thumbnail
thumbnail

Medewerker Bezwaar

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 mrt 2023

Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Als medewerker bezwaar ben je samen met de collega van het team BBB (Bezwaar, beroep en beleid) verantwoordelijk voor de bezwaarafhandeling van WOZ-bezwaren en Heffingsbezwaren.

Op basis van een taxatie-technisch advies van de WOZ-taxateur maak je zelfstandig de uitspraakbrief. Hiermee houd je rekening met de ontvanger van de brief. Je stelt de brieven op voor zowel de burger met geen kennis van belastingen, maar ook voor professionele bezwaaradviseurs.

Naast het opstellen van de uitspraken ondersteun je het team ook met andere werkzaamheden, zoals het inboeken van bezwaren, opvragen van aanvullende documentatie, maken hoorverslag of het controleren van de belastinggegevens.

De gemeente Alphen aan den Rijn werkt met de applicatie van Gouw-it voor de belastingen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als WOZ bezwaarbehandelaar;
2. Aantoonbare werkervaring met taxatiemodule Gouw;
3. Kandidaat is per uiterlijk 1 april 2023 beschikbaar voor 32 uur per week.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als WOZ Bezwaarbehandelaar bij een gemeentelijke organisatie (40 punten);
5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau; (20 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met taxatiemodule Gouw (20 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met gegevensbeheer voor belastingen/WOZ (20 punten).

Wat zoeken wij?
-      HBO werk en denk niveau (bijv. de vakopleiding Invorm-H of vergelijkbaar)

  • Kennis van gemeentelijke belastingen, WOZ en jurisprudentie

  • Verantwoordelijkheid

  • Oordeelsvorming

  • Klantgerichtheid

  • Kwaliteitsgerichtheid

  • Communicatief

  • Samenwerkingsgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr (hybride werken is mogelijk)

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 27 maart 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 maart 2023  bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker Bezwaar die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.