Projectleider Verduurzaming (Maatschappelijk) Vastgoed

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

27 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Als projectleider Verduurzaming (Maatschappelijk) Vastgoed werk je samen met je collega’s van team Gebouwenbeheer, van de afdeling Sociaal Beleid en van het programmateam Duurzaamheid aan de verduurzaming van ons eigen vastgoed.
We zijn op zoek naar een gedreven projectleider die ervaring heeft met de energietransitie en het verduurzamen van maatschappelijk vastgoed en op pragmatische wijze het vaste team helpt om de acties uit ons (D)MJOP en beleidsnotitie ‘Verduurzaming en onderhoud gemeentelijk maatschappelijk vastgoed’ te prioriteren en vervolgens versneld op te pakken.
Je coördineert en monitort het programma verduurzaming gemeentelijk (maatschappelijk) vastgoed en zorgt voor de juiste prioritering en sturing op het proces en de organisatie van de projecten:

  • Je werkt nauw samen met in- en externe partijen;

  • Op basis van haalbaarheidsonderzoeken bepaal je samen met de technisch beheerders welke maatregelen er de komende jaren kunnen en moeten worden genomen;

  • Je maakt een financiële planning van maatregelen en opbrengsten en concretiseert die in afspraken met de gebruikers van het vastgoed en de financieel adviseur;  

  • Je verkent de mogelijkheden voor subsidies en vraagt ze aan;

  • Je denkt mee over het monitoren van energieverbruik na onder andere de oplevering van verduurzamingsmaatregelen, waarbij je aansluiting zoekt op de bredere monitoring Duurzaamheid

  • Je adviseert portefeuillehouders en bereidt bestuurlijke besluitvorming voor (inclusief opstellen notities voor college en gemeenteraad)

Ook zorg je voor het verder inbedden van de interne handreiking Duurzaam Bouwen in de organisatie.

Waar ga je werken?
Je werkt in het Team Gebouwenbeheer (5 fte) dat onderdeel uitmaakt van de afdeling Openbare Ruimte en optreedt als eigenaar van het vastgoed van de ABG-gemeenten. Vanuit de ambtelijke organisatie ondersteunen we drie gemeenten. Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij dat onze producten en diensten zijn afgestemd op de behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen.

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

  • Om bij de gemeente te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex WestBrabant. Het betreft een VOG met screeningsproel 11, 12, 13. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen. De kosten zijn voor rekening van de leverancier/kandidaat.

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.