Administratief medewerker APV/Bijzondere wetten

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Sluit over 8 dagen
28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

4 jun 2025
Voor het cluster Veiligheid, Toezicht & Handhaving en het team Vergunningverlening APV/Bijzondere wetten, zijn we op zoek naar een nauwkeurige, communicatief vaardige, dienstverlenende en flexibele collega om het team te komen versterken. De functie staat open voor minimaal 24 tot maximaal 28 uur.
Als ondersteuner APV/Bijzondere wetten zijn je werkzaamheden divers, afwisselend en zal geen werkdag hetzelfde zijn. Je zorgt er samen met de collega’s voor dat het gehele proces van vergunningverlening op basis van de Algemene Plaatselijke Verordening en bijzondere wetten, optimaal, snel en integraal verloopt.
Je verwerkt binnengekomen mails en vergunningaanvragen. Je zorgt dat organisatoren of andere burgers vlot voorzien worden van een eerste reactie. Je ondersteunt de collega’s bij het afhandelen van meldingen en ontheffingen en waar nodig spring je bij om overige administratieve taken op te pakken. Je zorgt voor een tijdige en nauwkeurige publicatie van de evenementen en je werkt nauw samen met een ondersteunende collega uit het cluster Veiligheid, Toezicht en Handhaving. Samen zorgen jullie voor de werkverdeling en de borging van de verschillende werkprocessen.
We hechten veel waarde aan een collega die mee kan denken buiten de bestaande kaders en zowel intern als extern, de juiste mensen aan elkaar weet te verbinden.
Het team Vergunningverlening APV/Bijzondere wetten is geholpen met een collega die snel kan starten. De opdracht is in eerste instantie voor drie maanden, met uitzicht op een eventuele verlenging.
 
  • Je hebt een administratieve achtergrond (mbo werk- en denkniveau) en affiniteit of ervaring met (vergunningverleningsproces) evenementen, de APV en overige bijzondere wetten;
  • Je krijgt energie van persoonlijk contact met inwoners en investeert in een goede relatie met deze inwoners;
  • Je bent accuraat en in staat bent om op een efficiënte en doortastende wijze de genoemde werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en af te handelen;
  • Het beheersen van je werkvoorraad en prioriteiten stellen gaat je uitstekend af.
  • Je bent van nature een teamplayer en zoekt, waar nodig, de verbinding op met directe of indirecte collega’s.

 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur