Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief medewerker

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

8 dec 2025

Einddatum:

12 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

2 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Medewerker sociaal teamCasusregisseur complexe casuistiek32u | 4 maanden vanaf 8 decemberBij de ABG-organisatie doe je betekenisvol werk in een kleurrijke, inspirerende en uitdagende omgeving. Je doet het voor de bewoners van niet minder dan drie gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. En jouw nieuwe baan staat helemaal in hun dienst. Wij zoeken namelijk een casusregisseur complexe casuistiek. We zijn op zoek naar een tijdelijke collega in verband met zwangerschapsverlof. Op naar actie! Jij wordt onze nieuwe collega die erop afgaat, onderzoekt wat nodig is en de juiste zorg inzet. Of mensen nu zelf om hulp vragen of anderen zich zorgen maken namens hen. Je voert regie in complexe (jeugd)zaken, die meerdere domeinen bestrijken en/of veiligheidsrisico's inhouden. Zo vergroot je de veiligheid binnen gezinnen/systemen door met hen en ketenpartners een passend veiligheidsplan te maken en te zoeken naar passende hulp en/of inzet van steunbronnen uit het sociale netwerk van de inwoner. Je bent altijd alert en vastberaden om (kortdurend) hulp te bieden aan degenen die het nodig hebben. Of het nu via een gesprek is of via een telefoontje naar de gemeente, jij verheldert de behoeften van inwoners, denkt mee en schat in wat er nodig is. Gelukkig sta je er niet alleen voor. Samen met collegas, gezinnen en partners maak je concrete plannen en betrek je waardevolle steunbronnen uit het sociale netwerk. Zo geef jij richting aan de aanpak van deze situaties. Alles om de veiligheid te vergroten en te komen tot duurzame oplossingen.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring met regievoeren in complexe casuistiek (psychiatrie, verslaving, veiligheid etc.) is een must.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met jeugd- en/of WMO beschikkingen is een must.
  • Kennis van de jeugdwet is een must.
  • Max. 35 km wonend vanaf Rijen.
  • Het is een harde eis dat je beschikt over een SKJ of BIG registratie en een HBO diploma.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met werken binnen de regio Hart van Brabant is een pre.
  • Het meenemen van de inzet van informele steunfiguren in je werkwijze is een pre.

Organisatie en team

Wij bieden een kleurrijk team met uiteenlopende persoonlijkheden en expertises. Een team dat samen werkt, samen aanpakt en samen oplost met veel ruimte en respect voor de persoonlijke inbreng. Er is structurele ondersteuning door een gedragswetenschapper. Het team heeft een hoge mate van zelfstandigheid, de teamleider zorgt voor de nodige richting. Het sociaal team van de gemeente Gilze en Rijen, Alphen-Chaam en Baarle-Nassau is een team waar verschillende deskundigheden gebundeld zijn. Dit team organiseert ondersteuning voor gezinnen/huishoudens/volwassenen waarbij de situatie complex, fragiel of onduidelijk is. Uitgangspunt daarbij is het beperken van het beroep op intensieve ondersteuning, en in het geval van complexe gezinssituaties inzetten op het voorkomen van een rechterlijke maatregel. Het Sociaal team richt zich niet op casussen waar gedwongen hulpverlening voor nodig is.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
uren:32,tarief:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur