Begindatum:
15 aug 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 jul 2025Je bent voornamelijk op gebied van burgerlijke stand werkzaam. Je houdt je bezig met het verwerken van de meldingen voorgenomen huwelijk en het opmaken van huwelijksaktes. Op gebied van Basis Registratie Personen (BRP) bestaan de werkzaamheden uit voornamelijk de eerste inschrijvingen in de BRP.
VOG verplicht
Verder zijn er alleen wensen die worden beoordeeld met te behalen punten.
Wij zijn op zoek naar een specialist op het gebied van Burgerzaken die zich kenmerkt als een verbinder en communicatief vaardig is.
Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Verder vinden we het fijn als je:
Deskundig bent op dit vakgebied door opleiding, kennis wet BRP, nationaliteitswetgeving, naam- en huwelijksrecht en Internationaal Privaat Recht en relevante werkervaring op een afdeling Backoffice Burgerzaken hebt;
Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding hebt en vakspecialistische modules hebt gevold voor burgerzaken;
In bezit bent van rijbewijs B.
Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties.
Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
De afdeling Burgerzaken valt onder de afdeling Dienstverlening. Je komt terecht op een afdeling waar alle collegas super gedreven zijn om de organisatie en onze inwoners zo goed mogelijk van dienst te zijn. Collegas kunnen elkaar makkelijk vinden. Iedereen voelt zich verantwoordelijk voor de resultaten. We zijn flexibel en denken graag in mogelijkheden. En jij?
Bij de ABG-organisatie doe je betekenisvol werk in een kleurrijke, inspirerende en uitdagende omgeving. Je doet het voor de bewoners van niet minder dan drie gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Het werken voor drie gemeenten biedt veel kansen en uitdagingen. Iedereen die je nodig hebt is bereikbaar en benaderbaar en dat verwachten we ook van jou. Binnen de ABG-organisatie nodigen we je uit om mee te denken, je verantwoordelijkheid te nemen en af en toe een tikkeltje eigenwijs te zijn.