Toezichthouder

ABG organisatie

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 nov 2024

Einddatum:

30 apr 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 okt 2024

Wat ga je doen?
Je vervult een zeer belangrijke rol bij de uitvoering van het beheer en onderhoud van de openbare ruimte op gebied van wegen. Je doet dit niet alleen en werkt hierbij nauw samen met ervaren collega’s. Je focus zal hierbij in eerste instantie liggen op het beheer en onderhoud van de verhardingen. Buiten op straat schouw je hoe bepaalde wegen ‘erbij liggen’. Op basis van je bevindingen doe je een voorstel voor het onderhoud. Je houdt toezicht op de uitvoering van deze onderhoudswerkzaamheden.

  • Je beschikt over MBO+/HBO-werk en denkniveau

  • Je hebt ervaring met het uitvoeren van toezicht en/of directievoering bij onderhoud aan straten/wegen.

  • Je hebt kennis van en ervaring met het wegbeheer.

  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

  • Je beschikt over een flexibele houding, weet je aandacht goed te verdelen over de verschillende werkzaamheden en kan hierin de juiste prioriteiten bepalen.

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

  • Om bij de gemeente te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex WestBrabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen. De kosten zijn voor rekening van de leverancier/kandidaat.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.