Medewerker Support Handhaving (BOA)

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

29 nov 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Detachering) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Opdracht
Als medewerker handhaving binnen de gemeente Alphen aan den Rijn is geen dag hetzelfde. Gezien de samenstelling van ons jonge team zoeken wij voor deze functie bij voorkeur iemand met ruimere levenservaring. Voor deze functie verwachten wij het volgende van de geschikte kandidaat.

  • Aanwezig in de wijk;

  • Aansluiten bij bestaande netwerken (wijkteams, externe partners);

  • Deelnemen aan projecten politie;

  • Informatie gestuurd werken;

  • Informatie analyseren en delen waar nodig;

  • Obv informatie planmatig onderwerpen aanpakken;

  • Structureel aansluiten bij integrale controles;

  • Signalen ondermijning delen met partners;

  • Controle digitaal opkopersregister (DOR).

Tevens verricht je toezicht en handhavingswerkzaamheden voor de gemeente. APV (algemene plaatselijke verordening), afvalstoffenverordening en andere wet- en regelgeving toegepast. Signaleer je overtredingen op basis van deze verordeningen, en stelt daarbij bestuurlijke boetes en/of proces verbaal op. Ook ontvang je meldingen en klachten die je moet oppakken in de openbare ruimte, zoals afval dumpingen, verkeerd parkeren, jeugdoverlast, hondenpoep etc. Daarbij geef je ook voorlichting, verstrekt informatie en voorziet in aanwijzingen aan publiek en belanghebbenden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na maximaal 1040 uur kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;
2. In het bezit van een rijbewijs categorie B;
3. In het bezit van een geldig HTV en/of BOA getuigschrift;
4. In bezit van een geldig geweldsbevoegdheid. ( RTGB );
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling; (40 punten)
7. Aantoonbare kennis van de wet en regelgeving op het gebied van handhaving en support;  (20 punten)
8. Uurtarief maximaal € 70,- exclusief btw en ORT, inclusief woon-werk verkeer en fee Flextender (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring multidisciplinair werken en met jongeren (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met handhaving op evenementen en projectmatig werken; (15 punten).

Competenties

  • Communicatief

  • Samenwerkingsgericht

  • Resultaatgericht

  • Klantgericht

  • Projectmatig

  • Slagvaardig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr – Za - Zo

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op donderdag 5 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag Politiegegevens (VOG-P) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.