Ridderstraat 250, 4101 BK Culemborg, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
30 sept 2026Publicatiedatum:
15 dec 2025De BWB blijft in 2026 investeren in verbetering en vernieuwing om efficiëntie, transparantie en kwaliteit te borgen en verder te vergroten. Om deze ambitie waar te maken, zoeken wij een ervaren kwartiermaker die deze optimalisatie kan realiseren binnen de wet- en regelgeving, gestelde kaders en planning.
De kwartiermaker is verantwoordelijk voor het voorbereiden, coördineren en implementeren van verbeteringen in processen en systemen met een financiële component. Het uiteindelijke doel is een organisatie die slimmer, effectiever en transparanter werkt en daarmee grip houdt op de financiële positie. De kwartiermaker fungeert als strategisch adviseur voor de directie van BWB, maar kan daarnaast worden ingezet voor de doorontwikkeling van een specifiek werkveld en/of team.
1. Procesoptimalisatie en digitalisering
2. Dashboarding en stuurinformatie
3. Financiële beheersing
4. Samenwerking en organisatie
Klant: Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe
Afdeling: Team Directie & Staf
De kwartiermaker werkt nauw samen met interne stakeholders (directie, management, financiën, VIC, P&O, IV, ICT) en externe partners. Er wordt periodiek gerapporteerd over voortgang, risico's en kwaliteit.
Tijdens een verificatiegesprek worden de criteria, de competenties en advies- en communicatievaardigheden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.
Optie tot verlenging: Ja, 4x 6 maanden
Hybride: Geen verdere informatie
Aantal professionals of FTE: 1
Overig algemeen: