Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland
Begindatum:
10 apr 2024Einddatum:
10 jul 2024Uren per week:
28Publicatiedatum:
26 mrt 2024
Voor het team APV/Bijzondere wetten, zijn wij op zoek naar tijdelijke ondersteuning om te helpen bij het oppakken van verschillende administratieve handelingen en het afhandelen van meldingen en vergunningen op het gebied van evenementen en horeca. De werkzaamheden zijn niet in beton gegoten, en deels afhankelijk van de behoefte van de collega’s op de afdeling. We zijn geholpen met een pro actieve, flexibel ingestelde en meedenkende collega. Iemand die makkelijk zijn/haar weg vindt in een ambtelijke organisatie en ervaring/affiniteit heeft met de afhandeling van (APV) vergunningaanvragen.
Het team is volop in ontwikkeling en stappen aan het maken om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Uiteraard zijn er mogelijkheden om ook hier je steentje in bij te dragen.
Ben jij vanaf begin april beschikbaar voor minimaal 20 tot maximaal 28 uur en lijkt het je een uitdaging om bovenstaande werkzaamheden op te pakken voor drie verschillende gemeenten binnen één ambtelijke organisatie? Dan is deze tijdelijke functie jouw op het lijf geschreven!