Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland
Begindatum:
3 feb 2025Einddatum:
31 mrt 2025Uren per week:
32-36 uur per weekPublicatiedatum:
9 jan 2025Opdracht omschrijving
Je gaat werken binnen het team Financiën, Inkoop & Control van de afdeling Bedrijfsvoering.
Dit team is verantwoordelijk voor de financiële administratie, financiële advisering, interne controle en de inkoopfunctie. Voor de benoemde periode, zijn wij op zoek naar een zelfstandige ''tijdelijke'' collega, die ons ontzorgt bij de jaarrekening en de begroting.
Verantwoordelijkheden
Wat ga je doen?
Voor deze opdracht ben je mede verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening en de begroting.
Wat breng je mee?
Je beschikt over goede adviesvaardigheden en je kunt goed samenwerken met jouw collega’s in het team. Je bent accuraat en in staat zelfstandig te werken.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 03-02-2025 tot en met 31-03-2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal 1 maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Actuele kennis van gemeente financiën
Afgeronde financieel-economische HBO opleiding
Aantoonbaar meerdere jaren ervaring bij een overheidsinstantie
Aantoonbare ervaring met besluit begroting en verantwoording (Bbv) en met het opstellen van de jaarrekening
Wensen
Aantoonbare ervaring met jaarrekeningen en begrotingen bij overheidsinstanties (50%)
5-10 jaar werkervaring onder een vergelijkbare functie (25%)
Actuele kennis van gemeentefinanciën/BBV (25%)