) tools of systemen hierin ondersteunend kunnen zijn, inclusief een inschatting van de benodigde investeringen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
  • Aantoonbare werkervaring met Vyzyr (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
  • Aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein en bij voorkeur bij samenwerkingsverbanden (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met de systemen en inrichtingen van BSR;
  • Een maximum uurtarief van 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee Flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (30 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Vyzyr (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (30 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein en bij voorkeur bij samenwerkingsverbanden (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar Aantoonbare werkervaring met de systemen en inrichtingen van BSR (20 punten).

Competenties

  • Samenwerken;
  • Overtuigen;
  • Assertiviteit;
  • Organiseren;
  • Kritisch;
  • Analyserend vermogen.

Organisatie en team

De organisatie Belastingsamenwerking Rivierenland (BSR) is een vooruitstrevend samenwerkingsverband op het gebied van lokale belastingen. BSR verzorgt het heffen en invorderen van gemeentelijke en waterschap belastingen en de uitvoering van de Wet WOZ en de Wet BAG voor haar deelnemers, te weten Waterschap Rivierenland, Avri en de gemeenten Culemborg, Gorinchem, IJsselstein, Maasdriel, Montfoort, Tiel, West Betuwe, West Maas en Waal en Wijk bij Duurstede. BSR is een innovatieve, professionele en dynamische organisatie waarbij klantgerichte en efficiënte dienstverlening hoog in het vaandel staat. Wij kennen een platte organisatiestructuur, wat zich kenmerkt in een informele sfeer, toegankelijk management, korte lijnen, snelle besluitvorming en veel verantwoordelijkheid en inbreng binnen je eigen functie. Daarnaast is er veel aandacht voor vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling, Ook is er volop ruimte om je uren flexibel in te vullen, wij omarmen het plaats- en tijdonafhankelijk werken. Tegelijkertijd beschikken wij over een enorm gaaf en veelzijdig kantoorpand in het hartje van Tiel, waarin volop ruimte is voor kennisdeling, innovatie en gezelligheid. Dit maakt dat veel collega’s ook erg graag op kantoor zijn.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 18 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 15 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Maximaal €120 per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Dinsdag en donderdag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing.   

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur