Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 sept 2025Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
8 mei 2025Organisatie
De Bedrijfsvoering eenheid Bommelerwaard (BVEB) ondersteunt de gemeenten Maasdriel en Zaltbommel op het gebied van Financiën, Juridische zaken, Informatisering & Automatisering en HRM. Met 75 collega’s werken we in Zaltbommel of Kerkdriel en soms digitaal.
De organisatie kent een open en informele sfeer. Aandacht voor de mens vinden we belangrijk en talent blijft niet onopgemerkt. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken.
Naast ons dagelijks werk brengen we de grote en kleine opgaven in kaart, zodat we hier beter op kunnen sturen. We maken vooraf afspraken met de gemeenten over resultaten en prioriteiten, zodat er meer rust en regelmaat komt op de werkvloer. We noemen dit het ‘Programma bedrijfsvoering’
Omschrijving van de opdracht
Als recruiter maak je onderdeel uit van het team HRM, waar jij samen met de co-managers HRM en onze ondersteuners alle wervingsvraagstukken oppakt voor de 3 organisaties. We stellen onszelf het doel om een zo goed mogelijke kandidaat beleving na te streven en tot succesvolle aannames van collega’s te komen. Waarbij succesvol betekent dat we tot een goede match komen en de medewerker zich ook voor langere tijd aan ons verbindt. Jij levert hierbij een belangrijke bijdrage!
De functie
Met jouw HRM collega’s heb je de verantwoordelijkheid om vacaturehouders te adviseren over wervingsvraagstukken en ervoor te zorgen dat er voldoende goede collega’s instromen. Dat doe je door het wervingsproces te begeleiden en deel te nemen aan de selectie.
Omschrijving van de opdracht
Je stelt vooraf met de vacaturehouder de vacature scherp en adviseert hoe de werving het beste vormgegeven kan worden.
Je zorgt ervoor dat er een wervende vacaturetekst komt, dat deze wordt gepubliceerd op de juiste kanalen en dat we gedurende het hele jaar met ons werkgeversmerk zijn vertegenwoordigd op verschillende arbeidsmarktcommunicatiekanalen.
Je zorgt ervoor dat de juiste kandidaten op gesprek komen en we uiteindelijk een nieuwe collega aan ons weten te binden. Daarin help je de manager in het maken van de juiste keuze door advies te geven en door te faciliteren dat er objectief wordt vergeleken tussen kandidaten.
Je bent proactief bezig met het benaderen van potentieel goede kandidaten en het organiseren van activiteiten die ons helpen ons werkgeversmerk in de regio goed neer te zetten.
Jij bent het aanspreekpunt als er vragen zijn, vanuit de organisatie of vanuit kandidaten
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met recruitment en het begeleiden of zelf uitvoeren van werving en selectietrajecten;
Aantoonbare werkervaring met het schrijven van wervende vacatureteksten (Benoem dit duidelijk in het cv).
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van HRM (40 punten);
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met recruitment en het begeleiden of zelf uitvoeren van werving en selectietrajecten (30 punten);
Aantoonbare werkervaring binnen een lokale overheid (10 punten);
Aantoonbaar beschikbaar om minimaal 4 dagen op kantoor te werken (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).
Competenties
Resultaatgericht;
Pro-actief;
Zelfstartend;
Communicatief vaardig (woord en geschrift);
Flexibel;
Dienstverlenend;
Doorzettingsvermogen;
Samenwerken;
Besluitvaardig;
Analyserend vermogen;
Plannen en organiseren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 15 mei 2025, tussen 15.00 uur en e18.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Deze dient voor de start van de opdracht aanwezig te zijn. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).