Begindatum:
6 okt 2025Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
8 sept 2025De ABG-organisatie levert alle producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Bij het Klantcontactcentrum (KCC) onderdeel van de afdeling Dienstverlening is een tijdelijke vacature voor: Medewerker Klantcontactcentrum (oproepkracht)
Je werkzaamheden
Als medewerker klantcontactcentrum belcluster handel je 80% van de vragen voor alle gemeentelijke producten af aan de telefoon. Dit houdt in dat je klanten informeert over producten, regelingen, procedures, criteria etc. Je registreert klantvragen en maakt terugbelverzoeken voor collegas.Je verzorgt de administratieve afhandeling van bepaalde producten en voert diverse licht administratieve taken uit binnen het klantcontactcentrum.Je signaleert mogelijke knelpunten en verbeterpunten aan de hand van de klantvragen die je aan de telefoon krijgt.
De ABG-organisatie levert alle producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Bij het Klantcontactcentrum (KCC) onderdeel van de afdeling Dienstverlening is een tijdelijke vacature voor: Medewerker Klantcontactcentrum (oproepkracht)