\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":441,"faq_question":442,"faq_answer":443,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":445,"faq_answer":446,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":448,"faq_answer":449,"sequence_number":61},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":64,"faq_question":451,"faq_answer":452,"sequence_number":64},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":61,"faq_question":454,"faq_answer":455,"sequence_number":134},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":457,"faq_answer":458,"sequence_number":246},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":460,"faq_answer":461,"sequence_number":462},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":462,"faq_question":464,"faq_answer":465,"sequence_number":218},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":246,"faq_question":467,"faq_answer":468,"sequence_number":469},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":471,"faq_question":472,"faq_answer":473,"sequence_number":93},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":475,"faq_question":476,"faq_answer":477,"sequence_number":67},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":479,"faq_group_description":480,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":481},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[482,483],{"faq_group_id":55,"id":84,"faq_question":472,"faq_answer":473,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":484,"faq_question":442,"faq_answer":443,"sequence_number":51},30,{"id":58,"faq_group_name":486,"faq_group_description":487,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":488},"Loondienst","In loondienst",[489,493,497,498,502,506],{"faq_group_id":58,"id":490,"faq_question":491,"faq_answer":492,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":494,"faq_question":495,"faq_answer":496,"sequence_number":51},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":222,"faq_question":442,"faq_answer":443,"sequence_number":55},{"faq_group_id":58,"id":499,"faq_question":500,"faq_answer":501,"sequence_number":58},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":503,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":61},23,"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":507,"faq_question":508,"faq_answer":509,"sequence_number":64},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":511,"faq_group_description":511,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":512},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[513,516,517,520,524],{"faq_group_id":51,"id":218,"faq_question":514,"faq_answer":515,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":93,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":51},{"faq_group_id":51,"id":67,"faq_question":518,"faq_answer":519,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":521,"faq_question":522,"faq_answer":523,"sequence_number":58},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":78,"faq_question":525,"faq_answer":526,"sequence_number":61},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":528,"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"groups":529,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[530,531,532,533,534],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},{"team":536,"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"groups":537,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[538,539,540,541,542],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},{"team":544,"id":82,"firstName":193,"lastName":194,"jobTitle":195,"email":196,"telephoneNumber":197,"linkedInUrl":198,"photo":199,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":200,"team_member_unavailability":216},{"groups":545,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[546,547,548,549,550],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},{"team":552,"id":84,"firstName":253,"lastName":254,"jobTitle":255,"email":256,"telephoneNumber":257,"linkedInUrl":258,"photo":259,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":260,"team_member_unavailability":276},{"groups":553,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[554,555,556,557,558],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},"31643363442",[561,565,570,574,578,582,587,591,595,599],{"vacancy_category":562,"team_members":563},"15",[564],{"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":566,"team_members":567},"16",[568,569],{"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":65},{"vacancy_category":571,"team_members":572},"22",[573],{"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":575,"team_members":576},"24",[577],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":579,"team_members":580},"18",[581],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":583,"team_members":584},"19",[585,586],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"vacancy_category":588,"team_members":589},"25",[590],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":592,"team_members":593},"20",[594],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":65},{"vacancy_category":596,"team_members":597},"11",[598],{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"vacancy_category":600,"team_members":601},"14",[602],{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":606,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":607,"enrolments":608},[],[],[],{"loading":7,"favourites":610},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":612,"relatedVacancies":646,"pageSize":222,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":702,"defaultSearchFilters":722,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":741,"vacancyCategories":745,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[613],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":614,"organization_location":626,"tender_categories":627,"opdracht_overheid_url":628,"tender_documents":629,"tender_category_obj":90,"tender_id":630,"tender_name":631,"tender_buying_organization":617,"tender_phase":632,"tender_date":633,"tender_source":634,"tender_url":635,"tender_perceel":8,"tender_description":636,"tender_active":7,"tender_document":637,"tender_last_seen":638,"tender_first_seen":639,"tender_start_date":640,"tender_end_date":641,"tender_tariff":642,"tender_hours_week":643,"tender_description_html":644,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":645,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":90},{"latitude":615,"longitude":616,"tender_buying_organization":617,"company_address":618,"company_name_google":617,"postcode":619,"province":620,"place_id_google":617,"avatar":621,"exclusive":7,"summary":622,"description":623,"meta_description":624,"publish":7,"company_display_name":625},"52.859211","6.309255","(Talentenregio) Gemeente Westerveld","Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland","8331 XE","Overijssel","blob_Z6MHY26AV3RSYZ5NL47XVT4ARCTV9FTA.","Op zoek naar een nieuwe inhuuropdracht als zzp'er? Kom werken bij de gemeente Westerveld, gelegen in het prachtige Drenthe. Met haar 19.000 betrokken inwoners, uitgestrekte natuurgebieden en historische dorpen is Westerveld dé plek waar je als freelancer impact kunt maken. ","\u003Cp>Bij de gemeente Westerveld, gelegen in het prachtige Drenthe, kun je als zzp'er een boeiende en betekenisvolle carrière opbouwen. Met haar uitgestrekte natuurgebieden, historische dorpen en bruisende gemeenschappen biedt Westerveld een unieke werkomgeving waar je het verschil kunt maken.\u003C/p>\u003Cp>De gemeente Westerveld heeft een compacte omvang met ongeveer 19.000 inwoners, waardoor er een sterke betrokkenheid en nauwe samenwerking tussen de medewerkers bestaat. Hierdoor kun je als zzp'er een directe impact hebben op de lokale gemeenschap en de ontwikkeling van de regio. Of je nu betrokken wilt zijn bij stadsvernieuwing, duurzaamheidsprojecten, sociale initiatieven of infrastructurele verbeteringen, bij de gemeente Westerveld zijn er volop mogelijkheden om je expertise in te zetten en bij te dragen aan positieve verandering.\u003C/p>\u003Cp>Een kenmerkend aspect van werken bij de gemeente Westerveld is de diversiteit aan projecten en uitdagingen. Geen dag is hetzelfde, en je zult constant worden uitgedaagd om nieuwe oplossingen te vinden en creatief te denken. Of je nu geïnteresseerd bent in ruimtelijke ordening, beleidsontwikkeling, sociaal werk of milieubeheer, er is altijd wel een passend project waar je je tanden in kunt zetten. Dit maakt het werken bij de gemeente Westerveld dynamisch en stimulerend.\u003C/p>\u003Cp>De gemeente Westerveld hecht veel waarde aan samenwerking, transparantie en duurzaamheid. Als zzp'er maak je deel uit van een team van professionals die streven naar het creëren van een duurzame toekomst voor de gemeente. Samenwerking staat centraal, zowel intern met collega's als extern met belanghebbenden en partners. Door kennis en expertise te delen, worden er innovatieve oplossingen gevonden en wordt er effectief beleid ontwikkeld.\u003C/p>\u003Cp>Als zzp'er bij de gemeente Westerveld krijg je de vrijheid en flexibiliteit om je eigen projecten te beheren en je eigen stempel te drukken. Je kunt je expertise toepassen en nieuwe ideeën aandragen, waardoor je een waardevolle bijdrage levert aan de groei en ontwikkeling van de gemeente. Daarnaast biedt de gemeente Westerveld een stimulerende en ondersteunende werkomgeving, waarin je kunt blijven leren en groeien.\u003C/p>\u003Cp>Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging als zzp'er? Kom werken bij de gemeente Westerveld in het hart van Drenthe, waar je kunt genieten van de prachtige natuur en een gemeenschap die betrokken is bij haar eigen toekomst. Ontdek de mogelijkheden en maak een verschil in een organisatie die waarde hecht aan samenwerking, innovatie en duurzaamheid.\u003C/p>","Ontdek als zzp'er de uitdagende mogelijkheden bij de gemeente Westerveld. Maak impact in Drenthe en werk aan diverse projecten. Ontwikkelen en flexibel werken. ","Gemeente Westerveld",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Talentenregio-Gemeente-Westerveld/Consulent-Werk-en-Inkomen/8B4FA784-F2EC-4804-A021-D567146112AE",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fd0oEAC","Consulent Werk en Inkomen","Distributieproces gestart","2022-01-21 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/a1J2p000009Fd0oEAC","Consulent Sociaal domein (werk & inkomen)30 uurHet is jouw taak om uitkeringsgerechtigden te motiveren en te begeleiden naar betaald werk. Als consulent Sociaal Domein (werk & inkomen) is jouw werkweek erg gevarieerd. Je bent communicatief sterk en vindt het prettig om direct contact te hebben met clienten. Jij hebt de tools in huis om clienten te helpen weer aan de slag te gaan! Jij weet met jouw communicatie vaardigheden de clienten aan te spreken op hun houding en gedrag. Je bent klantgericht, werkt nauwkeurig en hebt een grote mate van zelfstandigheid. De doelgroep waarmee je werkt is divers. Mensen met een lange/korte afstand tot de arbeidsmarkt, jong, oud, statushouders, ex-gedetineerden en daklozen. Door jouw ervaring als consulent werk, jouw kennis van de participatiewet en jouw inlevingsvermogen weet jij snel de juiste stappen te nemen. Taken:  Je legt huisbezoeken af in het kader van intakegesprekken;Je neemt besluiten en voert regie met betrekking tot het te volgen traject naar (gesubsidieerd) werk of sociale activering (profielindeling); Je begeleidt de client in het traject, je bent verantwoordelijk voor kwaliteit, voortgang, bijstelling en realisatie; Je registreert en beoordeelt werkopdrachten n.a.v. gesprekken met client, conform ESF;Je beoordeelt en legt re-integratieverplichting vast versus ontheffing;  Je hebt kennis van de subsidiemogelijkheden die onder de Participatiewet vallen; Je voert de tegemoetkoming in de kosten van kinderopvang uit;Je zorgt voor de verantwoording van de bestede budgetten voor inburgering aan het Ministerie Sociale zaken en Werkgelegenheid;Je onderhoudt functionele contacten met relevante relaties en voorliggende voorzieningen op lokaal niveau.  Wat verwachten wij van je: hbo werk- en denk niveau;Kennis van wet- en regelgeving (participatiewet en Wet Inburgering). In het kader van onderlinge vervangbaarheid is enige kennis van de andere beleidsterreinen binnen het Sociaal Domein een pre;Resultaatgericht en accuraat;Je bent een klantgerichte, zelfstandig werkende teamspeler met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden die snel vertrouwen wint en je bent in staat op om een netwerk op te bouwen en te onderhouden;Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;Ervaring in het geven van voorlichting aan groepen;Je hebt kennis van GWS4all suite en Werkstap;Je hebt kennis van de voorliggende voorzieningen;Je bent samenwerkingsgericht.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ157094.pdf","2022-01-21","2022-01-11","2022-02-01","2022-06-30","Geen maximum ","30","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>Consulent Sociaal domein (werk & inkomen)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>30 uur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Het is jouw taak om uitkeringsgerechtigden te motiveren en te begeleiden naar betaald werk. Als consulent Sociaal Domein (werk & inkomen) is jouw werkweek erg gevarieerd. Je bent communicatief sterk en vindt het prettig om direct contact te hebben met cliënten. Jij hebt de tools in huis om cliënten te helpen weer aan de slag te gaan! \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Jij weet met jouw communicatie vaardigheden de cliënten aan te spreken op hun houding en gedrag. Je bent klantgericht, werkt nauwkeurig en hebt een grote mate van zelfstandigheid. De doelgroep waarmee je werkt is divers. Mensen met een lange/korte afstand tot de arbeidsmarkt, jong, oud, statushouders, ex-gedetineerden en daklozen. Door jouw ervaring als consulent werk, jouw kennis van de participatiewet en jouw inlevingsvermogen weet jij snel de juiste stappen te nemen. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Taken: \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je legt huisbezoeken af in het kader van intakegesprekken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je neemt besluiten en voert regie met betrekking tot het te volgen traject naar (gesubsidieerd) werk of sociale activering (profielindeling); \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je begeleidt de cliënt in het traject, je bent verantwoordelijk voor kwaliteit, voortgang, bijstelling en realisatie; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je registreert en beoordeelt werkopdrachten n.a.v. gesprekken met cliënt, conform ESF;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je beoordeelt en legt re-integratieverplichting vast versus ontheffing;  \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt kennis van de subsidiemogelijkheden die onder de Participatiewet vallen; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je voert de “tegemoetkoming in de kosten van kinderopvang” uit;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je zorgt voor de verantwoording van de bestede budgetten voor inburgering aan het Ministerie Sociale zaken en Werkgelegenheid;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je onderhoudt functionele contacten met relevante relaties en voorliggende voorzieningen op lokaal niveau. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Wat verwachten wij van je:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>hbo werk- en denk niveau;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Kennis van wet- en regelgeving (participatiewet en Wet Inburgering). In het kader van onderlinge vervangbaarheid is enige kennis van de andere beleidsterreinen binnen het Sociaal Domein een pré;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Resultaatgericht en accuraat;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent een klantgerichte, zelfstandig werkende teamspeler met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden die snel vertrouwen wint en je bent in staat op om een netwerk op te bouwen en te onderhouden;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Ervaring in het geven van voorlichting aan groepen;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt kennis van GWS4all suite en Werkstap;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt kennis van de voorliggende voorzieningen;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent samenwerkingsgericht.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","8B4FA784-F2EC-4804-A021-D567146112AE",[647],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":648,"organization_location":659,"tender_categories":660,"opdracht_overheid_url":673,"tender_documents":674,"tender_category_obj":80,"tender_id":675,"tender_name":676,"tender_buying_organization":651,"tender_phase":677,"tender_date":678,"tender_source":679,"tender_url":680,"tender_perceel":8,"tender_description":681,"tender_active":6,"tender_document":682,"tender_last_seen":683,"tender_first_seen":683,"tender_start_date":684,"tender_end_date":685,"tender_tariff":686,"tender_hours_week":686,"tender_description_html":687,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":688,"web_key":689,"Dynamics_id":690,"tender_overview":691,"tender_requirements":692,"tender_competences":693,"tender_team":694,"tender_interview":695,"tender_number_of_professionals":696,"tender_other_information":697,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":698,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":499,"tender_max_hours":699,"tender_description_tk":700,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":701,"org_location_id":8,"tender_category":80},{"latitude":649,"longitude":650,"tender_buying_organization":651,"company_address":652,"company_name_google":651,"postcode":653,"province":654,"place_id_google":651,"avatar":655,"exclusive":7,"summary":656,"description":657,"meta_description":658,"publish":6,"company_display_name":651},"51.922987","4.479504","Gemeente Rotterdam","Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland","3011 AD","Zuid-Holland","blob_AJZ7N4V3UAKZB86OJ07VC3SPHN09AI8O.","Rotterdam is een havenstad in het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Met 600.015 inwoners is het de op een na grootste stad van Nederland qua inwoneraantal, na Amsterdam.","\u003Cp>Ga jij aan de slag voor Rotterdam, dan is de stad je inspiratiebron én je werkterrein, of je nu vaste of tijdelijke medewerker bent van gemeente Rotterdam. Bij gemeente Rotterdam is hybride werken het uitgangspunt. Hybride werken biedt niet alleen meer vrijheid om eigen werk en tijd in te delen, maar draagt ook bij aan maatwerk en een betere dienstverlening aan burgers en ondernemers. Je wilt je werk goed doen en er plezier in hebben, en gemeente Rotterdam maakt het mogelijk.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie en werkgever wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. Waar we samen beslissen en samen aanpakken. Ben je toe aan een nieuwe of misschien wel eerste stap in je carrière? We verwelkomen je graag bij de gemeente Rotterdam! We mogen dan een grootse organisatie zijn, maar hechten veel waarden aan laagdrempeligheid en een fijne sfeer op de werkvloer.  Elke deur staat open; we doen het echt samen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten. \u003C/p>","Ontdek uitdagende interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Rotterdam. Werk in het bruisende hart van Zuid-Holland en benut de kansen van deze grote organisatie",{},[661,665,669],{"tender_category_obj":662,"id":664},{"id":90,"type":663},"Overig",28250,{"tender_category_obj":666,"id":668},{"id":86,"type":667},"Organisatie en Personeel",32941,{"tender_category_obj":670,"id":672},{"id":80,"type":671},"Informatiemanagement",36569,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Medewerker-Klantcontactcentrum-Cluster-DV/C9335556-5651-40DA-9F8C-524294F703FB",[],"mercell_gem_roterdam_0030783","Medewerker Klantcontactcentrum  -  Cluster DV","Indienen offertes","2025-11-06 09:00:00","mercell_gem_roterdam","https://s2c.mercell.com/tender/180231/supplier","Je bent van het luisteren het tonen van begrip. Door jou voelt de burger zich gehoord en geholpen. Bij het Klant Contact Centrum (KCC) help je bewoners telefonisch met vragen over belastingen, vergunningen, grofvuil, uitkeringen en nog veel meer. Hoe gevoelig de situatie ook kan zijn; het lukt jou de persoonlijke verhalen te doorgronden en daar op de juiste manier mee om te gaan. Samen met je collegas draag je bij aan tevreden Rotterdammers.","0030783_Functieprofiel_-_Medewerker_Klantcontact.docx 0030783_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0030783_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0030783_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0030783_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024.pdf","2025-10-31","2025-11-17","2026-06-01"," ","Je bent van het luisteren het tonen van begrip. Door jou voelt de burger zich gehoord en geholpen. Bij het Klant Contact Centrum (KCC) help je bewoners telefonisch met vragen over belastingen, vergunningen, grofvuil, uitkeringen en nog veel meer. Hoe gevoelig de situatie ook kan zijn; het lukt jou de persoonlijke verhalen te doorgronden en daar op de juiste manier mee om te gaan. Samen met je collegas draag je bij aan tevreden Rotterdammers.\u003Cbr/> \u003Cbr>","detachering","C9335556-5651-40DA-9F8C-524294F703FB","c4964a1e-25b6-f011-bbd3-7ced8d0d33be","\u003Ch3>Jouw functie\u003C/h3>\u003Cp>De Gemeente Rotterdam heeft meer dan 655.000 inwoners uit meer dan 170 verschillende landen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de gemeente Rotterdam, het visitekaartje van de gemeente Rotterdam.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je beantwoordt dagelijks uiteenlopende vragen van Rotterdammers.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stelt de juiste vragen en brengt zo de hulpvraag snel in kaart.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je zoekt efficiënt in onze kennisbanken en vertaalt informatie helder en klantgericht.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je ziet en benut kansen om de dienstverlening slimmer en beter te maken.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Belangrijk om te weten:\u003C/strong> in deze functie help je inwoners telefonisch en later ook via de chat. Daarom is het belangrijk dat je het leuk vindt om vragen te beantwoorden en mensen verder te helpen via de telefoon.\u003C/p>\u003Ch3>Kandidaat omschrijving\u003C/h3>\u003Cp>Je bent van het luisteren het tonen van begrip. Door jou voelt de burger zich gehoord en geholpen. Bij het Klant Contact Centrum (KCC) help je bewoners telefonisch met vragen over belastingen, vergunningen, grofvuil, uitkeringen en nog veel meer. Hoe gevoelig de situatie ook kan zijn; het lukt jou de persoonlijke verhalen te doorgronden en daar op de juiste manier mee om te gaan. Samen met je collega's draag je bij aan tevreden Rotterdammers.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring bij een telefonische helpdesk- of klantcontactcentrum;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal mbo-3 werk- en denkniveau dit blijkt uit eerdere werkervaring en/of een afgeronde opleiding;\u003C/li>\u003Cli>Je beheerst de Nederlandse taal minimaal op niveau B2 zowel mondeling als schriftelijk. Dit blijkt uit het cv en verificatiegesprek;\u003C/li>\u003Cli>Je beheerst de Engelse taal minimaal op niveau B1 zowel mondeling als schriftelijk. Dit blijkt uit het cv en verificatiegesprek;\u003C/li>\u003Cli>Je bent digitaal vaardig. Dit zal worden getoetst tijdens het verificatiegesprek;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt geen vakantieplannen in de eerste 6 weken na de startdatum. Dit is noodzakelijk vanwege de opleiding.\u003C/li>\u003Cli>Je bent flexibel inzetbaar (geen vaste werkdagen) van maandag tot en met vrijdag in de eerste periode, en later ook op de zaterdag. Dit zal worden getoetst tijdens het verificatiegesprek;\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring bij een telefonische helpdesk- of klantcontactcentrum;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een cursus afgerond in klantgericht telefoneren, communicatie of soortgelijk;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt werkervaring met of een training gevold over LVB;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar administratieve werkervaring;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een opleiding afgerond in een administratieve, commerciële of dienstverlenende richting.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cp>Dienstverlening zit in je bloed. Je krijgt er energie van om mensen te helpen en hun vragen te beantwoorden. Je bent \u003Cstrong>geduldig\u003C/strong> en \u003Cstrong>zelfverzekerd\u003C/strong>. Je bent \u003Cstrong>flexibel\u003C/strong> en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Natuurlijk ben je ook bereid te leren en sta je open voor opbouwende feedback.\u003C/p>\u003Cp>Naast flexibiliteit vragen wij ook het vermogen om \u003Cstrong>snel te kunnen schakelen \u003C/strong>tussen verschillende programma’s en vindt het daarom ook niet lastig hierin te kunnen switchen. Je hebt het vermogen om, door \u003Cstrong>goed te luisteren\u003C/strong>, de vraag achter de vraag te achterhalen. Je bent \u003Cstrong>empathisch\u003C/strong> , \u003Cstrong>filtert\u003C/strong> de informatie die je krijgt, weet deze \u003Cstrong>samen\u003C/strong> te \u003Cstrong>vatten\u003C/strong> en komt tot de kernvraag en hebt het vermogen om je in te \u003Cstrong>verplaatsen in\u003C/strong> de Rotterdammer. Je gaat \u003Cstrong>integer \u003C/strong>met de vertrouwelijke informatie om. Omdat we periodes hebben waarin heel veel telefoontjes binnenkomen, stel jij je \u003Cstrong>stressbestendig\u003C/strong> op. Je bewaart de rust. Je weet wat ervoor nodig is om tot een antwoord of advies te geven. Dit vraagt \u003Cstrong>oplossingsgerichtheid\u003C/strong> en \u003Cstrong>resultaatgerichtheid \u003C/strong>en het vermogen om te kunnen \u003Cstrong>meedenken met\u003C/strong> de Rotterdammer. Jij vindt het allerbelangrijkste dat je er samen met jouwde collega’s voor staat om de beste mogelijke dienstverlening te bieden.\u003C/p>","\u003Ch3>Onze organisatie\u003C/h3>\u003Cp>Werken voor de gemeente Rotterdam is werken voor een stad die zichzelf steeds opnieuw uitvindt. Die bekend staat als innovatief en internationaal. Een stad ook met complexe vraagstukken en grote maatschappelijke opgaven. In deze voorhoede werk jij, voor en samen met meer dan 620.000 Rotterdammers. Bij zo'n stad hoort een eigentijdse overheid. Wij bieden je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Met arbeidsvoorwaarden die dat mogelijk maken.\u003C/p>\u003Cp>Het cluster Dienstverlening heeft een voortrekkersrol in de concernopgave de Rotterdammer of de Rotterdamse ondernemer centraal te stellen. Het cluster participeert in de grote transities waar het concern en de stad voor staat en legt verbindingen over organisatieonderdelen heen. Dit met als doel om blijvend passende dienstverlening te bieden, de invloed van Rotterdammers op hun directe omgeving te vergroten en de organisatie te laten samenwerken vanuit een integrale wijkgestuurde aanpak. In de gebieden vormt het cluster een aanspreekpunt voor bewoners, ondernemers en diverse organisaties en vormt zij waar nodig een schakel naar andere clusters. Dienstverlening voert de regie op de ontwikkeling en implementatie van meerdere dienstverleningskanalen. Het zorgt voor de frontoffice, voor alle vragen aan de gemeente Rotterdam.\u003C/p>\u003Cp>Het cluster Dienstverlening staat ook voor betrouwbare, toegankelijke en gebruikersvriendelijke dienstverlening, informatievoorziening en belastingheffing aan burgers, bedrijven, bezoekers en collega's. Met Rotterdam.nl, 14 010 en stadswinkels maken we het onze klanten zo makkelijk mogelijk om aan informatie of producten te komen en hun persoonlijke zaken te regelen. Of het nu gaat om het inzien van historische boeken in het archief, het innen van belastingen of snelle en makkelijke levering van burgerzakenproducten. Het cluster Dienstverlening is verantwoordelijk voor het organiseren van verkiezingen.\u003C/p>\u003Ch3>De afdeling\u003C/h3>\u003Cp>Bij het Klant Contact Centrum van de gemeente Rotterdam staan we elke dag klaar voor onze stad. Wij zorgen ervoor dat Rotterdammers snel en goed geholpen worden. Dat doen we samen, met lef en betrokkenheid. We durven keuzes te maken, verbeteren continu onze dienstverlening en doen dat met trots en oog voor wat er speelt in de stad.\u003C/p>\u003Cp>Iedere Rotterdammer kent het nummer 14010 en jij bent de stem daarachter. Als medewerker van het Klant Contact Centrum (KCC) beantwoord je telefonisch uiteenlopende vragen van bewoners: over belastingen, vergunningen, grofvuil, uitkeringen en nog veel meer. Je houdt je hoofd koel, luistert aandachtig en schakelt moeiteloos tussen onderwerpen en systemen. Je werkt met energie, duidelijkheid én een glimlach. Want Rotterdammers moeten op je kunnen rekenen - en dat kunnen ze.\u003C/p>","\u003Ch3>Verificatiegesprek\u003C/h3>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 15 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Geschatte gespreksduur per gesprek:\u003C/strong> 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Data voor verificatiegesprek\u003C/strong>\u003Cbr>10 en 11 november 2025 \u003C/p>\u003Ch3>Inschrijvingen\u003C/h3>\u003Cp>Inschrijver kan 3 kandidaat aanbieden. Elke inschrijving is bedoeld voor één kandidaat. Inschrijver dient per kandidaat een aparte offerte in te dienen.\u003C/p>\u003Cp>Om een extra inschrijving aan te maken klikt u in het linkermenu op 'Offerte'. Vervolgens kunt u rechtsonderin op 'extra offerte' klikken. Houdt er rekening mee dat u de offertes per stuk moet indienen.\u003C/p>","8-10","\u003Ch3>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Thuiswerkbeleid:  \u003C/strong>\u003Cbr>Na het doorlopen van de basisopleiding en de daaropvolgende begeleiding bestaat, afhankelijk van de resultaten na 6 maanden de mogelijkheid om vanuit huis te werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verlengingsopties:\u003C/strong>\u003Cbr>3 x 6 maanden\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Detavast:\u003C/strong>\u003Cbr>Ja, na 12 maanden inhuur mogelijkheid voor kosteloze overname.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Tariefrange:  \u003C/strong>\u003Cbr>€37,- – €41,-\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verhouding prijs/kwaliteit:  \u003C/strong>\u003Cbr>30% - 70%\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",41,32,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Jouw functie\u003C/h3>\u003Cp>De Gemeente Rotterdam heeft meer dan 655.000 inwoners uit meer dan 170 verschillende landen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de gemeente Rotterdam, het visitekaartje van de gemeente Rotterdam.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je beantwoordt dagelijks uiteenlopende vragen van Rotterdammers.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stelt de juiste vragen en brengt zo de hulpvraag snel in kaart.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je zoekt efficiënt in onze kennisbanken en vertaalt informatie helder en klantgericht.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je ziet en benut kansen om de dienstverlening slimmer en beter te maken.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Belangrijk om te weten:\u003C/strong> in deze functie help je inwoners telefonisch en later ook via de chat. Daarom is het belangrijk dat je het leuk vindt om vragen te beantwoorden en mensen verder te helpen via de telefoon.\u003C/p>\u003Ch3>Kandidaat omschrijving\u003C/h3>\u003Cp>Je bent van het luisteren het tonen van begrip. Door jou voelt de burger zich gehoord en geholpen. Bij het Klant Contact Centrum (KCC) help je bewoners telefonisch met vragen over belastingen, vergunningen, grofvuil, uitkeringen en nog veel meer. Hoe gevoelig de situatie ook kan zijn; het lukt jou de persoonlijke verhalen te doorgronden en daar op de juiste manier mee om te gaan. Samen met je collega's draag je bij aan tevreden Rotterdammers.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring bij een telefonische helpdesk- of klantcontactcentrum;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal mbo-3 werk- en denkniveau dit blijkt uit eerdere werkervaring en/of een afgeronde opleiding;\u003C/li>\u003Cli>Je beheerst de Nederlandse taal minimaal op niveau B2 zowel mondeling als schriftelijk. Dit blijkt uit het cv en verificatiegesprek;\u003C/li>\u003Cli>Je beheerst de Engelse taal minimaal op niveau B1 zowel mondeling als schriftelijk. Dit blijkt uit het cv en verificatiegesprek;\u003C/li>\u003Cli>Je bent digitaal vaardig. Dit zal worden getoetst tijdens het verificatiegesprek;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt geen vakantieplannen in de eerste 6 weken na de startdatum. Dit is noodzakelijk vanwege de opleiding.\u003C/li>\u003Cli>Je bent flexibel inzetbaar (geen vaste werkdagen) van maandag tot en met vrijdag in de eerste periode, en later ook op de zaterdag. Dit zal worden getoetst tijdens het verificatiegesprek;\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring bij een telefonische helpdesk- of klantcontactcentrum;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een cursus afgerond in klantgericht telefoneren, communicatie of soortgelijk;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt werkervaring met of een training gevold over LVB;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar administratieve werkervaring;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een opleiding afgerond in een administratieve, commerciële of dienstverlenende richting.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cp>Dienstverlening zit in je bloed. Je krijgt er energie van om mensen te helpen en hun vragen te beantwoorden. Je bent \u003Cstrong>geduldig\u003C/strong> en \u003Cstrong>zelfverzekerd\u003C/strong>. Je bent \u003Cstrong>flexibel\u003C/strong> en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Natuurlijk ben je ook bereid te leren en sta je open voor opbouwende feedback.\u003C/p>\u003Cp>Naast flexibiliteit vragen wij ook het vermogen om \u003Cstrong>snel te kunnen schakelen \u003C/strong>tussen verschillende programma’s en vindt het daarom ook niet lastig hierin te kunnen switchen. Je hebt het vermogen om, door \u003Cstrong>goed te luisteren\u003C/strong>, de vraag achter de vraag te achterhalen. Je bent \u003Cstrong>empathisch\u003C/strong> , \u003Cstrong>filtert\u003C/strong> de informatie die je krijgt, weet deze \u003Cstrong>samen\u003C/strong> te \u003Cstrong>vatten\u003C/strong> en komt tot de kernvraag en hebt het vermogen om je in te \u003Cstrong>verplaatsen in\u003C/strong> de Rotterdammer. Je gaat \u003Cstrong>integer \u003C/strong>met de vertrouwelijke informatie om. Omdat we periodes hebben waarin heel veel telefoontjes binnenkomen, stel jij je \u003Cstrong>stressbestendig\u003C/strong> op. Je bewaart de rust. Je weet wat ervoor nodig is om tot een antwoord of advies te geven. Dit vraagt \u003Cstrong>oplossingsgerichtheid\u003C/strong> en \u003Cstrong>resultaatgerichtheid \u003C/strong>en het vermogen om te kunnen \u003Cstrong>meedenken met\u003C/strong> de Rotterdammer. Jij vindt het allerbelangrijkste dat je er samen met jouwde collega’s voor staat om de beste mogelijke dienstverlening te bieden.\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>Onze organisatie\u003C/h3>\u003Cp>Werken voor de gemeente Rotterdam is werken voor een stad die zichzelf steeds opnieuw uitvindt. Die bekend staat als innovatief en internationaal. Een stad ook met complexe vraagstukken en grote maatschappelijke opgaven. In deze voorhoede werk jij, voor en samen met meer dan 620.000 Rotterdammers. Bij zo'n stad hoort een eigentijdse overheid. Wij bieden je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Met arbeidsvoorwaarden die dat mogelijk maken.\u003C/p>\u003Cp>Het cluster Dienstverlening heeft een voortrekkersrol in de concernopgave de Rotterdammer of de Rotterdamse ondernemer centraal te stellen. Het cluster participeert in de grote transities waar het concern en de stad voor staat en legt verbindingen over organisatieonderdelen heen. Dit met als doel om blijvend passende dienstverlening te bieden, de invloed van Rotterdammers op hun directe omgeving te vergroten en de organisatie te laten samenwerken vanuit een integrale wijkgestuurde aanpak. In de gebieden vormt het cluster een aanspreekpunt voor bewoners, ondernemers en diverse organisaties en vormt zij waar nodig een schakel naar andere clusters. Dienstverlening voert de regie op de ontwikkeling en implementatie van meerdere dienstverleningskanalen. Het zorgt voor de frontoffice, voor alle vragen aan de gemeente Rotterdam.\u003C/p>\u003Cp>Het cluster Dienstverlening staat ook voor betrouwbare, toegankelijke en gebruikersvriendelijke dienstverlening, informatievoorziening en belastingheffing aan burgers, bedrijven, bezoekers en collega's. Met Rotterdam.nl, 14 010 en stadswinkels maken we het onze klanten zo makkelijk mogelijk om aan informatie of producten te komen en hun persoonlijke zaken te regelen. Of het nu gaat om het inzien van historische boeken in het archief, het innen van belastingen of snelle en makkelijke levering van burgerzakenproducten. Het cluster Dienstverlening is verantwoordelijk voor het organiseren van verkiezingen.\u003C/p>\u003Ch3>De afdeling\u003C/h3>\u003Cp>Bij het Klant Contact Centrum van de gemeente Rotterdam staan we elke dag klaar voor onze stad. Wij zorgen ervoor dat Rotterdammers snel en goed geholpen worden. Dat doen we samen, met lef en betrokkenheid. We durven keuzes te maken, verbeteren continu onze dienstverlening en doen dat met trots en oog voor wat er speelt in de stad.\u003C/p>\u003Cp>Iedere Rotterdammer kent het nummer 14010 en jij bent de stem daarachter. Als medewerker van het Klant Contact Centrum (KCC) beantwoord je telefonisch uiteenlopende vragen van bewoners: over belastingen, vergunningen, grofvuil, uitkeringen en nog veel meer. Je houdt je hoofd koel, luistert aandachtig en schakelt moeiteloos tussen onderwerpen en systemen. Je werkt met energie, duidelijkheid én een glimlach. Want Rotterdammers moeten op je kunnen rekenen - en dat kunnen ze.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Ch3>Verificatiegesprek\u003C/h3>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 15 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Geschatte gespreksduur per gesprek:\u003C/strong> 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Data voor verificatiegesprek\u003C/strong>\u003Cbr>10 en 11 november 2025 \u003C/p>\u003Ch3>Inschrijvingen\u003C/h3>\u003Cp>Inschrijver kan 3 kandidaat aanbieden. Elke inschrijving is bedoeld voor één kandidaat. Inschrijver dient per kandidaat een aparte offerte in te dienen.\u003C/p>\u003Cp>Om een extra inschrijving aan te maken klikt u in het linkermenu op 'Offerte'. Vervolgens kunt u rechtsonderin op 'extra offerte' klikken. Houdt er rekening mee dat u de offertes per stuk moet indienen.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 8-10\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Thuiswerkbeleid:  \u003C/strong>\u003Cbr>Na het doorlopen van de basisopleiding en de daaropvolgende begeleiding bestaat, afhankelijk van de resultaten na 6 maanden de mogelijkheid om vanuit huis te werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verlengingsopties:\u003C/strong>\u003Cbr>3 x 6 maanden\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Detavast:\u003C/strong>\u003Cbr>Ja, na 12 maanden inhuur mogelijkheid voor kosteloze overname.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Tariefrange:  \u003C/strong>\u003Cbr>€37,- – €41,-\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verhouding prijs/kwaliteit:  \u003C/strong>\u003Cbr>30% - 70%\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","Op zoek naar een inhuuropdracht als Medewerker Klantcontactcentrum? Voor Gemeente Rotterdam ben je het eerste aanspreekpunt voor burgers. Bekijk de details.",{"single":7,"limit":222,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":703,"filters":704,"order_by":718},{},{"and_filters":705,"or_filters":717,"or_disjunction":12},[706],{"filters":707},[708,713],{"field_name":709,"value":710,"operator":712},"publish",[711],"0","neq",{"field_name":714,"value":715,"operator":716},"tender_id",[630],"==",[],[719],{"field":720,"direction":721},"tender_first_seen","desc",[723,727,730,735,737],{"field_name":724,"value":725,"operator":712},"tender_source",[726],"negometrix",{"field_name":724,"value":728,"operator":712},[729],"negometrix_login",{"field_name":731,"value":732,"operator":734},"tender_date",[733],"2025-10-31 15:22:35",">=",{"field_name":709,"value":736,"operator":712},[711],{"field_name":738,"value":739,"operator":712},"oim_vacancy",[740],"true",{"active_vacancies":742,"vacancies_by_province":743,"vacancies_by_category":744},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[746,748,750,752,754,756,757,759,761,763,764,766,768,770,772,774],{"name":747,"code":469},"Beleid",{"name":749,"code":93},"Civiele Techniek",{"name":751,"code":67},"Communicatie",{"name":753,"code":521},"Financieel",{"name":755,"code":78},"ICT",{"name":671,"code":80},{"name":758,"code":82},"Inkoop",{"name":760,"code":84},"Juridisch",{"name":762,"code":507},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":667,"code":86},{"name":765,"code":88},"Project- en Programmamanagement",{"name":767,"code":503},"Ruimtelijke Ordening",{"name":769,"code":499},"Sociaal Domein",{"name":771,"code":441},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":773,"code":222},"Vergunning en Handhaving",{"name":663,"code":90}]